![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Europees Commissaris
|
![]() Bizar, die boete van honderden miljoenen komt niet voor in de berekening van de overheid bij het belasten van de panelen via het prosumententarief.
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() [quote=werkman;8185923]
Citaat:
Waarover hadden de klokken moeten luiden op uw werk? Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 augustus 2016 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heb je het over de laatste stakingen of die van voor de eerste wereldoorlog?
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Another Jack;8185952]
Citaat:
Kijk Jack. Ik waardeer ten zeerste als er op dit forum opmerkingen worden gemaakt "to the point". Ik ben waarschijnlijk ook een van de weinigen die U in het verleden bloemetjes heb gegooid. Dat hoort zo trouwens in een debat. Maar nu heb ik de indruk dat U mijn vorige bijdragen niet gelezen hebt want indien wel dan had U deze vraag niet meer moeten stellen. Overweeg Jack dat het waardevolle van een vraag eveneens het waardevolle van een antwoord uitlokt. Ik schreef letterlijk in mijn vorige bijdrage dat neutraal onderzoek van het gedrag van een klokkenluider moet aantonen wat zijn werkelijke intenties zijn. En ik heb ook gesproken in mijn vorige bijdrage over frauderende ambtenaren. U had dus reeds een antwoord op uw vraag. Kijk Jack. U als leraar hebt de gewoonte om antwoorden te onderzoeken. Zo gaat dat in het onderwijs. Maar hier is het een forum. Hier liggen de verhoudingen anders. Ooit vroeg een leraar mij of ik dacht of hij een onnozelaar was. En ik heb gewoon "ja" geantwoord. Moet kunnen nietwaar. Achteraf was hij wel vatbaar voor mijn voorgelegde argumenten en zag hij in dat zeker zijn vraag overbodig en vijandig was. Als hij met de linkervoet uit het bed stapte moet hij dit niet uitwerken in de klas. Ik behoor toch tot de dapperste volk aller Galliërs of niet soms? ![]() Alhoewel; daar is nog weinig van te merken hoor. Iedereen praat elkaar naar de mond of speelt hooligan zoals hier op dit forum. Overleg en serene uitwisseling van gedachten is er in dit land niet meer bij. Spijtig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in de privé is een groot gedeelte van de industrie wel aan het wegtrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.jobat.be/nl/artikels/vakb...n-wat-doen-ze/ http://www.vub.ac.be/abvv/?q=node/9 ... zoals gezegd, een doorn in het oog van de (neo-)liberalen.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 3 augustus 2016 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van die politieke stakingen wordt niemand wijzer, vooral de werknemer niet maar hij beseft het spijtig genoeg niet.
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mijn loonfiche gaat de situatie erop achteruit i.p.v. de beloofde vooruitgang.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 4 augustus 2016 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |