Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juli 2016, 12:59   #161
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
waarom zou groen, sp.a of pvda in een cordon sanitaire vliegen ? Ik denk niet dat daar veel racisme of xenofobie vast te stellen is hoor.
dat verhaal horen we al jaren, je struikelt hier op het forum over diegenen die er zeker van zijn dat n-va de blokkers uit de schutkring gaat vrijlaten als hen dat goed zou uitkomen.
Zelfs al zegt BDW in prime time op televisie dat hij nooit iets zal meestemmen met het blok dan doen jullie nog alsof je het niet begrepen hebt.
Face it : n-va zal net zomin als enige andere partij het cordon doorbreken.

Ik gaf geen prognose, ik sprak van resultaten. Resultaten dat zijn verkiezingsuitslagen. De volgende federale en vlaamse resultaten krijgen we in 2019. Snap je het nu beter ?
En ja, door de terreuraanslagen staat het blok nu terug een pak hoger in de peilingen. Geeft niet, dat zal wel terug keren. En zelfs al halen ze in 2019 14% dan geeft dat ook niet. Er is plaats genoeg in het cordon sanitaire voor wat extra zitjes.

Extreem rechts is enkel goed in haat aanwakkeren en de maatschappij verzuren met hun geklaag en gezaag. Zoiets noem ik niet 'voorspellen' en al zeker niet het product van gezond verstand.

Het blok stijgt omdat er doden zijn gevallen door terreur, en jij legt de verantwoordelijkheid van die terreur bij de politici van de meerderheden van de laatste decennia ? Ik vrees dat je best medische hulp zoekt...

ja, laat PhDW nog wat roeptoeteren, dan zijn alle problemen opgelost.

Ik veronderstel dat zulke scenario's populair zijn aan de toog van vlaams blok café's maar ik zie er echt het grappige niet van in.
Dat beweer ik ook niet?! Het gedachtengoed anders geformuleerd, zou er zo uitzien: Dank zij de gebeurtenissen van de laatste jaren, De ononderbroken waarschuwingen van het’VB’ en het (effect loos) moslim gepamperd, zijn het uitgerekend deze die de cordon hebben gewild, die risico op gezichtsverlies zullen te vrezen hebben. Men zou kunnen stellen dat: Deze die een put graven voor een ander, er zelf invallen! Zeggen dat de actualiteit (gebeurtenissen v/d laatste jaren) de ge-cordonneerde, in de hand werkt is juist, maar! dient gesteld dat hun geroep en getier en al dat schrikaanjagend gedoe:
1= verkeerd werd geïnterpreteerd of/en weggekeken.
2= Had ‘BDW’, destijds (.. 05 2014) ‘FhDW’ iets minder denigrerend aangepakt en een objectief scenario bedacht, link tussen beide partijen, had hij nu niet voor ‘Tarzan’ moeten spelen, ( hier denk ik nml. aan zijn ‘Reuze Panda’ exhibition en de afloop ervan, wat hij liefst niet meer zou moeten overdoen!!)’ was het maar om op zijn minst zijn traditioneel ‘NVA’ kiesvee te kunnen behouden.

Het hierna volgend gedachtegoed, zou tegen 2019 misschien wel iets van het goede te veel zijn maar, zou deze vergrendelde ‘Islam’ bestrijdende partij, het nog wel willen?
Nml: zo direct zie ik niet in (buiten enkele percentjes kiesvermogen) wat het ‘VB’ aan de traditionele zou missen. Ik bedoel maar dat, de sinds decennia ‘afgestrafte’ partij ruim de tijd heeft gehad, om over een hoog niveau aan gemotiveerde en intelligente mensen te beschikken. Dit laatste en een kiezersvriendelijk partijprogramma zou het verschil kunnen maken!

Inmiddels, door ze de kans te ontzeggen aan de bak te komen, ontneemt men de autochtone bevolking, kansen om daadwerkelijk de islamisering efficiënt te bekampen. Maar –Tja: ‘Islam’ is een vreedzame religie, die onaangeroerd dient te blijven, hé?

Wees maar gerust, ik snap U maar al te best! Wat niet weerlegt dat UW: 5.7 %, niet meer met de realiteit strookt. daar tegenover staat: mijn 14% - Ontegensprekelijk leunt dit nauwer tegen het actueel niveau.

Terloops dient benadrukt dat: +/- 9 % van de Vlaamse stemmers niet meer democratisch vertegenwoordigd zijn! Maar, laat dit maar zoals het is. Laat ons stellen dat dag na dag, week na week enz …de positie van de opklimmende partij bevestigd.

Inmiddels is het voorspellen al ruim door het dagdagelijks gebeuren voorbij gestreefd en zullen wij binnen minder dan tijd, in vele politici ogen, tranen van spijt voor de gemiste kansen zien vloeien.

Dus ‘ Wait and see!!!’. Onze ‘VB’ ‘moslim’ campagnevoerders, zullen tegen dan nog wel: hopen dodelijke argumenten aanvoeren, om het percentage aanhang voor het’VB’ te consolideren. ( Ik hoop mij utopisch bij deze 100% te vergissen, uiteraard)

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2016, 13:05   #162
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ok,iederéén kan stemmen op wie hij wil dat is uiteraard democratie....

Maar wanneer iemand Minister wordt zonder tijdens de verkiezing op een lijst te hebben gestaan....

Zeg eens ,in hoeverre is dat nog democratisch aangezien niemand daarop gestemd heeft...

Hoe noemen we zulks....
Het staat u vrij te stemmen op een partij die enkel mensen minister maakt die op een lijst hebben gestaan. Het staat u eveneens vrij zulk een partij op te richten.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2016, 15:18   #163
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Dat is democratie: de "kudde" beslist. als je dat niet wilt, dan is democratie niets voor jou. misschien een land uitzoeken met een dictator?
In een democratie worden de mensen ingelicht over de keuzes die er bestaan en niet, zoals bij ons, over de keuzes die de elite gemaakt heeft voor ons zonder ons het fijne erbij te vertellen. In een democratie is het uit den boze om de kuddegeest te versterken in tegenstelling met bij ons waar alles erop gericht is om de bevolking dwaas, dom en arm te houden...
Maar ja, wat is er gemakkelijker dan de mensen voortdurend angst aan te praten voor wat zou gebeuren als ze eens hun hersenen zouden gebruiken... Onze schijndemocratie verdraagt geen alerte burgers...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2016, 15:45   #164
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
In een democratie worden de mensen ingelicht over de keuzes die er bestaan en niet, zoals bij ons, over de keuzes die de elite gemaakt heeft voor ons zonder ons het fijne erbij te vertellen. In een democratie is het uit den boze om de kuddegeest te versterken in tegenstelling met bij ons waar alles erop gericht is om de bevolking dwaas, dom en arm te houden...
Maar ja, wat is er gemakkelijker dan de mensen voortdurend angst aan te praten voor wat zou gebeuren als ze eens hun hersenen zouden gebruiken... Onze schijndemocratie verdraagt geen alerte burgers...
Waaruit blijkt dat?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2016, 17:06   #165
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ok,iederéén kan stemmen op wie hij wil dat is uiteraard democratie...
Dat weet ik nog zo niet.
Stemmen is niet gelijk aan beslissen.
Stemmen zonder ook maar enige inbreng in wat de 'verkozenen' in die 4 jaar beslissen lijkt me niet echt democratisch.
Voor mij is dat gokken op basis van beloftes. We weten allemaal wat een gok waard is en weten nog beter wat beloftes van politiek waard zijn.

België een democratie? Voor mij niet.

UK toont wat democratie is. Een bindend referendum als het over een belangrijke beslissing gaat. Anders is het gewoon 'Uplacen' - 10 jaar zeveren en geen stap verder.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 6 juli 2016 om 17:10.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2016, 17:44   #166
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Waaruit blijkt dat?
Uit het aantal vermoorde en opgesloten alerte burgers.
Oud 6 juli 2016, 17:51   #167
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Uit het aantal vermoorde en opgesloten alerte burgers.
Ja, het blijft toch een geheimzinnig fenomeen, al die alerte burgers die verdwijnen...
Oud 6 juli 2016, 17:58   #168
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Racisme is racisme... enfin zolang we ten minste niet kijken naar la Belgique, Bruxelles en het anti-racisme centrum waar ze van mening zijn dat de Vlamingen niet gediscrimineerd kunnen worden omdat ze de meerderheid van dit land uitmaken.
Dat die meerderheid voortdurend en op alle manieren in de minderheid gezet worden door de 'grote' francofonie doet er voor hen niet toe... Zij hebben waarschijnlijk nog nooit over kolonialisme en de franse rol daarin geleerd...
Maar ja...Typisch franstalige houding om alleen maar over hun goede kanten te spreken en hun minder fraaie kanten systematisch onder de mat te vegen en juist het omgekeerde te doen met alle anderen die hun hegemonie durven aan te tasten, zoals die verdomde Vlamingen die na meer dan 180 jaar la Belgique nog altijd hun plaats niet blijken te kennen...
Maar ja, wat kun je anders verwachten van Vlaamse oorlogscollaborateurs (Hun franstalige collaborateurs die in getallen en in stoutheid niet onderdeden voor hun Vlaamse collega's zijn al de dag na de bevrijding diep ondergegraven en daar spreken ze nooit meer over zodat zelfs het franstalige geheugen van de huidige geindoctrineerde totaal niet meer weten dat ze bestaan hebben en dus automatisch er van uit gaan dat collaboratie alleen en alleen een Vlaamse zaak is en was)
Dus is iemand die zijn eigen gebreken niet openbaar durft te erkennen, een racist?
Dus zijn de Vlamingen politiek in de minderheid in dit land en worden zij gediscrimineerd? Let wel, discriminatie is niet noodzakelijk een vorm van racisme.
Ik had een definitie gevraagd, geen eindeloos gekrijs, maar kom, eigenlijk had ik niks anders verwacht.

O btw, over de Waalse collaboratie, van ongeveer twee weken geleden in een heel veel gelezen krant in Wallonië: http://www.sudinfo.be/1603232/articl...st-pas-une-cha

En laten we nu effen duidelijk zijn, hé, uw ontelbare uitspraken over dat " Vlaams kuddevolk" en anders fraais, zijn tientallen keren erger dan wat de Walen over de Vlamingen vertellen. Trek zelf de conclusie.

Citaat:
Wanneer BDW over Berbers durft praten en hun mindere eigenschappen durft aan te halen is dat voldoende om zelfs een anti-racisme discussie en zogenaamde anti-racisme oproep te doen in het federale parlement en waar ze een regelrechte veroordeling voor racisme tegen BDW eisten. Maar toen de burgemeester van Bruxelles de Vlamingen openbaar beschuldigde dat ze hun Vlaamse uitschot naar Bruxelles zenden, een regelrechte racistische uitspraak tegen een heel volk in, pas de commentaire. Het ging dan ook maar om de Vlamingen die toch zo geliefd zijn in la Belgique...
Ah ja, inderdaad, de definitie van racisme zou je mij zelfs niet kunnen geven, gezien je ze zelf niet kent...

Citaat:
We weten wel dat de overdragen van 16 miljard per jaar niet voldoende is en dus de vraag blijft inderdaad wat wel voldoende is om de franstalige Belgische honger te stillen...
Waarschijnlijk niets voordat ook de vissen aan de noorzee frans wauwelen...
16 miljard om spek en eieren te kopen terwijl je ze zelf produceert? Vlamingen zijn volgens jou toch een raar volk, moet ik zeggen...

Citaat:
Willen ze een cordon rond het PS opbouwen???
Als ze erin slagen op democratische wijze de PS voor altijd in de oppositie te smijten, geen cordon zoals ze met het VB en de Vlamingen gedaan hebben....
Hoe zou dat dan anti-democratisch kunnen zijn???
Je erkent dus dat het cordon, dat eigenlijk niet meer is dan een partij op democratische wijze voor altijd in de oppositie te smijten, democratisch is?
Anders vrees ik dat je jezelf tegenspreekt, in dezelfde zin dan nog wel.

ps: hoe zou een partij in de oppositie op anti-democratische wijze in de oppositie gegooid kunnen worden, dat ontgaat mij een beetje...?
Oud 6 juli 2016, 17:59   #169
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, het blijft toch een geheimzinnig fenomeen, al die alerte burgers die verdwijnen...
Inderdaad. Trouwens, we zien ze bijna niet, beste bewijs dat ze ofwel dood zijn, ofwel in den bak zitten.
Oud 6 juli 2016, 18:04   #170
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Trouwens, we zien ze bijna niet, beste bewijs dat ze ofwel dood zijn, ofwel in den bak zitten.
Nog een geluk dat Marie online is.
De Stem van de Verdrukte Vlaming.
Oud 7 juli 2016, 06:16   #171
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
Dat beweer ik ook niet?! Het gedachtengoed anders geformuleerd, zou er zo uitzien: Dank zij de gebeurtenissen van de laatste jaren, De ononderbroken waarschuwingen van het’VB’ en het (effect loos) moslim gepamperd, zijn het uitgerekend deze die de cordon hebben gewild, die risico op gezichtsverlies zullen te vrezen hebben. Men zou kunnen stellen dat: Deze die een put graven voor een ander, er zelf invallen! Zeggen dat de actualiteit (gebeurtenissen v/d laatste jaren) de ge-cordonneerde, in de hand werkt is juist, maar! dient gesteld dat hun geroep en getier en al dat schrikaanjagend gedoe:
1= verkeerd werd geïnterpreteerd of/en weggekeken.
2= Had ‘BDW’, destijds (.. 05 2014) ‘FhDW’ iets minder denigrerend aangepakt en een objectief scenario bedacht, link tussen beide partijen, had hij nu niet voor ‘Tarzan’ moeten spelen, ( hier denk ik nml. aan zijn ‘Reuze Panda’ exhibition en de afloop ervan, wat hij liefst niet meer zou moeten overdoen!!)’ was het maar om op zijn minst zijn traditioneel ‘NVA’ kiesvee te kunnen behouden.

Het hierna volgend gedachtegoed, zou tegen 2019 misschien wel iets van het goede te veel zijn maar, zou deze vergrendelde ‘Islam’ bestrijdende partij, het nog wel willen?
Nml: zo direct zie ik niet in (buiten enkele percentjes kiesvermogen) wat het ‘VB’ aan de traditionele zou missen. Ik bedoel maar dat, de sinds decennia ‘afgestrafte’ partij ruim de tijd heeft gehad, om over een hoog niveau aan gemotiveerde en intelligente mensen te beschikken. Dit laatste en een kiezersvriendelijk partijprogramma zou het verschil kunnen maken!

Inmiddels, door ze de kans te ontzeggen aan de bak te komen, ontneemt men de autochtone bevolking, kansen om daadwerkelijk de islamisering efficiënt te bekampen. Maar –Tja: ‘Islam’ is een vreedzame religie, die onaangeroerd dient te blijven, hé?

Wees maar gerust, ik snap U maar al te best! Wat niet weerlegt dat UW: 5.7 %, niet meer met de realiteit strookt. daar tegenover staat: mijn 14% - Ontegensprekelijk leunt dit nauwer tegen het actueel niveau.

Terloops dient benadrukt dat: +/- 9 % van de Vlaamse stemmers niet meer democratisch vertegenwoordigd zijn! Maar, laat dit maar zoals het is. Laat ons stellen dat dag na dag, week na week enz …de positie van de opklimmende partij bevestigd.

Inmiddels is het voorspellen al ruim door het dagdagelijks gebeuren voorbij gestreefd en zullen wij binnen minder dan tijd, in vele politici ogen, tranen van spijt voor de gemiste kansen zien vloeien.

Dus ‘ Wait and see!!!’. Onze ‘VB’ ‘moslim’ campagnevoerders, zullen tegen dan nog wel: hopen dodelijke argumenten aanvoeren, om het percentage aanhang voor het’VB’ te consolideren. ( Ik hoop mij utopisch bij deze 100% te vergissen, uiteraard)

Waarom nutteloze tactische scenario's bedenken over iets dat onmogelijk kan plaatsvinden ? Het moet toch echt wel voor iedereen duidelijk zijn dat Bart DW écht moet kotsen van het blok, van de persoon PhDW en van hun gedachtengoed ? Die staat zijn walging heus niet te acteren hoor...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2016, 06:22   #172
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog een geluk dat Marie online is.
De Stem van de Verdrukte Vlaming.
Eigenlijk zou Marie een eigen Blog moeten openen, om een stem te geven aan de vele verdrukten. Iemand moet het toch doen !
Oud 7 juli 2016, 09:36   #173
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Waarom nutteloze tactische scenario's bedenken over iets dat onmogelijk kan plaatsvinden ? Het moet toch echt wel voor iedereen duidelijk zijn dat Bart DW écht moet kotsen van het blok, van de persoon PhDW en van hun gedachtengoed ? Die staat zijn walging heus niet te acteren hoor...
Ieder zijn mening hierover, laat dit duidelijk zijn. Zeggen: 'Fontijn, ik zal nooit van jouw water drinken', zou wel eens bedrogen kunnen uitkomen. Doet men het voor zichzelf, tot daar toe maar. Er de leden van de andere 'formaties' bij betrekken, lijkt mij in de huidige context: uiterst gewaagt.

Alhoewel ik niet voor hem kies, aanzie ik 'Bdw' als een van de betere Politici. Echter, iets bescheidenheid zou hem wel sieren!!!

'Politici' van dit niveau, zijn er wel meer en eveneens bij het 'Blok'. Deze krachten verdringen, om futiele redenen van persoonlijk aard, is niet alleen ondemocratisch maar gewoon kinderachtig! . . . Of zou de schrik al beginnen te nijpen?

Oud 7 juli 2016, 09:49   #174
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ieder zijn mening hierover, laat dit duidelijk zijn. Zeggen: 'Fontijn, ik zal nooit van jouw water drinken', zou wel eens bedrogen kunnen uitkomen. Doet men het voor zichzelf, tot daar toe maar. Er de leden van de andere 'formaties' bij betrekken, lijkt mij in de huidige context: uiterst gewaagt.
Er zijn bijzonder weinig zaken in politiek die 'zeker' zijn. Maar een systeem dat unanimiteit in zijn totstandkoming kende in het vlaams parlement en al 24 jaar even unaniem door alle partijen wordt toegepast met groot enthousiasme en overtuiging daar durf ik stellen dat het failproof is.
Citaat:

Alhoewel ik niet voor hem kies, aanzie ik 'Bdw' als een van de betere Politici. Echter, iets bescheidenheid zou hem wel sieren!!!
daar heeft hij inderdaad weinig last van...
Citaat:
'Politici' van dit niveau, zijn er wel meer en eveneens bij het 'Blok'. Deze krachten verdringen, om futiele redenen van persoonlijk aard, is niet alleen ondemocratisch maar gewoon kinderachtig! . . . Of zou de schrik al beginnen te nijpen?
Dat strookt niet met de waarheid... En dat weet iedereen die het wil weten al sinds 1992. Het cordon sanitaire is er gekomen omwillen van een overtuiging. Dat heeft nul komma nul te maken met redenen van persoonlijke aard.
Oud 7 juli 2016, 10:06   #175
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eigenlijk zou Marie een eigen Blog moeten openen, om een stem te geven aan de vele verdrukten. Iemand moet het toch doen !
Veel te gevaarlijk gij, stel u voor dat het fransdolle regime van den Belgique haar blog zou ontdekken!!!
Morgen is zij haar job kwijt en vliegt ze in den bak om daarna mysterieus te verdwijnen, zo'n dictatuur is dat hier.
Oud 7 juli 2016, 12:17   #176
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Er zijn bijzonder weinig zaken in politiek die 'zeker' zijn. Maar een systeem dat unanimiteit in zijn totstandkoming kende in het vlaams parlement en al 24 jaar even unaniem door alle partijen wordt toegepast met groot enthousiasme en overtuiging daar durf ik stellen dat het failproof is.
U mag er fier over zijn. Een eerste reden om te kotsen (als het ware)

Citaat:
daar heeft hij inderdaad weinig last van...
Citaat:
Dat strookt niet met de waarheid... En dat weet iedereen die het wil weten al sinds 1992. Het cordon sanitaire is er gekomen omwillen van een overtuiging. Dat heeft nul komma nul te maken met redenen van persoonlijke aard.
Dus . . .?, men kan voor redenen van Politieke aard, mededingers tot 'collectief kotsen' toe haten? - Knap, men leert hier alle dagen bij!!!

Al wat ooit is opgebouwd, kan ook afgebroken worden. Zo zal het met uw 'cordon' ook geschieden, het is gewoon een kwestie van tijd en het herstel van de democratie !.

Oud 7 juli 2016, 12:39   #177
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:

Hoop sterft als laatste.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2016, 13:57   #178
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Veel te gevaarlijk gij, stel u voor dat het fransdolle regime van den Belgique haar blog zou ontdekken!!!
Morgen is zij haar job kwijt en vliegt ze in den bak om daarna mysterieus te verdwijnen, zo'n dictatuur is dat hier.
Job ? De toegang tot haar keuken bedoel je zeker ?
Oud 7 juli 2016, 14:03   #179
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U mag er fier over zijn. Een eerste reden om te kotsen (als het ware)
Het is een mooie zaak dat het vlaams parlement een partij met dergelijk gedachtegoed permanent in een cordon stopt.

Citaat:
Dus . . .?, men kan voor redenen van Politieke aard, mededingers tot 'collectief kotsen' toe haten? - Knap, men leert hier alle dagen bij!!!
Uiteraard is dat zo... Is dat écht nieuws voor jou ? Al de aanhangers van dat gedachtegoed worden evident op dezelfde manier bekeken.

Citaat:
Al wat ooit is opgebouwd, kan ook afgebroken worden. Zo zal het met uw 'cordon' ook geschieden, het is gewoon een kwestie van tijd en het herstel van de democratie !.
Jaja... als het in de hel vriest zal dat gebeuren, niet eerder.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 7 juli 2016 om 14:04.
Oud 7 juli 2016, 14:06   #180
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Hoop sterft als laatste.
Grappig hee, dat er na zoveel jaren nog steeds mensen zijn die het niet snappen dat het cordon een permanent gegeven is ? Of spelen zij komedie ? Willen ze zichzelf moed inpompen ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be