![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ik wens u beide het beste.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 juli 2016 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat. Ze moet wel heel bijzonder zijn, dat ze erin slaagde om het vogeltje te vangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, vanaf morgen kun je ook melige mopjes vertellen over hoe jullie gelukkig getrouwd zijn. Jij bent getrouwd en zij is gelukkig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
1. De ratrace = Carpe diem voor diegenen die het vrij willen/kunnen en ervan genieten. 2. U verenigen als de tijd gekomen is, met de beschikbare middelen en de voor jezelf juiste partner in life en lijf. Hopelijk met het juiste mentale doorzicht om fake edelmetaal diggers van tevoren kunnen uitsluiten. Het herinnert me aan een niet onbekende levenswandel van iemand in mijn zeer nabije omgeving. Met 1 verschil: de trouwerij! 'k Had een eerste test nodig alvorens tot de juiste tweede en definitief uitstekende gemeenschap van koppel toe te treden. Break a leg, Nomad! En wat de ratrace betreft: zo blij dat ik was om ze 150% te hebben beleefd, zo goed voel ik me nu met 'ze' glimlachend van ver te zien voorbij lopen om 'hun' fast ferry te halen naar Hong Kong eiland!
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 14 juli 2016 om 06:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zin van het leven is:
1 - het leven te begrijpen. 2 - het leven te beleven. 3 - het leven te genieten (bij tijd en wijle).
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Kijk eens weer die klassieke mannelijke egoïstische houding ZIJ heeft VEEL opgegeven VOOR MIJ ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is haar keuze geweest, ik heb haar niet verplicht. Ik ben 67 jaar vrijgezel geweest ( met een pak lieven) en had geen behoefte aan een vrouw thuis. Dat is anders uitgedraaid, uw opmerking is eerder flagrant voor een typische mannen misprijster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Strijd natuurlijk.
Een bestaan zonder strijd is volstrekt zinloos. Those who want to live, let them fight, and those who do not want to fight in this world of eternal struggle do not deserve to live. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo'n héél succesvolle zakenman zult ge dan toch ook niet geweest zijn, hé?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet niet werken, ik doe het graag en vind het een voorrecht dat ik het nog kan. Het kunnen niet allemaal sukkels en mislukkelingen van uw soort zijn die gans hun leven tegen hun goesting zijn gaan werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast leerde Herakleitos dat alles zijn tegendeel had. Dus als het leven draaide om strijd dan draaide het evenzeer om het tegedeel, harmonie. En dan komen we misschien tot de kern. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() je geloof bepaalt de zin van je eigen leven als individu
dit heeft Wieroe mij geleerd sedert 2005. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mens...een luis....of een vlo......er is geen verschil inzake leven op zich.....of toch ....Een vlo stelt zich waarschijnlijk niet die vraag over zin of geen zin ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 juli 2016 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is daar nu vernederend aan ? Samen uit...samen thuis....samen een vrij en losbandig leventje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 juli 2016 om 08:49. |
![]() |
![]() |