![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#581 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men gaat dus nu 'proberen' iets tegen te houden wat men eigenlijk nooit had mogen toelaten in de EU en omstreken of zie ik dat weer maar eens verkeerd?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#582 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Islam staat overigens toe dat een christelijke vrouw, zelfs al die zich niet bekeert, trouwt met een moslim man. Omgekeerd, daar bestaat geen eenduidigheid over onder theologen, maar in de praktijk gebeurt dit toch. https://onbeingboth.wordpress.com/ca...ccess-stories/ http://www.pewforum.org/2010/04/15/e...aharan-africa/ He said that just like 20 years ago, the share of such “mixed” marriages is approximately 30 percent, an indication of the day to day comfort representatives of the two religions feel about each other at least in Tatarstan http://www.kyivpost.com/opinion/op-e...sha-71315.html Het kan dus wel degelijk anders. |
|
|
|
|
|
#583 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#584 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#585 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#586 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Trouwens, een 91-jarige als nieuwe autoriteit van extreem-rechts ? Really ? Een leeftijdsgenoot misschien ? |
|
|
|
|
|
#587 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet als jij je eigen versie van islam in elkaar flanst nee.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
#588 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
#589 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je enkel meer en meer verstrikken in je eigen verzinsels en leugens is veel meer fun |
|
|
|
|
|
#590 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 29 juli 2016 om 13:10. |
|
|
|
|
|
#591 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#592 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Meisjes die collectief ontvoerd en gedwongen tot bekering , gaat er geen belletje rinkelen? Rusland in een dictatuur, met nog steeds grote armoede onder delen van de bevolking, of noem je Poetin een democraat die een behoorlijk werkend sociaal sysheem handhaaft? Kijk eens naar de zwerfkinderen in Rusland, levend in riolen. Het land is dus niet te vergelijken, omwille van grootte, regime, algemene welvaart, sociale voorzieningen, bevolkingsdichtheid. Ja, een moslim mag trouwen met een christelijke vrouw, Mohammed was immers ook getrouwd met een Koptische Egyptische, een van zijn dertien dames. Maar omgekeerd mag niet tenzij de man zich bekeert, kinderen moeten immers opgevoed worden tot goede moslims en daar zijn mannen ( hun eer hangt immers af van het gedrag van hun familieleden) verantwoordelijk voor. Denk dat uw kennis toch niet zo grondig is? |
|
|
|
|
|
#593 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
wreed. Maar in 99% van de gevallen leven moslims en christenen vreedzaam samen, de problemen zijn tussen stammen, niet religies. (dat wil niet zeggen dat Zwart-Afrika een voorbeeld is, maar op het vlak van samenwerking tussen religies in de meeste landen wel) Omgekeerd mag ook, je kunt voorbeelden vinden op het internet van imams die zulke huwelijken goedkeuren. Wat Rusland betreft, die straatkinderen zijn een fenomeen uit je jaren 90, toen de prowesterse Jeltsin het land bestuurde en totaal failliet liet gaan. Vergelijking nu is het gemiddelde loon in Rusland 500 euro per maand, toen Putin aan de macht kwam, na jaren Jeltsin wanbeleid, 50 euro per maand... Maar Rusland (met uitzondering van Tsjetsjenië) toont goed aan dat moslims en christenen perfect kunnen samenleven, samen trouwen, etc. zonder de minste problemen. Laatst gewijzigd door tomm : 30 juli 2016 om 09:59. |
|
|
|
|
|
#594 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.ibtimes.com/south-africa-...-marry-1855788 |
|
|
|
|
|
#595 |
|
Banneling
|
IK heb geen verzinsels en ik lieg niet, feitelijk ben ik liever eerlijk altijd, En ik wil ook met U geen discussie meer op het forum , omdat U een uitdagende negatieve mens zijt tegen mij. Ik zou het dan ook op prijs stellen de pesterijen en verwijten op mijn adres achterwege te laten. Ik ben hier niet om vuilgemaakt te zijn en of mee te doen aan deze flauwe zever , maar om met mensen van dezelfde soort om te gaan, En zo kan iedereen dit nu meelezen en is het opgelost ,voor mij wel. Vriendelijke groeten van Muilekoek.
|
|
|
|
|
#596 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 30 juli 2016 om 11:05. |
|
|
|
|
|
#597 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als jij stelt dat Sartori een oplossing heeft voor de toenemende islamisering van Europa en ik daar op repliceer dat hij enkel iets voorstelt met betrekking tot de huidige migratiegolf en niet mbt miljoenen moslims die reeds jarenlang in Europa wonen, stel ik vast dat je met je mond vol tanden staat. Dat jij dat beschouwt als pesterijen of verwijt laat ik dan ook volledig voor je eigen rekening. |
|
|
|
|
|
#598 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neen, moslima's mogen niet trouwen met mannen die niet tot het geloof behoren, ookal vond u op het internet een uitzondering, dat is de algemene regel. Ik heb het al gezegd, ik deel uw fascinatie voor Rusland niet, legde ookal uit waarom ik vind dat je dit land niet kunt vergelijken met de situatie hier, waarom blijft u daar dan over doordrammen? |
|
|
|
|
|
#599 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Enkel omdat ik wat nuance bepleit en niet achter Muyle haar mantra sta dat alle moslims moeten buitengesjot worden. Enkel de vraag stellen "naar waar ga je ze dan sjotten" en vaststellen dat daar nog nooit een antwoord is op gekomen, maakt iemand hier al links. Interessant. |
|
|
|
|
|
#600 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is gelijk aan beweren dat de kerk homoseksuele priesters zou toe laten, omdat er een is die openlijk homo is en preister, op dat moment. Een uitzondering verandert niet het standpunt binnen een ideologie, denk dat u dat ook wel weet. |
|
|
|