![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Daarom vind ik de aanwezigheid van soldaten in de steden irritant. Wat een schijnheiligheid.
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beelden die U niet in de reguliere media zal zien:
*Very Graphic*Terrorist attacks in Nice during Bastille Day celebrations http://www.liveleak.com/view?i=6f1_1468538550 Scores dead in Nice as lorry driven into Bastille Day crowd in terrorist attack http://www.liveleak.com/view?i=814_1468533717 Longer version of NICE france attacks- Caution blood&gore http://www.liveleak.com/view?i=f1f_1468535284 Laatst gewijzigd door zonbron : 15 juli 2016 om 02:14. |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had ze gezien, uit respect voor de slachtoffers heb ik geen link geplaatst. Gruwelijk! Dit mag toch gewoon niet. Die mensen gaan samen met familie, vrienden naar vuurwerk kijken op hun nationale feestdag op de prachtigste promenade, zijn blij, 't is zomer, mooi weer, je bent gelukkig en dan ineens ... wordt iedereen weggemaaid.. en je leven is voorbij, zelfs voor de overlevenden/nabestaanden, 't is sowieso voorbij, 't zal voor hen nooit meer hetzelfde zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 15 juli 2016 om 02:20. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In het vrije westen, baken van de democratie, is de berichtgeving dus minder vrij dan gedacht.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet gebeurd zijn om 23 uur plaatselijke tijd in Nice.
Ondertussen al 77 doden.
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat men in 1 post tot driemaal hetzelfde filmpje moet tonen doet eerder denken aan er een pervers genoegen in scheppen voor zichzelf. Informatie is niet om je eigen een kick te geven. Dat komt eerder over als een ziekelijke neiging
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 15 juli 2016 om 02:31. Reden: correctie |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier nog een collectie beeldmateriaal: http://www.redflagnews.com/headlines...rrorist-attack En hier nogmaals de gewraakte beelden, in hogere resolutie. http://9502-presscdn-0-95.pagely.net...6/07/Nice-.mp4 Laatst gewijzigd door zonbron : 15 juli 2016 om 02:37. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kicken via kwantiteit blijft onnodig en ziekelijk.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier nog een filmpje waar men het vuurgevecht kan horen: Shooting during terrorist attack in Nice police killing the driver after he drives into crowd and use his gun through the truck window shooting and killing people http://www.liveleak.com/view?i=902_1468536382 Laatst gewijzigd door zonbron : 15 juli 2016 om 02:51. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het is nodig om het wel twintig keer te laten zien. Jij vindt het vervelend dat de waarheid wordt getoond.
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De chauffeur van de vrachtwagen is een 31-jarige van Tunesische afkomst. Duidelijk opnieuw een door de islam geïnspireerde aanslag.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 15 juli 2016 om 02:53. |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit soort dingen zou een volksopstand teweeg moeten brengen. Het is er dan op of eronder. Maar zo kan het niet langer.
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bron: Figaro Nu nog zijn smoelenboekpagina afwachten. |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er geen informatie achtergehouden wordt is één zaak maar dat er op de verminkte slachtoffers ingezoomd wordt, heb ik niet nodig om te weten wat er gebeurt. Ik weet genoeg als ik weet dat het gebeurd is, wie de daders zijn en enige informatie over de slachtoffers. De beelden zijn zeer confronterend en ze tonen is weinig respectvol voor de slachtoffers en hun nabestaanden, terwijl ze voor het grote publiek eigenlijk geen bijkomende nieuwswaarde hebben.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken de waarheid zonder daarom tig keren naar die verminkte lichamen te moeten kijken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien dat nodig is om zo iemand uit zijn lethargische slaap te doen ontwaken dan moet dat maar.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog nog de grens over geraken. Kinderspel. De wereld is om zeep, er gebeuren rare dingen rondom mij. ![]()
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met naar FC De Kampioenen te zitten kijken komen we nergens.
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 15 juli 2016 om 03:44. |
|
![]() |