![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens Descartes is het de zetel van de ziel en het hormoon melatonine heeft met het slaap- en waakritme te maken. Was dat dezelfde stof als die drugs van jou? Nee, dat is Dimethyltryptamine https://nl.wikipedia.org/wiki/Pijnappelklier Citaat:
Of dat was slechts persoonlijk? Of nu weer niet? Citaat:
Citaat:
Nu, wat mij betreft is de kosmos een orkest van een oneindig aantal microwezentjes, plus dameskoor. En als je flink wat drugs gebruikt kun je het horen. ![]()
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 11 juli 2016 om 12:13. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar er is ook nog een derde van het heldere verstand.... ![]()
![]() |
![]() |
#123 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staat bij de link te lezen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Sjamaan Een sjamaan, vrouwelijk sjamanka, is een soort priester(es) en ziener(es) die in zijn of haar gemeenschap de communicatie met de geestenwereld verzekert en magie aanwendt om zieken te genezen, voorspellingen te doen en gebeurtenissen onder controle te brengen. De Evenken (Toengoezen) nabij de Amoer beschouwden Mamaldi en Khadau als het eerste mensenpaar, de ouders van de eerste sjamaan. Khadou schiep de zielen en Mamaldi blies ze leven in. Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En....ben je al eens betrapt en gevangen gezet? Of komt dat alleen maar omdat je paranoia geworden bent door al dat spul?
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 11 juli 2016 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik betaal maandelijks nog steeds mijn boete af. En ik moet nu grote omwegen maken om nog in een ritueel te belanden. Rondom mij is het ook niet terug te vinden. Enkel de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn we dan over drugs bezig of over voedingstoffen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschrikkelijk, als ik jou was zou ik naar Amsterdam verhuizen.
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de wolfskers. Ook de vliegenzwam. Alleen de echte salie heeft iets met genezen te maken. De San Pedro cactus. Deze cactus staat ook wel bekend om zijn entheogene eigenschappen. De cactus bevat namelijk mescaline, een stof die zorgt voor een entheogene ervaring oftewel een "trip". De cactus bestaat voor zo een 0,3 tot 1,2 % uit mescaline. Het bijvoeglijk naamwoord entheogeen betekent 'afkomstig van de god in onszelf'. Als zelfstandig naamwoord wordt de term gebruikt om psychoactieve stoffen aan te duiden die gebruikt worden in een religieuze of spirituele context. ![]() De rest moet je zelf maar even bekijken.
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 11 juli 2016 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shit, dan raad ik je aan zelf een handeltje te beginnen, dan hou je nog wel wat over.
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je gaat me er weinig in bij leren hoor Harrie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ben je dan al bij de Sjamanen op bezoek geweest om je nieuwe religie verder te ontwikkelen?
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heb ik gisteren op de tv gezien?
Biografie over Herman Brood: "Sex, drugs en Rock and Roll!" Hij is uiteindelijk van het dak gesprongen, dat was dan zijn laatste kick..... ![]()
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Sadhoe rookt een etheogeen op een feest van Shiva...... ![]()
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat is bij ieder mens anders. Het is moeilijk etiketten kleven. |
|
![]() |
![]() |