Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2016, 18:00   #141
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
En Hillary is ook een egocentrisch beest, idem
Is dat nu daadwerkelijk het intelligentste wat je daar op te zeggen hebt? 'Al wat ge zegt zijt ge zelf'? Echt?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 18:02   #142
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Is er dan nog karakter over bij Trump dat vermoord kan worden?
Citaat:
Ik denk het niet. Als Trump aan de macht komt is het risico op een gewapend conflict door of tegen de VS groter dan ooit in de laatste 70 jaar, inclusief nucleair, de man heeft geen besef en geen ernstige adviseurs
.

Ik zou persoonlijk zeker beginnen met alles uit de VS maximaal te boycotten en geen voet in het land te zetten zolang hij pres. is.
Jongk toch ieder president van gelijk welk een land kan op gelijk welk een bepaalde moment geestelijk beginnen afwijken... zie het ook eens zo ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 18:04   #143
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik vraag me trouwens af wat de Democraten ertoe bewogen heeft zo'n heerschap als Kahn op te voeren. Indien het is omdat de zoon Kahn zou gesneuveld zijn voor Amerika (??) kan ik het nog begrijpen. Amerikaanse patriotisme in een verkiezingsstrijd en zo. Een kind verliezen in een oorlog is overigens al het ergste wat er kan voorkomen voor de ouders. Daar niet van.

Maar vader Kahn moet niet met veel poeha met de Amerikaans grondwet komen zwaaien en anderen de les proberen te spellen als moslim. De Sharia die hij zo verdedigt, staat haaks op de Amerikaanse grondwet! Als de Sharia daadwerkelijk zou worden toegepast wanneer mensen zoals Kahn het voor het zeggen zouden hebben, dan bestaat er geen Amerikaanse grondwet meer. Die wordt onmiddellijk afgeschaft.
Propaganda?

En de stunt is duidelijk gelukt ---> de domme reactie van Trump.

Zo ver denken de meesten zelfs niet na, aan 't luide & enthousiaste applaus te horen in de zaal kan je al opmaken dat er geeneen van de aanwezigen ook maar 'n benul heeft van wat islam in feite inhoudt.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 18:07   #144
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Is dat nu daadwerkelijk het intelligentste wat je daar op te zeggen hebt? 'Al wat ge zegt zijt ge zelf'? Echt?
Ja zeg , als het effen kan , ik ben persoonlijk geen fan van Hillary mag ik ? ik kan het ook niet helpen, maar om uw hele emmer kak op mijn kop te gieten .;voor deze mening, zegt ook genoeg van U kant hallo zeg,

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 3 augustus 2016 om 18:07.
Oud 3 augustus 2016, 18:08   #145
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Is er dan nog karakter over bij Trump dat vermoord kan worden?
Ik denk het niet. Als Trump aan de macht komt is het risico op een gewapend conflict door of tegen de VS groter dan ooit in de laatste 70 jaar, inclusief nucleair, de man heeft geen besef en geen ernstige adviseurs.

Ik zou persoonlijk zeker beginnen met alles uit de VS maximaal te boycotten en geen voet in het land te zetten zolang hij pres. is.
Doe dat!
Daar gaan ze niet van terughebben.

Als Trump ons hele Europese continent en de rest vsn de wereld niet genuked heeft tenminste. Anders kunde niet meer boycotten en erheen gaan.

Correctie; ... en er niet (meer) heen gaan.

Laatst gewijzigd door SDX : 3 augustus 2016 om 18:18.
Oud 3 augustus 2016, 18:09   #146
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Elke moslim onderschrijft & verdedigt sharia (al dan niet openlijk natuurlijk), zijn tenslotte de wetten van hun allah die boven onze wetten staan voor elke moslim.
Wat is anders 't nut van jezelf moslim te noemen, moslim te zijn, je te uiten als moslim. Lijkt wel alsof ze niks anders zijn, hun hele persoonlijkheid enkel en alleen bestaat uit 't moslim-zijn.
Dat is een even domme uitspraak dan de volgende:
alle katholieke meisjes blijven maagd tot op hun huwelijksnacht.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 18:10   #147
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ja zeg , als het effen kan , ik ben persoonlijk geen fan van Hillary mag ik ? ik kan het ook niet helpen, maar om uw hele emmer kak op mijn kop te gieten .;voor deze mening, zegt ook genoeg van U kant hallo zeg,
Je mag gerust tegen Clinton zijn, maar zorg dan dat je betere argumenten hebt dan de gemiddelde twaalfjarige.

En is het nu echt zo verschrikkelijk veel gevraagd om eens één zin te schrijven die niet vol schrijffouten staat? Je spatiebalk zit trouwens nog steeds vast.
Oud 3 augustus 2016, 18:11   #148
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, ik stel vast. Het is niet 'speculeren' wanneer je zegt dat Trump polariserende uitspraken doet. Dat is simpelweg vaststellen.

Dat jij 'onzin' zegt, maakt het nog niet zo. Polariserende acties en uitspraken hebben historisch altijd geleid tot polarisatie. Dat is gewoon zo.
Ahja, da's just, ik was effe vergeten dat d�*t 't sterkste argument is; "Dat is gewoon zo".
Oud 3 augustus 2016, 18:12   #149
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Je mag gerust tegen Clinton zijn, maar zorg dan dat je betere argumenten hebt dan de gemiddelde twaalfjarige.

En is het nu echt zo verschrikkelijk veel gevraagd om eens één zin te schrijven die niet vol schrijffouten staat? Je spatiebalk zit trouwens nog steeds vast.
vergeet niet TE overdrijven .. en ge zijt niet verplicht erop in te gaan toch ? 12 jarige ? waar haal je da gelul ..

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 3 augustus 2016 om 18:13.
Oud 3 augustus 2016, 18:13   #150
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is een even domme uitspraak dan de volgende:
alle katholieke meisjes blijven maagd tot op hun huwelijksnacht.

.
Geen appelen met citroenen vergelijken.

Kent gij nog veel mensen die zich als "katholiek" profileren?
Ik niet, alleen JvdB hier, maar in 't echt?

Edit: en ik denk zelfs dat JvdB zich niet voorstelt aan iedereen; "Hallo goedemorgen, aangenaam kennis te maken, ik ben katholiek".

Laatst gewijzigd door SDX : 3 augustus 2016 om 18:16.
Oud 3 augustus 2016, 18:19   #151
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Link er eens eentje.
Khizr Kahn:

"The Shari’ah-was completed during the lifetime of Prophet Muhammed, in the Quran and Sunnah. This brings up an important fact which is generally overlooked, that the invariable and basic rules of Islamic Law are only those prescribed in the Shari’ah (Quran and Sunnah), which are few and limited,” Khan continues to write. “All other juridical works which have been written during more than thirteen centuries are very rich and indispensable, but they must always be subordinated to the Shari’ah and open to reconsideration by all Muslims.”

En zo'n heerschap maar zwaaien met de Amerikaanse grondwet... Eigenlijk is het een schande. De Democraten hebben hebben hier een fameuze kemel geschoten door dit personage op te voeren op hun conventie.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 augustus 2016 om 18:23.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 18:20   #152
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

/

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 augustus 2016 om 18:22.
Oud 3 augustus 2016, 18:21   #153
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ahja, da's just, ik was effe vergeten dat d�*t 't sterkste argument is; "Dat is gewoon zo".
Geef eens een geval waarbij constant polariserende uitspraken door toonaangevende figuren of instanties over een groep NIET tot polarisering hebben geleid.
Oud 3 augustus 2016, 18:24   #154
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Khizr Kahn:

"The Shari’ah-was completed during the lifetime of Prophet Muhammed, in the Quran and Sunnah. This brings up an important fact which is generally overlooked, that the invariable and basic rules of Islamic Law are only those prescribed in the Shari’ah (Quran and Sunnah), which are few and limited,” Khan continues to write. “All other juridical works which have been written during more than thirteen centuries are very rich and indispensable, but they must always be subordinated to the Shari’ah and open to reconsideration by all Muslims.”

En zo'n heerschap maar zwaaien met de Amerikaanse grondwet... Eigenlijk is het een schande. De Democraten hebben hebben hier een fameuze kemel geschoten door dit personage op te voeren op hun conventie.
Een linkje naar dat werkje had ik gevraagd, niet een citaatje van een conspiracy-siteje.
Oud 3 augustus 2016, 18:26   #155
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Khizr Kahn:

Trump zou dat kunnen gebruiken, maar jammer genoeg is hij daar te dom voor.
Oud 3 augustus 2016, 18:30   #156
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geef eens een geval waarbij constant polariserende uitspraken door toonaangevende figuren of instanties over een groep NIET tot polarisering hebben geleid.
Hela gij.

Gij stelt, gij bewijst.

Als islam zich als vredelievend profileert, dient ze zich vredelievend te gedragen, of beter gezegd; de vredelievende aanhangers dienen zich conform te gedragen.
Indien niet, zijn ze niet vredelievend, zo simpel is dat in mijne winkel.

Kan je niet tegen de hitte, blijf dan uit de keuken.

Misschien is 't wel eerder 'n oorzaak-gevolg verhaal.

BTW; ..."polariserende uitspraken niet tot polarisering hebben geleid"...
Weet ge zelf nog wat ge schrijft?

Laatst gewijzigd door SDX : 3 augustus 2016 om 18:38.
Oud 3 augustus 2016, 18:34   #157
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een linkje naar dat werkje had ik gevraagd, niet een citaatje van een conspiracy-siteje.
Islam betekent onderwerping.
Aan wat of wie?
Allah?

Wat is 't nut van jezelf moslim te noemen en je onderwerpt je niet aan allah en zijn wetten, je gehoorzaamt niet aan allah of zijn wetten?

Ge kunt ook proberen logisch nadenken.

Ik onderwerp me niet aan islam of allah, ik gehoorzaam niet aan allah of zijn wetten; ik ben géén moslim.

Zo moeilijk is dat niet.
Oud 3 augustus 2016, 18:34   #158
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hela gij.

Gij stelt, gij bewijst.
OK. Na uitgebreid zoekwerk heb ik er geen enkele gevonden. Bij deze is, jouw logica volgende mijn stelling dus bewezen.
Oud 3 augustus 2016, 18:40   #159
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OK. Na uitgebreid zoekwerk heb ik er geen enkele gevonden. Bij deze is, jouw logica volgende mijn stelling dus bewezen.
Geen enkele wat gevonden?

Mohamedanen die vredelievend zijn?
Oud 3 augustus 2016, 18:43   #160
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
http://heinonline.org/HOL/LandingPag...iv=7&id=&page=
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be