![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Afgezien daarvan; zou je je als Nederlandsch of Vlaamsch meiske op straat of op het strand in Marokko in zulke kledingstukken steken, kun je er vergif op innemen dat je dat niet bepaald in dank wordt afgenomen. En dan druk ik me nog heel mild uit, aangezien een publieke steniging veel waarschijnlijker is dan dat men daar zegt: "het is nu eenmaal hun cultuur die wij ([size=1]de Marokkanen dus[/size]) maar te accepteren hebben en waaraan we ons maar aan te passen hebben"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
als u mijn berichten wat zou volgen zou u merken dat ik een eerlijke hantering van het begrip fascisme aanhang: niet stromingsgebonden (kan dus zowel links als rechts zijn), aangezien het gewoon het omgekeerde is van libertarisme... indien u dus een welbepaalde kledij of muziekkeuze wil opleggen als norm, dan is dat inderdaad fascistisch, of u nu rechts of links bent...
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat neemt nog steeds niet weg dat, zoals ik reeds eerder schreef, als een Nederlandsch of Vlaamsch meiske zich op straat of op het strand in Marokko in zulke kledingstukken zou steken, dat je er dan vergif op kunt innemen dat je dat niet bepaald in dank wordt afgenomen. En dan druk ik me nog heel mild uit, aangezien een publieke steniging veel waarschijnlijker is dan dat men daar zegt: "het is nu eenmaal hun cultuur die wij ([size=1]de Marokkanen dus[/size]) maar te accepteren hebben en waaraan we ons maar aan te passen hebben" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Los daarvan, algemeen geldende normen en waarden hebben wel degelijk een verband met de (al dan niet) geldende godsdienst ter plaatse. Er zullen zeer weinig Vlamingen en Nederlanders zijn die in Nederland en Vlaanderen aanstoot zouden nemen als een Marokkaanse (of om het even welke) moslima zich des zomers in westerse kledij, zoals een minirokje, of op het strand in een bikini, zou tonen. Omgekeerd zou een Dietsche deerne die zulks in Marokko probeert, op zijn minst verwensingen naar zich toegeworpen krijgen, op zijn ergst zou ze door een woedende volksmenigte gestenigd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
wat je verder zegt is een herhaling van iets waar ik dus al op gereageerd heb. |
|
![]() |
![]() |