![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Banneling
|
![]() Waarom niet? Gewoon verder richting Europese normen en waarden evolueren, ergo seculariseren.
Geloven uit onze instituten strippen en verder democratisch ontwikkelen. Dat wij daarvoor moeten strijden anno 2016 is gewoon de pure waanzin voorbij! Vertraag de boel toch niet verder dalibor and join the dark side. |
![]() |
![]() |
#562 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-een joodse slachter keelt een koe zonder verdoving, beest sterft onder gruwelijke pijn -een islam slachter keelt een koe zonder verdoving, beest sterft onder gruwelijke pijn Ik zie het verschil niet. Enkele dagen geleden probeerde een nep-jood hier ook die stropop te lanceren, zonder succes. |
|
![]() |
![]() |
#565 |
Banneling
|
![]() dbbl
Laatst gewijzigd door Peche : 29 juli 2016 om 12:47. |
![]() |
![]() |
#566 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Seculariseren is seculariseren, alle richtingen uit. Religie dient in de private sfeer te belanden en ik heb al zo'n vermoeden dat de ene meteen aangepast gaat zijn, maar de andere weer fors van zich zal laten horen. |
|
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grootste onzin die ik hier in lange tijd heb gelezen. |
|
![]() |
![]() |
#568 |
Banneling
|
![]() De secularisatie van Europa dient zich te verspreiden als mycelium, alle kanten op. Op haar koers iedereen bedwelmen met een nieuwe vorm van ideologie die ons uit deze waanzin bevrijdt.
|
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is gewoon de waarheid. moslims kunnen niet voor zichzelf denken. |
|
![]() |
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begin dus maar. 1. 't NVA handboek met aanwijzingen hoe nazie te worden en naziedaden te stellen. 2. Dierenliefhebbers handboek waarin opgeroepen wordt tot ecoterrorisme... Enzoverders.
|
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Heeft toen en tot heden niet gewerkt. (Dat laatste is gewoon een hint.)
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder interesseert het mij geen bal wat er in de koran, het OT en andere boekjes van de 3 woestijnreligies staat. Ik negeer geen feiten : alle moslimterrorisme komt vanuit de hoek van IS, Al-Nusra, Al Quaeda, die hebben één gemeenschappelijk kenmerk. Namelijk dat het salafisten zijn. Weigeren om de wereldwijde bewijzen daarvan te zien, dat is helemaal niet rationeel. En omdat het (volgens jou) moeilijk is om af te bakenen dan maar gaan generaliseren en een populatie van 1,6 miljard mensen die eigenschappen en vooral dat gedrag gaan toedichten is helemaal niet rationeel. |
|
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#574 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij moeten er nu met man en macht aan werken zodat dit idee zich over heel de EU verspreid. |
|
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe een beetje opzoekwerk, is hier al eerder aan bod gekomen. Wat jij stelt is gewoon een slogan.
|
![]() |
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Palestina ? Ken ik niet. Staat niet op mijn landkaart.
|
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europese jeugd? Lamenie lachen omtrent hun secularisme in 2016.
![]() |
#578 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een fundamentalist is een diepgelovige die dat pragmatisch uitvoert. Wel fucked up als uw religie genocide predikt he? |
|
![]() |
![]() |
#579 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit : wat je schreef is helemaal niet strafbaar.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 29 juli 2016 om 13:06. |
|
![]() |