![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1 kostwinner per gezin is genoeg. Betaal de helft minder belastingen. Laatst gewijzigd door Thuleander : 19 juli 2016 om 07:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ene omdat ze er al flink aangezeten hebben, en de andere omdat het net die mensen zijn die al het meest belastingen betalen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn de kinderen de deur uit ? Werk dan zeker niet meer dan vier vijfde.. (tuurlijk niet gelijk de sossen het voorspiegelen: vier vijfde werken, maar vijf vijfde betaald worden, want wie zou dat weer moeten betalen?) Maar zelfs al ga je beiden full time werken, dan nog moeten de belastingen omlaag. Werken moet altijd beloond worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
1 kostwinner (het geldezeltje zeg maar, verder niet zo belangrijk) en één full-time huismanager die de kinderen opvoedt en onderricht, het huishouden regelt, boodschappen doet e.d. Laatst gewijzigd door Thuleander : 19 juli 2016 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een forfaitair bedrag per persoon voor wie regenwater gebruikt om te wassen en het toilet door te spoelen zou ook nog wel wat kunnen bijdragen aan de nationale (bodemloze) put.
20€/per persoon? Wie hiervoor geen regenwater gebruikt beboeten met 50€ per persoon. Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 juli 2016 om 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Het systeem gaan nog veel meer geld nodig hebben om de immigratie te blijven bekostigen, de daaruit voortvloeiende 'terreur' te bestrijden e.d. En de werkende Vlaam gaat dat betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Gezelligheid kost nu eenmaal geld.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrap gewoon al die gelden en diensten die naar wat hier met bootjes en andere tuigen komt binnengevaren en die hier totaal niet moeten zijn want in de meeste gevallen is die hun doel de boel komen verzieken, overhoop zetten, profiteren, kindergelden opeisen, andere mensen hun werk 'afpakken' en dan nog veel praat verkopen of bepaalde van hun regeltjes proberen op te dringen.
Denkt men nu echt dat mocht u in hetzelfde situatie verkeren het in hun landen zo gemakkelijk zou gedaan krijgen zoals zij het hier op een schoteltje opgediend krijgen? I doubt it ![]() Misschien zal dat al een deel 'opbrengen'. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw verdediging ten aanzien van N-VA wordt met de dag "modester".
Trouwens, geen enkele regering met Sossen in heeft de werkman ooit zo zwaar in de kakker gepakt. Laatst gewijzigd door Henri1 : 19 juli 2016 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Europa dringt daar al meerdere jaren op aan. Juist door de bedrijfswagens is het wegennet overbelast wat de economie miljarden kost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die wil dat namelijk niet. Tegelijk is hetgeen jij voorstelt niet verboden. Feel free bijgevolg. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
door te zorgen dat de sociale lasten zodanig dalen, dat het interessanter wordt om een geldelijke loonopslag te krijgen, in plaats van een auto met tankkaart. Zo verdwijnen die salariswagens vanzelf. (idem dito met die aanverwante alternatieve geldcircuits als maaltijdseks, eco-seks, en was er nog iets ?) .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1) Op mijn loon betaal ik >50%, op mijn bedrijfswagen <10%. De NVA heeft u dus gewoon belogen toen ze u wijsmaakten dat ze die 50 naar 10 gaan brengen, want hun begroting is nu al bloedrood. 2) Op mijn maaltijdcheques betaal ik 0%. De NVA heeft u dus gewoon belogen toen ze u wijsmaakten dat ze die 50 naar 0 gaan brengen, want hun begroting is nu al bloedrood. 3) Het kiespubliek van hogere middenklasse, zelfstandigen en KMO-chefs komt verrassend goed overeen met degenen die vandaag met volle teugen genieten van het gunstregime voor bedrijfswagens. Ik denk echt niet dat ze zo'n groot deel van hun kiezers zo rechtstreeks in hun portefeuille gaan schijten |
|
![]() |
![]() |