![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar omwille van de aantallen moslims binnen W-Europa kan je niet zomaar meer van een samenlevingsprobleem spreken dat je simpelweg door wetgeving oplost. Je voorbeeld van het onverdoofd slachten illustreert het mooi : voer het vandaag in en het gevolg zou kunnen zijn dat er een paar duizend joden zullen emigreren. Met de moslims zal de kous daarmee niet af zijn. Rellen en verdere polarisering lijken me in dat kamp eerder voor de hand liggend. |
|
![]() |
![]() |
#662 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf het slachtoffer van een grenzeloze frustratie inzake de idiote verkeerswetten in belgië. Maar dat neemt niet weg dat de boetes binnenkomen en dat ik ze moet betalen tot ik ooit eens ga beseffen dat die wet ook voor mij geldig is. (lees : nu nog niet dus ![]() |
|
![]() |
![]() |
#664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees ervoor... Eerst was hij bijna hyperkinetisch, nu lijkt hij mee te stappen in de klassieke manier van het probleem opschuiven. Hopelijk vergis ik mij.
|
![]() |
![]() |
#665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Precies omdat de godsdienstvrijheid ook deel is van onze wetten zegt de Raad van State in een advies dat een volledig verbod in strijd is met de grondrechten. Het zou bepaalde gelovigen in de onmogelijkheid stellen hun geloof te beleven. Voor alle duidelijkheid: ik vind dat een zwak advies, aangezien die onmogelijkheid relatief is. Vlees eten is geen absluut levensnoodzakelijk iets, en er is nog de import (al zou je wat dat betreft ervoor kunnen opteren dat vlees uit onverdoofde slachtingen ook niet mag ingevoerd worden). Soit, ik wil maar aangeven dat in het concept "onze wetten" de godsdienstvrijheid al in zit, en dat voor er hier moslims waren andere geloofsgroepen een hoop rechten hebben afgedwongen onder die vrijheid. |
|
![]() |
![]() |
#666 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://nieuws.vtm.be/buitenland/1742...slagen-jakarta https://nl.wikipedia.org/wiki/Bomaan...2_oktober_2002
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
#667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogal wat ministers leggen die adviezen naast zich neer... |
|
![]() |
![]() |
#668 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Klopt ! Kan niet genoeg benadrukt worden.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
#670 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En nu ga ik zwemmen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ga daarmee naar de oorlog.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 29 juli 2016 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
#672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is vooral daarom dat ze hier niet passen in onze samenleving + ze willen zich ook niet aanpassen. Onze veiligheid staat voor jaren onder druk. |
|
![]() |
![]() |
#673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Dresden hadden de "grote koppen" hun familie's ondergebracht omdat ze leefden in de illusie dat de geallieerde bommenwerpers geen fuel genoeg zouden hebben om terug te keren naar Engeland. Ze hadden hun vijand onderschat. Een kapitale blunder. |
|
![]() |
![]() |
#674 |
Europees Commissaris
|
![]() ik vrees dat het sarcasme u ontgaan is ....
#675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn excuses, het is mij inderdaad ontgaan.
![]() Zullen we vredespijpen? ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#677 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#678 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, het ‘geloof’ in het nazisme als veroveringsideologie, dat uitgaat van het onderscheid tussen ‘eigen volk’ en ‘de anderen’, is ondertussen verboden in alle vormen van publieke expressie in het Westen, ook voor een ‘gematigde’ versie ervan. Daarom dient imo de islam hier ook verboden te worden, gezien dat ‘geloof’ als veroveringsideologie ook gebaseerd is op het onderscheid tussen ‘eigen volk’ en ‘de anderen’ en dit eveneens voor een zgn ‘gematigde’ versie ervan. Waarom zou men daartussen dan een onderscheid moeten maken, als de kernleer van beide machtsvormen de onderdrukking en/of uitroeiing van ‘de ander’ voor ogen hebben ?
![]() |
#679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het gaat over de basics "onderscheid tussen ‘eigen volk’ en ‘de anderen’" in welke gematigde versie ook dan zit ge al flink fout daar ik nog met een regelmaat van de klok vuil-VB folderkes ontvang, hier dagelijks de nodige uitlatingen hoor en ga ik naar het eerste café om de hoek, etc dan hoor ik dat ook. Daar is alvast niks verboden aan en al zeker niet in alle vormen van publieke expressie zoals je stelt. Evenmin het geloof of 'geloof' daarin. Dan het stukje over het nazisme. Je vergist je... dat is helemaal niet verboden. ( Er is een strikt verbod voor een aantal liederen, de hitlergroet en nazi-symbolen in Duitsland. ) In België is dat niet zo of beter gezegd niet expliciet daar het wel kan gebruikt worden als bezwarend materiaal bij een aanklacht van bv. racisme/discriminatie. Het 'geloof' erin is derhalve niet verboden. |
|
![]() |
![]() |
#680 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() No problem. Ik had direct begrepen dat er een misverstand in het spel was.