![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Duitser gedraagt zich zoals hij zelf het beste vindt en meestal zonder zijn omgeving tegen zich in het harnas te jagen. En verdraagzaam voor wie anders wilt leven zolang het in overeenstemming is de wet. Dus niet zoals een wereldvreemd boekje hem voorschrijft |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sonboly is, net zoals Baader, een Duitse terrorist.
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk voelde hij zich ook geen Duitser, net als Sonboly. |
|
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() En Köhler (de extreemrechtse terrorist die in 1980 een bom deed ontploffen in München) dan? Die voelde zich wel Duitser denk ik. Is dat een Duitser? Indien wel, waar ligt dan precies het verschil met Sonboly?
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ge moet het zover niet zoeken. Er zitten hier wel mensen op dit forum die zich geen Belg voelen. Gelukkig is het verschil tussen Vlamingen en Belgen niet groot genoeg om er bommen te laten voor ontploffen. Hoewel. |
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ga er meestal vanuit dat Duitse nationalisten zich Duits voelen. U niet?
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hierboven mengt ge de twee begrippen terug door elkaar. Duitser ZIJN is volgens mij niet hetzelfde als zich Duitser voelen. Waarom hebben ze anders twee nationaliteiten ? Hoe gaan die zich gedragen moesten hun landen met elkaar in oorlog geraken? |
|
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() Het gekronkel van Bobke doet een beetje denken aan Gerolf Annemans die met zijn mond vol tanden stond toen men hem vroeg wanneer iemand voor hem 'Vlaming' is
Hilarisch natuurlijk want iedereen weet op dat moment wat er bij gebrek aan een uitvlucht steeds harder in zijne kop gonst: ne witte maar da mag ik ni zeggen! ![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, verschillende bronnen bevestigden dat de Iraniër net voordat hij de trekker overhaalde "allahu akbar" riep. Achteraf werd dit uiteraard vakkundig weggefilterd door de objectieve media. Ook verklaarden buren dat de familie islamitisch was, maar niet echt gelovig.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 29 juli 2016 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
#152 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Google.
Is die van u kapot of moet ge nog wat sparen om er u ene te kunnen permitteren?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is toch vreemd dat nationalisten altijd een probleem hebben om een juridisch sluitende definitie van nationaliteit te geven. In het beste geval is het pure onkunde. In het slechtste geval dient dat onvermogen een ander doel.
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens heb ik beweert dat ze de nationaliteit niet hebben. Maar ik beweer dat ze in hun hart geen Duitser zijn. Kijk maar naar de betogingen van de Turken, ziet ge daar Duitsers betogen? |
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bobke : 31 juli 2016 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
#158 |