![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij Vlamingen moet hen eeuwigdurend blijven onderhouden �* rato van 16 miljard Euro per jaar omdat sommige van onze onze betovergrootvaders mochten komen wroeten voor een honger loontje in de Waalse mijnen en op de Waalse bietenvelden. Solidariteit weet je wel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En welke partijen had je in het oog die het beter gaan doen? Ikzelf, geen enkele, integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een smulpartij in een Francofoon restaurant? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik steun alleen nog het Blauw kruis. Hoeveel de ceo daarvan verdient wil ik niet weten. Zelfs niet in hondenbrokken. Onze honden, de enige echte vrienden die we nog hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn niet alleen al dan niet nodige artsen die daar gebruik van maken! Onze landen gaan naar de bliksem dank zij dat vrij verkeer van profiteurs en gelukzoekers allerhande... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de regering moet vallen in de hoop de vroegere klootzak... weer aan de touwtjes kunnen trekken en aan zelfbediening doen? Terug inpikken wat ze eventueel verloren waren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar maken we geen problemen over uiteraard... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom ze zelden of nooit tegen die mensen die vooral "Belgen" zijn! Ja, onder diegenen die wat beters te doen hebben en "van toeten of blazen" weten! Maar eens dat ook die groep zwart op wit het grote voordeel van één Belgique zal gesnapt hebben... Niet voor niets moet onze jeugd niet veel van de Franse lessen meer hebben, zeker niet uit lieftde van la Belgique! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ID kaart en paspoort ( indien je er een hebt). Einde Discussie.
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want de nabije toekomst moet er zo uitzien, dat ze geen federale regeringsonderhandelingen kunnen voeren zonder tolken. Zo'n onderhandelingen scheppen weinig vertrouwen bij mekaar, zodat ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga nog eens mijn verhaaltje vertellen: toen typ-ex nog bestond, veegde ik het b-woord weg van mijn identiteitskaart. Tuurlijk wou ik geen miserie als ik het vliegtuig nam, dus dan veegde ik het witte goedje weer weg. Maar dat gaf toch wat sporen. Tot de derde keer een overijverige gendarm in zijn kotteke op de luchthaven mijn identiteitskaart wat te lang tegen het licht hield en mij vragen begon te stellen (waar woonde gij, wat is uw geboortedatum ... 't is goed, dag meneer ...) Ik ben er dan maar mee gestopt. Tot ... ik vorig jaar mijn paspoort moest vernieuwen. Dus vanaf nu, zelfs al ga ik naar een land waar mijn identiteitskaart volstaat, toon ik toch mijn paspoort. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |