![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een tot tranen toe bewogen kwaadaardig schepsel.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() nogmaals ga ja grandioos de mist in. Zoals zovelen op dit forum heb jij blijkbaar ook geen kaas gegeten van "begrijpend lezen".
Ik vergelijk geen reacties, ik vergelijk cartoons. de ene profileer je als "haat aanzettend", de andere als "uiting van vrije mening" terwijl ze alletwee krak hetzelfde uitbeelden: iemand die de keel wordt overgesneden. Charly Hebdo mag zulke cartoons verspreiden, er wordt zelfs betoogt voor dat "recht". Een meisje mag dat niet, als ze dat doet is het een "haatmeisje". Hypocriet.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 10 juli 2016 om 08:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie er zo maar eventjes 4 staan hierboven en dat in slechts 2 zinnen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 10 juli 2016 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie verblind is door haat, ziet weinig nuance.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Juist. Ik zie in de eerste tekening geen satire. Terwijl de door Sywen aangehaalde tekening (ter vergelijking?) duidelijk satire is bedoeld.
![]() |
#29 |
|
![]() Oei.
Ben je een beetje geschrokken van hoe bruine mensen over blanken denken, Derk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prijs ik mij even 'gelukkig' geen smoelboek gebruiker te zijn.
Ik ben dan ook van mening dat het dient afgeschaft te worden of er strenge controles moeten op gedaan worden zoals een 'filmkeuring' vroeger. Ach, wat schrijf ik nu? Die filmkeuringen zijn ook al niets meer waard. Strenge torenhoge boetes als er berichten en filmpjes op verschijnen die niet door de beugel kunnen? (lees: kassa kassa ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Dat hebben ze al meer dan genoeg duidelijk gemaakt.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De cartoon die ik gemeld heb, was geen grappig/sarcastisch/cynisch/... bedoelde tekening maar een onverholen oproep tot geweld. De tekening die jij post, is net bedoeld om geweld over de hekel te halen. Allez, probeer het nog eens.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() ze denken hetzelfde als hoe blanken over bruine mensen denken. geen enkel verschil.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() White girl bleed a lot.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En daarom krijgen we een hoop klappen. We durven niets terug te doen. Omdat we denken dat we nazis zijn.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of liever, ze denken allemaal zoals sommige blanken over bruine mensen. Ik zie regelmatig blanke mensen die het voor bruine opnemen. Geef mij een seintje als je het omgekeerde zou zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nagel op zijn kop!
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet er fier op zijn.
Naast het feit dat je niets te vertellen hebt, staat datgene wat je schrijft ook nog eens vol fouten. ![]() Veel meer dan de kassa van de Aldi zit er voor jou niet in, vrees ik. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 11 juli 2016 om 07:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |