![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Simpel gezegd: als ik het volgende schrijf: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
|
![]() Neen, geen enkel voorbeeld van een geval waarbij consistent polariserende uitspraken door een toonaangevende figuur of instantie niet geleid hebben tot polarisering. Je weet wel, datgene waarvan ik je gevraagd had een voorbeeld te zoeken, maar waar jij van vond dat ik dat zelf maar moest doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij wil de man het persoonlijk tegen hem horen zeggen.
Anders telt het niet !
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We hebben dus geen enkele context. We weten dus niet of het citaat in kwestie de mening van Khan was, of dat hij gewoon uitlegde hoe de Sharia wordt toegepast in bepaalde Islamitische landen. Is het het eerste, dan hebben de Democraten een probleem. Is het het tweede, dan is er niks aan de hand. De titel van het werk doet het tweede vermoeden. Alles wijst erop dat het hier om een wetenschappelijk werk gaat, niet over een opiniestuk. Wat dus zou betekenen dat de hele heisa zeer bewust in scène is gezet door de mongolen van shoebat. En dat laatste zou niemand met een IQ hoger dan zijn schoenmaat mogen verbazen. Laatst gewijzigd door Scorpio : 3 augustus 2016 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door wie? Dacht je dat 't mij kan schelen dat polariserende uitspraken leiden tot polarisering? Ging 't daar dan over?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval, Kizr Kahn is een persoon die de koran en de soenna beschouwt als een soort (islamitische) juridische 'grondwetten' voor de sharia. Hij schreef daar een werk over. Sharia die hij volledig onderschrijft. En nogmaals, het was zeer ongepast voor Kizr Kahn om te zwaaien met de Amerikaans grondwet waarin de Amerikaanse rechten en vrijheden worden gestipuleerd. Amerikaanse vrijheden die zonder pardon worden afgeschaft moesten heerschappen zoals Kizr Kahn in de US aan de macht komen. Zoveel is zeker. Want individuen zoals Kahn erkennen geen 'wereldlijke grondwet', maar een 'goddelijke islamitische grondwet'. En wij weten wat dit betekent. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 augustus 2016 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.scribd.com/document/3200...on-Islamic-Law Het bewuste citaat staat op de derde pagina. Het gaat daarbij overduidelijk om een uitleg van hoe islamitische juristen een historische brief interpreteren, en hoe zij, in moslimlanden de sharia toepassen. Ik heb het hele werk even vluchtig doorgenomen, en het gaat duidelijk over een historisch onderbouwde beschrijving van hoe de sharia tot stand is gekomen, hoe deze werkt en toegepast wordt in islamitische landen. Op geen enkel moment geeft de schrijver een persoonlijke mening over of hij voor of tegen de sharia is, omdat dat hier ook niet aan de orde is: het is een puur historisch-wetenschappelijk werk. Dit afdoen als een steun aan de sharia, of beweren dat dit betekent dat de man de sharia beschouwt als superieur aan de Amerikaanse grondwet is even idioot als beweren dat een Duitse historicus die een geschiedkundig boek schrijft over de opkomst van Hitler daarom een Nazi is. De zotten van shoebat waren er dus wel degelijk op los aan het lullen. Laatst gewijzigd door Scorpio : 3 augustus 2016 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hebt gij er van gemaakt.
't Ging over polariserende uitspraken die leiden tot radicaliseren en meer aanslagen plegen. Daarover had parcifal 't en daar ben ik op ingegaan. Uw vermeend gevoel van polarisering interesseert me geen fluit. Iedereen kan zich ten allen tijde gepolariseerd voelen ... boeehooeeehooee huilie huilie...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 augustus 2016 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is iemand die zegt dat het geocentrisme gebaseerd was op de werken van Aristoteles en Ptolemaeus daarom zelf een geocentrist, Het Oosten? Want da's in principe wat jij beweert he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou anders 't nut zijn moslim te wezen, anders dan zich onderwerpen/gehoorzamen aan allah en z'n wetten. Dat is immers de essentie van moslim zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 3 augustus 2016 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reactie is conform de vraagstelling.
Je kan niet gepolariseerd zijn niet aantonen. Je kan je stelling niet aantonen, je komt met 't omgekeerde dat niet aangetoond kan worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is de man moslim of is hij dat niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben al in een flink aantal landen geweest die men moslim-landen kan noemen. Geen enkele ober of kelnerin sprak me aan bij het overhandigen van mijn biertje of whatever, in de zin van "aub meneer, trouwens ik ben moslim". Ik ontken niet dat de moslims meestal een nog achterlijke vorm van godsdienstbeleving hebben dan onze katholieken, maar hen allemaal over die ene kam scheren, is zo dom als 't achterste van een varken. Dan mogen er nog 1000 Vlaamse Blokkers op hun kop gaan staan en met hun tenen spelen: de waarheid is de waarheid. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |