![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dan maar stoere praat verkopen... |
|
|
|
|
|
#822 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#823 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uiteindelijk is hij dan toch van pure ellende verhuisd. Daarna hard van leer trekt tegen iedereen die niet wil verbroederen met dat soort lieverdjes, geen hand- & spandiensten verleent, geen praatje maakt op stoep of bus, hen niet uitnodigt in hun huis.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#824 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#825 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nederlanders gaan toch veel volwassener om met dat soort zaken. Maar goed, Belgen kunnen beter koken, en zijn minder schreeuwerig. |
|
|
|
|
|
#826 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#827 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, dat klopt, ik ben ook verhuisd (maar ben oorspronkelijk niet van Brussel, was enkel omdat ik er studeerde, soit), maar ook nu woon ik in een migrantenbuurt, gewoonweg omdat de huizen er meer betaalbaar zijn.
Maar waar ik toen was was wel een van de ergste buurten van België, toen. Zowiezo, je moet toch het onderscheid kunnen maken tussen zo'n crapuul en werkende families, nee? Er zijn zware mistoestanden dat geef ik toe, waarom is het niet zo erg in ons buurland Nederland waar ook veel Marokkanen wonen? En het zijn exact dezelfde Marokkanen, meer zelfs de meeste hebben familie in België. Ik heb ook al veel Marokkanen gehoord die verhuizen naar Nederland, gewoonweg omdat ze vinden dat de Belgen te racistisch zijn, en het leven in de getto's niet fijn is. Nederland heeft het "nadeel" dat je niet kunt sjoemelen, de nationale sport van zowel Belgen als Marokkanen, en dat alles heel strikt is. Laatst gewijzigd door tomm : 1 augustus 2016 om 23:28. |
|
|
|
|
#828 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#829 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#830 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#831 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#832 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 2 augustus 2016 om 00:32. |
|
|
|
|
|
#833 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij de "werkende" Marokkaanse families?
Ik ken er geen 'n Marokkaanse buurman heb ik niet en dat wil ik graag zo houden ook. Soms zie ik er wel eens 1 in 'n afvalcontainer kruipen, ik vraag dan of dat deel is van z'n cultuur in zijn land, voordat ik de mannen van de security bel.
|
|
|
|
|
#834 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar hoe bevestig je zoiets officieel? Daar kan je ook al veel doen om de radicale islam aan te pakken. Ze zuigen de welvaart van onze voorouders op. |
|
|
|
|
|
#835 |
|
Banneling
|
Schandalige ... en wij moeten dan langer gaan werken voor dat ... ze kunnen hier mijn kloten kusten...
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 2 augustus 2016 om 03:53. |
|
|
|
|
#836 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet wel dat het niet mooi klinkt maar is de harde realiteit. Wij hebben hier in Europa heel veel te danken aan de rest van de wereld. Nu dat anderen misschien hetzelfde doen, tja. Laatst gewijzigd door bembem : 2 augustus 2016 om 05:31. |
|
|
|
|
|
#837 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik leef vandaag. Ik heb niets te zien met het uitbuiten van andere culturen. Dit is trouwens niet eigen aan de Westerling alleen hoor, islamieten waren daar tien maal barbaarser in dan wij. Waarom ontgaat die nuance U? Het Westen was de eerste om slaven vrijheid te gunnen en gelijke rechten te geven. Vergeet dat niet he. Wij hebben het in Europa vooral te danken aan onszelf. Aan de harde werkmentaliteit van de Europeaan. Dat wij dit bereikt hebben door de wereld leeg te roven is een fabeltje. Alle continenten hebben hun blamage. Maar we leven vandaag. We moeten vooruit, niet achteruit. Tijdens de wereldoorlog was Europa een ravage, maar na de wereldoorlog stond het er op een knip terug. Dat hebben wij ook gedaan door andere culturen te onderdrukken en leeg te roven? Neen Bembem. De Westerling mag terecht trots zijn en alle schuld op het Westen afschuiven mag eens gedaan zijn. De islam heeft veel erger op haar kerfstok dan een democratie. Dat weet U dat weet ik. |
|
|
|
|
|
#838 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
10x barbaarser, wat met de kruistochten, Inquisitie destijds, was krak hetzelfde... |
|
|
|
|
|
#839 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu ik weet wel dat de mens een wolf is voor de andere mens, maar soms heb ik toch sterk de indruk dat de blanke Europeaan hier als het enige hardwerkende heilige engeltje wordt verklaard. Dit terwijl ze toch mooi de beest hebben uitgehangen over bijna heel de wereld, geen enkel volk evenaart hen daar tot nu toe in.
|
|
|
|
|
#840 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verschil is, het Westen is die gewoontes ontgroeid terwijl de islamitische cultuur nog steeds aan slavernij en mensenhandel doet. Ze wijzen contant het Westen aan als het kwaad in de wereld, maar wij zijn ons barbaarse gewoontes wel ontgroeid. De non whites kregen gelijke rechten en onze samenleving bloeide open. Nu bij de intrede van een nieuwe god lijken we weer achteruit te gaan. Dat de islam niet zo imponant is uitgegroeid als het Westen is door het grote cultuurverschil. En de reden dat zij nu zo imponant kunnen uitgroeien is omdat het Westen met eerlijke centen de olie koopt. |
|
|
|