![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie als flamingant niet wil samenwerken met de nva, moet het maar proberen met een of meer van de andere partijen.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uit het artikel: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Goed dat ge dat rechtzet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat maakt dat de Vlaming hen niet lust. Tracht dat niet tegen te spreken: kijk naar de kiesuitslagen en de stemmingen van het geheel van Vlamingen die verkozen zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of van Francken die in volle asielcrisis even komt zeggen dat migratie positief voor ons land is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie bewapende wie en wie zweeg? Wie integreert ex strijders van het FSA en ISIS? Dat hebben de sossen nooit gedaan. Die onderhielden relaties met de wereld. Uw partij droeg bij aan het ontmantelen van de seculiere status in de moslimwereld. Assad, Khadaffi, Saddam, .. De EU stuurde wapens naar FSA strijders (die niet volgens het akkoord van Geneve streden) en noem maar op, waar op uw partij keek en zweeg. Waarschijnlijk nog aan bijdroeg ook. We do not forget, do not forgive. De gifgasaanval van Assad is in scene gezet om de seculiere Syrische staat aan te vallen. Uw partij ging daar in mee. Laatst gewijzigd door Peche : 22 juli 2016 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 22 juli 2016 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De SPA integreerde mensen die wilden werken. De NVA integreert mensen met hetzelfde profiel van zij die aanslagen plegen en al reeds schuldig zijn aan aanslagen. SPA integreerde gematigde islam. NVA integreert radicale islam en droeg er aan toe dat verkrachtte hulpverleners moesten zwijgen, droeg er aan toe dat de media zou zwijgen over problemen in integratie kampen. De FSA waren ooit goeden, nu ineens plots zo stil erover? Waarom? Omdat ze zich aansloten bij de IS met wapens gestuurd door de EU. In een periode waar de NVA aan de macht was. De kracht van verandering is gewoon meer islamisering. Laatst gewijzigd door Peche : 22 juli 2016 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Schoofzak, gij gaat nog spijt krijgen en ik ga nog bevestigd krijgen dat gij uw eigen conservatviteit ontmoet. Mijn rites zijn immer zo sterk, WE ARE LEGION.
Uw westers belang, maar ge buigt voor het oosterse. Mijn WESTERS belang wordt U binnen de vijf jaar duidelijk. Ieder zijn methode, gij de politiek. IK HET VOLK. Laatst gewijzigd door Peche : 22 juli 2016 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, en dan hebben wij nog Bourgeoiske die wel tijd heeft om te gaan vreten met moslimfundamentalisten, maar als minister-president niet aanwezig is op het defilé. Een Weverke die zich laffelijk tussen de coulissen verschuilt en zijn zakken vult. Af en toe wat oorlogstaal spuwen om de schijn hoog te houden, vooral om VB-stemmers te paaien, maar dan terug tussen de coulissen verdwijnt. Is dat de kracht van verandering? NVA-ers zijn schijnheilige leugenaars. Wat is er nog overgebleven van hun verkiezingsbeloften? Ondertussen melken zij de autochtone bevolking verder uit. Ik zie weinig verschil met de sossen.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 22 juli 2016 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze regering leverde wapens aan Jihadist. En integreert ze Laatst gewijzigd door Peche : 22 juli 2016 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er iemand die van mening is dat die 'Theo' nog geloofwaardig overkomt?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog goed nieuws:
titel: Minder dan helft van gedetineerden in België is vreemdeling link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160731_02405914 Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gij en uw partij zijn de grootste leugenaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() In plaats van die vreemdelingen in de gevangenissen te zetten, stampt ze buiten.
Neen het is nooit goed. Wat gedaan diende te worden is niet gebeurd, en wat niet gedaan diende te worden is wel gebeurd. Meer migratie, wir schaffen das! |
![]() |
![]() |