![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Wel dat ze dan weer op scholen de norm fatsoen weer eens beginnen op te poetsen... voor de jongeren. opgelost
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"one down, twenty more to go !" Wie herinnert zich nog de antwoorden en maatregelen hieromtrent ? Of zijn die onbestaande? http://forum.politics.be/showthread.php?t=1410
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 3 augustus 2016 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EDIT: de VRT heeft hem gewoon een tik op de vingers gegeven.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 3 augustus 2016 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de kern van de problemen negeren veroorzaakt veel rimpeleffecten. Hoe meer dat opstapelt, hoe erger dat zich kenbaar maakt. Er is een hele geschiedenis, een mislukt plan. Jongeren werden daar naartoe geforceerd, hun ware natuur werd gemarginaliseerd en hun cultuur verdrongen naar de achtergrond. Nationalisme is marginaal, globalisme is goed. Als je de leugen lang genoeg herhaalt, gaan mensen dat ook geloven en daarop handelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom rust er zo'n taboe op het gebrek aan beschaving bij dat segment? Ik kan drie verklaringen bedenken: 1) de politieke correctheid die stelt dat we mensen niet hiërarchisch mogen onderscheiden naar beschavingsniveau; 2) de electorale kracht van dit segment; 3) het onvermogen van betrokken segment, geheel naar zijn aard trouwens, om zichzelf kritisch door te lichten en 'voor eigen deur te vegen'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
|
![]() Citaat:
Ik lees in de reacties op mijn kritiek een soort berusting: de bevolking zal nu eenmaal altijd uit beschaafde en onbeschaafde mensen bestaan en we moeten onze hand over ons hart strijken wat die laatsten betreft, want, ach, ze kunnen het ook niet helpen. Clementie is goed, daar niet van. Maar als maatschappij is dit wel degelijk een werkpunt. Ik geloof namelijk niet dat al die mensen verloren zijn. Wat dat betreft ben ik alles welbeschouwd nog wel een vooruitgangsoptimist te noemen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ook zou helpen is dat de media niet met deze 'ongelukken in binnen- en buitenland (mét foto's)' berichten zouden afkomen. Tegenwoordig zelfs op radio en tv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Tot een handjevol minderbeschaafden er zich mee gingen moeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat anders hier uw licht ook eens op schijnen en ga eens heel verontwaardigd op zoek naar de diepere oorzaken.
En niet al te gelaten reageren zoals bij't debâcle van de multicul. DDD ![]() ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 4 augustus 2016 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is "jullie"?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn "ze"?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 🐐
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 4 augustus 2016 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien 't is wat ik denk dat jullie (DD & Dalibor) bedoelen, bewijs dat dan eerst maar eens.
Met linkjes naar betreffende uitspraken van die "jullie" en "ze", waarmee iemand van dit forum, waaronder mezelf, gelijkaardige uitspraken gedaan heeft. Begin al maar "jullie" leugenachtig" & "misleidend" discours bloot te leggen. Je hebt geen poot om op te staan, want voor mij is elk overlijden, vooral je kind, 'n drama voor betrokkenen, nabestaanden. Zeker in mijn geval. Bewijs dus jullie (DD & Dalibor) aantijgingen of begin eens voor 1 X 'n eerlijke discussie.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van jou persoonlijk kan ik me dat niet herinneren. Maar je vergoelijkt wel andere forummers die dat wel doen. |
|
![]() |
![]() |