Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2016, 16:17   #221
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Is er hier iemand van de niet-complotters die door heeft wat de complottheorie is? Ik zie hier foto's en lees citaten ... en ok ... wat is het complot?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2016, 16:28   #222
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Vertel eens, maakt dat de quote op zich onwaar ?

En verder heeft Ford dit geschreven: "They are so unalterably on the side of sound money that it is a serious question how they would regard the system under which they live, if they once knew what the initiate can do with it."

Even waar dus als bovenstaande quote en spoedig gaat een globale bankencrash nog eens goed aantonen 'what the initiate can do with it.'
Maw, je poging om hier alles af te doen als 'conspiracy nutters' heeft weer eens big time gefaald.

Heb je trouwens nog zo'n skepp-linkske, die déze quotes als 'onwaar' kan bestempelen ?

Famous quotes about International Bankers

https://prof77.wordpress.com/the-20/...ional-bankers/

In afwachting.
Je gaat lang mogen wachten hoor. Geloof jij maar lekker verder in je conspiracy verhaaltjes, opgeleukt met ineen geflanste flutverhalen uit obscure websites. Af en toe eens leuk om mee te lachen, maar wel met mate.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2016, 16:46   #223
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je gaat lang mogen wachten hoor. Geloof jij maar lekker verder in je conspiracy verhaaltjes, opgeleukt met ineen geflanste flutverhalen uit obscure websites. Af en toe eens leuk om mee te lachen, maar wel met mate.
Dus deze massa migratie en de oorlog in Libië was geen samenzwering?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2016, 16:53   #224
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je gaat lang mogen wachten hoor.
Oud 26 juli 2016, 17:23   #225
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Dus deze massa migratie en de oorlog in Libië was geen samenzwering?
Hou je van suggestieve vragen ?
Oud 26 juli 2016, 17:30   #226
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Hou je van suggestieve vragen ?
Hou je er van vragen te ontwijken?
Was het een samenzwering ja of neen?

Heeft U complot wel in perspectief voor U meeloopt met de draconische onder ons? Enfin versta me niet verkeerd, kheb die draconische ook graag. Ze zijn onderdeel van onze maatschappij. Maar nu is het eens tijd dat zij naar de maatschappij luisteren in plaats van andersom.
Oud 26 juli 2016, 17:41   #227
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Is er hier iemand van de niet-complotters die door heeft wat de complottheorie is? Ik zie hier foto's en lees citaten ... en ok ... wat is het complot?
Al jaren dezelfde kwak...
New world order, de bankiers, Rotschildt, illuminati, de hele santeboetiek rond de protocols of the elders of zion, Henry Ford die zo stom is geweest dat te sponsoren en er later publiek zijn excuses voor heeft aangeboden, uitspraken die hij nooit gedaan heeft maar anderen in zijn boot schuiven, echt hilarisch is pas het verhaal van de khazars, uiteraard mag de loge niet ontbreken, bedriegers zoals david icke, hysterische gekken zoals alex jones, drek websites zoals stormfront.org die dat dan beginnen rondsturen, kortom een eindeloze poel van bullshit waarvan je nooit ook maar het begin van een ernstige bronvermelding voor krijgt. Nooit van ver of van dicht een cursus economie gezien maar dat zit erop los te lullen over het bankwezen dat het geen naam heeft. Gelovigen kun je niet corrigeren met argumenten, dat is zinloos.
Beschouw ze gewoon als vermaak. Nutteloos, maar soms al wel eens grappig.
Oud 26 juli 2016, 19:14   #228
Diego Raga

Standaard

Gelukkig hebben we Panda nog, om dit forum van conspiracy dwalingen te vrijwaren…

Het feit dat meneer Barosso, ex-voorzitter van de Europese Commissie bij GoldmanSachs in Londen gaat werken als ‘adviseur’, hoort gewoon bij het politieke spel en is dus niks om de wenkbrauwen te doen fronsen.
Ook het feit dat diezelfde grootbank verantwoordelijk is voor de economische crisissen van de laatste eeuw is blijkbaar heel normaal voor de eurofiele panda’s van deze wereld, die het blijkbaar zelfs héél normaal blijken te vinden, dat een voormalig topmedewerker van die ‘too big to fail’ schurkenclub, al wat jaartjes de CEO is van de ECB…

Kernfiguren die het EU-beleid bepalen/beïnvloeden en in dienst gaan of zijn geweest met maffiabankiers is dus volgens de EU-junks ‘normaal te noemen.
Eens kijken wie van ons beiden hier de Grote Leugen blijft verdedigen, beste Panda:

The Great American Bubble Machine

“From tech stocks to high gas prices, Goldman Sachs has engineered every major market manipulation since the Great Depression -- and they're about to do it again.”

http://www.rollingstone.com/politics...chine-20100405

En dit mag je ook droog inslikken, zonder apology:

“Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game. We found this out in recent months, when a series of related corruption stories spilled out of the financial sector, suggesting the world's largest banks may be fixing the prices of, well, just about everything.”

http://www.rollingstone.com/politics...#ixzz3D0j37lrY

‘Conspiracy nutters’, schreef je toch ? W�*�*r juist, m’n trollebolleke ?
En om de machinaties van die monetaire bandieten duidelijk te maken, toch nog eens de link in your face pleuren, waar ik uiteraard lang voor zou moeten wachten voor je antwoord daarop:

Famous quotes about International Bankers

https://prof77.wordpress.com/the-20/...ional-bankers/

Hier kan je wel even mee voort, hoop ik.
Soit,…afgaan…gieter…doei…
Oud 26 juli 2016, 19:22   #229
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Al jaren dezelfde kwak...
New world order, de bankiers, Rotschildt, illuminati, de hele santeboetiek rond de protocols of the elders of zion, Henry Ford die zo stom is geweest dat te sponsoren en er later publiek zijn excuses voor heeft aangeboden, uitspraken die hij nooit gedaan heeft maar anderen in zijn boot schuiven, echt hilarisch is pas het verhaal van de khazars, uiteraard mag de loge niet ontbreken, bedriegers zoals david icke, hysterische gekken zoals alex jones, drek websites zoals stormfront.org die dat dan beginnen rondsturen, kortom een eindeloze poel van bullshit waarvan je nooit ook maar het begin van een ernstige bronvermelding voor krijgt. Nooit van ver of van dicht een cursus economie gezien maar dat zit erop los te lullen over het bankwezen dat het geen naam heeft. Gelovigen kun je niet corrigeren met argumenten, dat is zinloos.
Beschouw ze gewoon als vermaak. Nutteloos, maar soms al wel eens grappig.
Mooie bijdrage daar weer, ik dacht effe dat je effectief met argumenten ging afkomen... helaas.

Het staat je nog altijd vrij om mss in de toekomst dat eens te proberen.

In ieder geval fijn om te weten dat je het "soms" wel eens grappig vindt, dus weet je, binnenkort zal ik wel eens een alomvattende stand van zake geven om het je wat duidelijker te schetsen want het is natuurlijk veel zo alles samen. Ga je wel je leesbril opzetten dan?

Dus ok, onder het "met mate" goedkeurend oog van Pandamuis, toch nog effe een vertelseltje over die dekselse Rothschild's, die zitten kennelijk overal met hun inktvispoten tussen.

WikiLeaks’ Clinton emails show Rothschild, Rockefeller Partnership

Citaat:
“I was trying to reach you to tell you and Teddy that I asked Tony Blair to go to Israel as part of our full court press on keeping the Middle East negotiations going…” It is one of the many emails between Hillary Clinton and the de Rothschild family, displaying Clinton’s admiration for the power elite.

According to The Free Thought Project, who discovered this connection, WikiLeaks’ trove of personal emails sent from her personal server provides hints at a potential “Rockefeller-State partnership.” Clinton’s unwavering admiration for the families, and emails between her and Lynn Forester de Rothschild offer an insight into their partnerships.

The Rothschild banking family respond to Clinton’s arrangement for Blair to go to the Middle East in 2010, saying, “You are the best, and we remain your biggest fans.”

Citaat:
he emails also show content about media, and content control. One email in particular stands out, discussing a day-in-the-life article to sway readers with ‘fluff’ material – between L F de Rothschild and Clinton.

“He said he would give you a veto over content and looked me in the eye and said, “she will like it.” Maybe you know this, but did not want it to fall between the cracks. Enjoy your vacation and love to all of you.”
Links naar WikiLeaks en Hillary's email archives in het artikel.

http://anonhq.com/wikileaks-clinton-...r-partnership/
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 26 juli 2016 om 19:23.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2016, 20:01   #230
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Mooie bijdrage daar weer, ik dacht effe dat je effectief met argumenten ging afkomen... helaas.

Het staat je nog altijd vrij om mss in de toekomst dat eens te proberen.

In ieder geval fijn om te weten dat je het "soms" wel eens grappig vindt, dus weet je, binnenkort zal ik wel eens een alomvattende stand van zake geven om het je wat duidelijker te schetsen want het is natuurlijk veel zo alles samen. Ga je wel je leesbril opzetten dan?

Dus ok, onder het "met mate" goedkeurend oog van Pandamuis, toch nog effe een vertelseltje over die dekselse Rothschild's, die zitten kennelijk overal met hun inktvispoten tussen.

WikiLeaks’ Clinton emails show Rothschild, Rockefeller Partnership

Links naar WikiLeaks en Hillary's email archives in het artikel.

http://anonhq.com/wikileaks-clinton-...r-partnership/
Ja, allemaal mooie foto's, maar wat is eigenlijk het complot? Ik zie niets concreet. Ik zou er ook graag mee lachen. Maar vertel dan de mop volledig ipv enkel: 'een Belg een Hollander en een Duitser stappen een café binnen ... ' en dan te stoppen ....
Oud 26 juli 2016, 20:05   #231
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, allemaal mooie foto's, maar wat is eigenlijk het complot? Ik zie niets concreet. Ik zou er ook graag mee lachen. Maar vertel dan de mop volledig ipv enkel: 'een Belg een Hollander en een Duitser stappen een café binnen ... ' en dan te stoppen ....

Wist je dat dan niet????

Reptilian shapeshifters are taking over de world, Lucifer komt terug op aarde en geheime UFO basissen worden geheim gehouden voor het publiek!! David Icke is God. En iedereen moet dringend zilverpapier over zijn hoofd dragen!

Komaan seg! Duidelijk toch?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 26 juli 2016 om 20:18.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2016, 20:09   #232
Peche
Banneling

Standaard

Ej, niet tegen Lucifer he!!!! Lucifer is gedemoniseerd!!!!!
Alles is omgedraaid! Ik was ook lang misleid, maar recent zijn mijn ogen geopend. Alledrie.
Kijk naar de God van de religies en waaruit demonen etc voortkomen.
Spiegel dat af aan de God die zegt wie het kwaad is en zoek niet verder.
God is homofoob en racist. De "duivel" heeft ons niet anders dan een dienst geleverd en de ogen geopend.

Laatst gewijzigd door Peche : 26 juli 2016 om 20:24.
Oud 27 juli 2016, 16:22   #233
Diego Raga

Standaard

Citaat:
… maar wat is eigenlijk het complot?
Je bent intelligent genoeg, om daar zelf over te oordelen:

Wie vormen het private internationale bankenkartel ?

http://www.visionair.nl/politiek-en-...-bankenkartel/

Die link is slechts één uit vele andere die ik je kan geven, maar u hebt nu voldoende bronnen en trefwoorden ter beschikking, om desnoods zelf verder onderzoek te doen naar de oorzakelijke verbanden van de grote crisissen/oorlogen, die minstens de laatste eeuw hebben plaats gevonden.
Oud 27 juli 2016, 17:17   #234
geertvdb

Standaard

Citaat:
Je bent intelligent genoeg, om daar zelf over te oordelen:

Wie vormen het private internationale bankenkartel ?

http://www.visionair.nl/politiek-en-...-bankenkartel/

Die link is slechts één uit vele andere die ik je kan geven, maar u hebt nu voldoende bronnen en trefwoorden ter beschikking, om desnoods zelf verder onderzoek te doen naar de oorzakelijke verbanden van de grote crisissen/oorlogen, die minstens de laatste eeuw hebben plaats gevonden.
Ja wadde! Ik vraag naar het complot, en het antwoord is: je bent intelligent genoeg ....
Nu vis ik niet eens naar een complimentje ....

maar ik mag wel zelf het onderzoek doen naar de 'oorzakelijke verbanden'...

Dat is zoals tegen een atheist zeggen: gelieve te bidden ...

Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 juli 2016 om 17:27.
Oud 27 juli 2016, 20:14   #235
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja wadde! Ik vraag naar het complot, en het antwoord is: je bent intelligent genoeg ....

Het is altijd recyclage van dezelfde bullshit. Nooit een link naar een ernstige bron, kijk nu alleen naar zijn laatste linkje : visionair.nl
Een blogje waar alleen maar rare dingen op staan en die een artikel kopieert waarvan de uiteindelijke bron blijkbaar Dean Henderson is, een goeroe in het milieu van de conspiracy nutters. Maar die gasten houden zichzelf in leven : de ene promoot de andere.
Je komt altijd terecht bij : Rense.com, bij infowars (van die onnozele alex jones) , bij de absolute topper onder de bedriegers David Icke, of het volkomen verknipte globalresearch.ca http://rationalwiki.org/wiki/Globalresearch;
Ik neem aan dat je wel weet wie die idioot van een Icke is, hier zie je een uitzending over zijn vriendje Dean Henderson. https://www.davidicke.com/article/36...rld-know-names
Die gasten zitten elkaar gewoon te pijpen, de ene hemelt de andere op en dat allemaal om voor eigen gewin dommekloten en losers zonder opleiding te kunnen bedriegen.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 27 juli 2016 om 20:15.
Oud 27 juli 2016, 20:29   #236
geertvdb

Standaard

Citaat:
Het is altijd recyclage van dezelfde bullshit. Nooit een link naar een ernstige bron, kijk nu alleen naar zijn laatste linkje : visionair.nl
Een blogje waar alleen maar rare dingen op staan en die een artikel kopieert waarvan de uiteindelijke bron blijkbaar Dean Henderson is, een goeroe in het milieu van de conspiracy nutters. Maar die gasten houden zichzelf in leven : de ene promoot de andere.
Je komt altijd terecht bij : Rense.com, bij infowars (van die onnozele alex jones) , bij de absolute topper onder de bedriegers David Icke, of het volkomen verknipte globalresearch.ca http://rationalwiki.org/wiki/Globalresearch;
Ik neem aan dat je wel weet wie die idioot van een Icke is, hier zie je een uitzending over zijn vriendje Dean Henderson. https://www.davidicke.com/article/36...rld-know-names
Die gasten zitten elkaar gewoon te pijpen, de ene hemelt de andere op en dat allemaal om voor eigen gewin dommekloten en losers zonder opleiding te kunnen bedriegen.
Ja, ik ken David Icke. Da's de opper complotter van de complotters. Verkoopt veel boeken en dat is natuurlijk een onderliggende reden waarom complotters zo bekerings driftig zijn.
Kent ge het verhaal dat hij op een talkshow verklaarde de nieuwe Jezus te zijn? Niet lang daarna kwam er volk naar zijn huis en speelde de scene uit the Life of Brain na: David give us a sign! en David, show us a miracle!
Davis Icke kon er niet mee lachen ....
Oud 27 juli 2016, 20:43   #237
Diego Raga

Standaard

Citaat:

Lees het artikel gewoon en laat je conclusies weten.
Oud 27 juli 2016, 20:45   #238
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Problemen met weerleggen, pandatrol ?

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=228
Oud 27 juli 2016, 20:51   #239
geertvdb

Standaard

Citaat:
Lees het artikel gewoon en laat je conclusies weten.
Ik druk nooit op links. Ik vind het posten van links een vorm van gemakzucht. En ik weet toch dat ge enkel links post die uw geloof bevestigen.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 juli 2016 om 20:52.
Oud 27 juli 2016, 20:56   #240
Another Jack
Banneling

Standaard

Wie heeft er hier al die reptilians gestuurd naar mijn Italiaans terras?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be