![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Gouverneur
|
Zoiets als zachte heelmeesters maken stinkende wonden... is iets van aan. We hebben misschien idd. harde heelmeesters nodig voor deze kwaal.
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#323 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ooit al eens 'ne goeien babbel' gehad met 'n moslim over de islam tijdens het nuttigen van 'n kopje muntthee ? Eens doen, kan verhelderend werken voor jouw visie daarover. Citaat:
Zo niet; waarom niet ?
|
|
|
#324 |
|
Banneling
|
Omdat er een opstand en aanslagen van komen.
Geeft internationaal ook een slechte indruk, daar wij de hoer van olielanden zijn. |
|
|
|
|
#325 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#326 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Die komen er sowieso, ook zonder een buiten-de-wet-stelling van de islam.
Citaat:
Oeps, de multi-kartels en de grootbanken verdienen nog wat te veel aan die hoerentent, zal dus voor ietske later zijn. Citaat:
Sarkozy mag dan wel een grote muil opzetten, maar hij is en blijft een vorte Judas, die destijds de 'diversiteit' predikte en dit voor een welbepaalde en heel overwogen reden, die ‘m zelfs niet onder stoelen of banken steekt: French President Nicolas Sarkozy Calls For WHITE GENOCIDE https://www.youtube.com/watch?v=wP3CnYGCaEE Die volksverrader verdient wmb een rondje Haags Oorlogstribunaal, want met die gemaakte 'belofte' verklaart ‘m in feite rechtstreeks de oorlog aan de Franse blanke bevolking.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 18 juli 2016 om 22:20. |
||
|
|
|
|
#327 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Buiten 1 negerkindje was er geen enkel ander kind te zien dan blanke kinderen. Integreren? |
|
|
|
|
|
#328 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neenee, 't ligt aan ONS! WIJ moeten méér doen, hen opnemen, omarmen, openstaan, gaan smeken of ze astublieft willen meedoen met haram organisaties & feestjes... Nog niet misschien; oprotten & nooit meer terugkomen! Ik moet dat allahu akbar-volk niet in m'n buurt want ik krijg braakneigingen na al die slachtoffers en wrede bloedvergieten. Dat blijft op m'n netvlies gebrand en wordt enkel maar erger.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 19 juli 2016 om 00:33. |
|
|
|
|
|
#329 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ben je akkoord dat ik stel ,dat de integratie ondanks dan één van het huwelijkse stelletje hier is geboren steeds weer opnieuw begint... Ze zouden er nét zo goed ééntje kunnen huwen die hier ook is geboren... Maar diens huwelijksschat zou niet zoveel opbrengen als een bruidje of bruidegom uit het heimatland wiens famillie deze huwelijksschat eerder ziet als een investering ,teneinde zich later te kunnen laven aan de hoorn des overvloeds hier.... De andere helft kent hier totaal niets,spreekt ook de taal niet,en de daaruit komende kinderen zijn dus halve vreemdelingen die van thuis uit in de arabische wereld worden ondergedompeld wegens het gebrek aan integratie van één huwelijkse helft... Daar komt nog bij,dat de huwelijkse partner uit het heimatland zijn famillie kan laten overkomen in het kader van de gezinshereniging... En nét dat is er té veel aan... Als uw kinderen zouden emigreren ,zal u moeten blijven waar u bent,géén gezinshereniging,en geen gelaaf aan een u vreemde samenleving... Waarom hier dan wel mijn beste.... Vertel het eens waarom wij hier dé uitzondering zijn wat betreft deze planeet op dit gebied... Laatst gewijzigd door Svennies : 19 juli 2016 om 01:43. |
|
|
|
|
|
#331 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier in Belgie hebben we een aantal ploegen die bijna uitsluitend uit Turken of Marokkanen bestaan. Bij de opkomst van vrouwelijke scheidsrechters had de KBVB de onbeschoftheid ook vrouwelijke scheidsrechters naar die ploegen te sturen. Dat viel bij een aantal van die ploegen niet in goede aarde natuurlijk. Een vrouw die baas speelt over mannen ....... Uit respect voor de gevoelige culturele achtergrond besloot de KBVB daarmee te stoppen en enkel nog mannelijke scheidsrechters te sturen. Den Theo zal er nog een cursuske tegenaan moeten smijten denk ik. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 19 juli 2016 om 01:48. |
||
|
|
|
|
#332 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu spreek ik uit ondervinding wat betreft het elftal uit mijn gemeente... Die speelden van voor de fusie in het brabantse,en bleven na de fusie als antwerpse provincieploeg ook in de brabantse afdeling afwisselend tussen tweede en derde provinciaal spelen... Tot enkele jaren geleden ze vrijwillig naar 4de provinciaal in de antwerpse afdeling zakten... De reden ...het steeds weer terugkerend fenoneem van agressie die ze tegenover de veelal uit vreemdelingen bestaande ploegen in de brabantse afdeling telkens weer over zich kregen.... Trop was te veel,en te veel is trop.... |
|
|
|
|
|
#333 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik weet niet eens hoe zoiets in zijn werk gaat. Ik hoop dat een secularisme nog relief kan bieden. Citaat:
Citaat:
Maar Europese landen zouden beter gehoor geven aan zijn oproep. Begin al bij het salafisme en wahabisme. Bestrijd niet enkel terrorisme, maar bestrijd al wat erbij komt kijken. |
|||
|
|
|
|
#334 | ||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
|
|
|
|
#335 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Even raden: . . .Omdat er geen geld, middelen en personeel beschikbaar is, om zulks af te bouwen. Temeer, dat er voordien door politici dient gestemd te worden. Deze zullen (gebrek aan tijd enz...) de zaak gewoon laten aanslepen, zelfs in de 'koelkast' steken om uiteindelijk: voor meerderheid tegen oppositie te gaan. Dank zij vijandige radicalen, zou het Vlaams politiek schaakspel er straks helemaal anders kunnen uitzien. Een absolute meerderheid voor het 'VB' behoord minder om minder tot de utopie!
|
|
|
#336 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zolang op familiebijeenkomsten, moskees wordt geciteerd uit de koran die moslims adviseert onder mekaar te blijven omdat anders de duivel hen verleidt, denk ik niet dat je hun kinderen op de scouts zult zien, zelfs bosklassen zijn al problematisch wanneer de school dit organiseert
|
|
|
|
|
#337 |
|
Banneling
|
Zal het ooit veranderen? Ik denk het niet. We gaan verder door in apartheid met af en toe een aanslag in de mix.
De islamisering totalitair. |
|
|
|
|
#338 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Marokkanen moeten meer kansen krijgen, dat wil zeggen geen "zwarte scholen" meer, vooral dat fenomeen moet aangepakt worden, net als de getto's. Men kan ouders ook verplichten om de kinderen te laten meegaan op bosklassen. Als ze dat weigeren staat dat gelijk aan hen niet naar school brengen. Als bijna alle kinderen van allochtone origine zijn zal dat natuurlijk niet zo veel helpen. Daarom, nogmaals, weg met de blanke en zwarte scholen. Investeren in de jeugd. Toen ik klein was heb ik een tijdje in de toenmalige Sovjet-Unie gewoond en naar school gegaan. Moslims, christenen, Joden, het maakte allemaal niet uit. En iedereen ging naar het pionierskamp. Moslims waren er, maar ze hielden zich gedeisd, er werden geen nieuwe moskeeën geopend, er bestonden geen moslimgetto's (iedereen woont in dezelfde blokken, is nog altijd zo in de voormalige Sovjet-landen), iedereen gaat naar dezelfde winkels (goed, veel keuze was er niet) en iedereen naar dezelfde cafés of dancings. Met uiteraard heel veel gemengde huwelijken als gevolg. En je merkt dit nog steeds in Rusland, studenten uit Arabische landen of Iran integreren super vlot, ze worden direct opgenomen in de groep vanaf ze de taal spreken(er zijn neonazi bendes die soms eens een bruine in elkaar slaan, maar bijna iedereen kijkt daarop neer als een bende loosers). Ze leren meestal een Russisch meisje kennen (hun mediterrane looks vallen in de smaak, en het zijn meestal mannen, veel vrouwen vinden het ook positief dat ze minder drinken dan Russen), en hun kinderen worden opgevoed als echte Russen. Zo ken ik er veel. De keerzijde is, als ze bvb. boel maken in een dancing, meisjes lastig vallen of mensen bestelen, zoals in België helaas dikwijls gebeurt, weten ze dat ze eerst slaag zullen krijgen van de omstaanders, dan van de polite, en als ze op de verkeerde vallen worden ze naar een bos meegenomen, daar afgetroefd en al of niet levend achtergelaten. Maar wees gerust, daar zijn ze heel beschaafd, meer dan de Russen zelf... Waarom kan dat eigenlijk in België niet? Laatst gewijzigd door tomm : 19 juli 2016 om 16:24. |
|
|
|
|
|
#339 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tomm: Als het gebrek aan integratie (hoofdzakelijk) aan de Vlamingen zelf te wijten is, hoe komt het dan dat de allochtonen zich evenmin mengen met allochtonen met een andere afkomst?
Waarom wonen Turken bij Turken, Congolezen bij Congolezen...? Zou het zijn dat zij evenmin iets moeten weten van andere bevolkingsgroepen? Of is enkel de Vlaming/blanke zo racistisch? |
|
|
|
|
#340 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|