![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik val hier toch even van mijn stoel Quercus, want jij bent toch één van de meer raisonabelen hier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Rituele joodse kosjer slachten is net zo barbaars en dient ook verboden te worden. Iedereen, zonder uitzondering, dient zich aan de wetten te houden!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amen !!
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Walgelijk & onmenselijk!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uiteraard zal er ook weer zwaar actie gevoerd worden, met dat bloederig offerfeest in het verschiet.
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik maak mij geen illusies, bepaalde "vooraanstaande" Belgische joden hebben veel invloed.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 22 juli 2016 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg woon in te ver om vaak mee actie te voeren, maar ik ben ook lid van Spaanse dierenrechgenorganisaties en neem zo vaak als mogelijk deel aan acties allerhande.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik help hen waar ik kan, met maandelijks een kleine bijdrage (lidgeld).
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door hypocrisie in dit vraagstuk te brengen en te doen alsof één groep die dergelijke praktijken hanteert beter zou zijn dan de andere vervalst men het debat over een verbod op onverdoofd slachten. Die onderhandelaar, piet vantemsche, zal snel merken hoe zinloos zijn pogingen zijn... Bean Weyts mag zijn taak niet langer ontvluchten en dient de wetgeving door te drukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Ik kan met trouwens niet eens voorstellen dat een parlementair zo dom kan zijn dat hij een voorstel van decreet zou indienen dat onverdoofd slachten gaat verbieden, tenzij het gedaan zou worden door een jood... De bespreking in de bevoegde commissie zou wellicht hilarisch zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Blijkbaar staat men er bij die diensten (sociale zekerheid en andere waar ze weten van te profiteren tijdens terugkomst) niet bij stil dat deze walgelijke types eigenlijk koelbloedige moordenaars zijn. Als ze terugkomen gewoon vragen: Wat kom je doen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 juli 2016 om 06:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij men hier in België IS niet als een terroristische organisatie beschouwt. Maar waarom bombardeert men ze dan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door SDX
Gij denkt dat artisjok 'n "dikke sos" is? Tenzij ze van partij gewisseld is, was ze PvdA'ster. Citaat:
Want meningen komen uit de geest, en niet uit de geslachtsdelen ![]() ![]() ![]() Maar als jullie beiden dan toch zo zeker zijn van je stuk, druk dan op de rode driehoek, want is en was een dubbelnick niet tegen het forum reglement ? Veel succes ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |