![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef u als voorbeeld dat een belg, Europeaan zijnde dus die naar een ander continent emigreert zich financieel moet zien te redden zonder tussenkomsten van de sociale kassen ginds.... Kun je dat niet,en heb je géén direkt werk in het vooruitzicht ,kom je er niet eens binnen... En zeg eens,die zogenaamde vluchtelingen uit de zandbak landen in het midden oosten... Van welk continent komen die.... ![]() ![]() Uw aangehaald voorbeeld dus ,slaat werkelijk op niets... ![]() ![]() En toch gaat gelijk de kassa open als ze hier aanspoelen,en hebben ze nog het lef om hoog op hun toeter te blazen als ze hier bepaalde zaken zien en of tegenkomen die ze in hun zandvlooien landen niet gewoon zijn... |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of al vergeten hoe furieus Jambon de koran/islam in het parlement stond te verdedigen? |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 18 juli 2016 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man met bijl valt Duitse treinreizigers aan - dader doodgeschoten http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...eschoten.dhtml In Kürze: In der Nähe von Würzburg hat ein 17-jähriger Afghane in einem Regionalzug mehrere Reisende angegriffen - in dem Zug sollen 21 Reisende gesessen haben. "Einige Menschen wurden schwer oder sogar lebensgefährlich verletzt", sagte zunächst ein Sprecher der Polizei zu FOCUS Online. Inzwischen wurde die Zahl auf drei Schwerverletzte korrigiert. Wie die Polizei am Montagabend weiter mitteilte, attackierte der Täter die Fahrgäste mit einer Axt und einem Messer. Der Täter wurde auf der Flucht von der Polizei erschossen.http://www.focus.de/panorama/welt/bl...d_5741372.html edit: Vers van HLN Afghaanse vluchteling (17) valt Duitse treinreizigers aan en wordt doodgeschoten door politie http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-politie.dhtml
Laatst gewijzigd door zonbron : 19 juli 2016 om 00:04. |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik van mijn vrouw hoor kampen er nog meer met psychische problemen,en nog géén klein beetje ook... En dan hebben we het hier over allochtone leerlingen uit het lager onderwijs... De toekomst van het moslimterrorisme,of is het weer onze eigen schuld... Laatst gewijzigd door Svennies : 19 juli 2016 om 02:32. |
|
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een verwarde man, mss wel een collega van de beroemde trucker.
https://www.rt.com/news/352068-gunma...ovence-france/ |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een interessante analyse van Yves Mamou.
France: The Coming Civil War http://www.gatestoneinstitute.org/84...ming-civil-war ... |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Ik ga niet meer stemmen.
Ik vraag mij trouwens af hoe zo'n burgeroorlog eruit zou zien. Maar is deze al niet gestart door de radicalisten die aanslagen plegen? Het Europese volk staat erbij en kijkt er naar. De burgeroorlog is dan al verloren voor we begonnen zijn. |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een belg niet nee die hebben immers hun eigen hangmatten en andersom zal het een canadees om dezelfde reden ook niet lukken. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151211_02015953 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Hebt gij ooit één post geplaatst waarin het woord "hangmat" niet voorkomt?
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als politici heden enkel nog proberen zo veel mogelijk te minimaliseren, en lager dan in het geval van de bijlzwaaier in Duitsland kan men niet meer vallen, waarbij men bleef beweren dat ie op eigen houtje radicaliseerde terwijl al overal te lezen viel dat ie een eigenhandig in elkaar geflanste IS-vlag in zijn kamer had liggen én IS een video van de kerel in bezit had, die ze op het net gooiden terwijl de Duitse minister van justitie bleef volharden... Is dat dan sterk leiderschap? Alles doen om het volk een rad voor ogen te draaien tot ze zelf verstikken in hun leugens... In Frankrijk net hetzelfde met die gast die een moeder en haar 3 dochters neerstak. Meteen werd gezegd dat het om een Marokkaan ging die vond dat ze te schaars waren gekleed. Onmiddellijk werd dit geminimaliseerd en als "onbevestigde geruchten" gecatalogeerd. Eigenaardig dat al de rest dan wel klopte. Het was een Marokkaan, ze zijn neergestoken etc... Maar blijkbaar zonder reden. Blijkbaar liggen alle 4 de slachtoffers en de dader in coma, want we weten het echte motief nog niet. Volgens het regime werd er zeker niets godsdienstig geroepen of gedaan(zeiden ze ook in Duitsland en ook in Nice werd dit lange tijd volgehouden tot ze in beide gevallen niet anders meer konden). Is dit leiderschap? Ho maar, als je die teneur begint door te krijgen. Ik kots ervan. Gisteren toonden ze op VTM nieuws de begrafenis van twee van de slachtoffers van Nice. Een moslim (ja natuurlijk, en we kennen de boodschap, er zijn ook moslims gedood, dus is het geen wij en zij-verhaaltje) begroef zijn vrouw en dochtertje. Nadat we binnen enkele uren na Nice al in elke gazet mochten lezen dat er ook veel moslims onder de slachtoffers waren, nu dit. Er werd een foto bijgetoond van zijn zoontje. Zijn vrouw zagen we niet. Was dit alweer om religieuze redenen? Zo'n details smaken me steeds zuurder. Als die gast zo denkt, dan verdient hij mijn mededogen niet. Dan verdient hij wat hem overkwam. Met hun achterlijke, boosaardige cultus. Als ik morgen stel dat de kruistochten niks met het christendom te maken hebben omdat er ooit één plaatsvond tijdens dewelke Constantinopel werd plat gebrand, zal ik populistisch worden genoemd. Maar onze overheden mogen schaamteloos liegen en bedriegen, en als (steeds meer) mensen dat beu zijn en daartegen reageren, dan hebben we nog de regimeslaafjes van dienst op het forum die hier dat komen zemelen over... populisme... Loop toch heen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 20 juli 2016 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom de islam monsters creëert “In combinatie met talloze herhalingen van koranverzen op islamitische scholen en in gezinnen maakt dit alles het zeer moeilijk voor kinderen om zich te verdedigen tegen het geïndoctrineerd worden om de koran na te volgen, zelfs als dat tegen de seculiere wetten, de logica en het meest fundamentele begrip van mededogen ingaat. “De islamitische traditie van het gebruik van pijn en intimidatie als onderdeel van de disciplinaire maatregelen tegen kinderen worden ook op grote schaal gebruikt op islamitische scholen – ook in het Westen.” https://ejbron.wordpress.com/2013/10...sters-creeert/ Islamitische cultuur heeft een narcistische stoornis http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...tisch_vat.html Straffe jongen die bovenstaande artikels kan ontkrachten. En de poco’s maar hopen dat, wanneer het salafisme zal ‘verdwenen’ zijn ( ![]() Wat die narcistische stoornis betreft, hebben onze poco’s dus ook wel ne slag van die molen in zich.
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Op de rest van de post heeft u precies niets te zeggen,jomme,jomme... ![]() ![]() |
|
![]() |