![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gemarginaliseerd en afgehandeld. Mijn denken was "fout", althans zo werd mij geleerd. Ik ben toen gaan relativeren en toen begonnen de problemen. Jullie zijn van die relativatie getuigen geweest. Qua politiek ben ik altijd consequent geweest. Referenda Secularisme En nu assimilatie Maar qua islam liep ik verloren, vandaag echter niet meer. Je kan mijn verleden blijven verwijten, maar dat bepaalt mijn "vandaag" niet. Laatst gewijzigd door Peche : 7 augustus 2016 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Als ik mezelf dom aanschouw, hoe aanschouw ik hier de meerderheid dan Bem?
We gaan gewoon mee for the sake of argument. Ik ben dom ![]() Echter, ik heb hier het gros al te kakken gezet. dat ze zich maar goed aangesproken voelen, de dommerikken. |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Psssst...
't Gaat hier niet over jullie privé probleempjes, die kunnen uitgebreid aan bod komen op de juiste plaats. Hier gaat 't over 't zoveelste brutale mohamedanengeweld.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() pssstttt klaag bij paddenstoel die het off topic trok
|
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat stuk gespuis (de dader) had in ons land al laaaaaaang niet meer mogen rondlopen.
p.s. Agentes zijn ontwaakt uit kunstmatige coma
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
#230 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Belang had al die tijd gelijk.
Pijnlijk he? |
![]() |
![]() |
#232 |
Minister-President
|
![]() Het Vlaams Belang heeft enkele problemen terecht aangekaart. Met die vaststelling heb ik geen enkel probleem.
Het zijn maar met hun stijl en hun voorstellen dat ik problemen heb. Waarom zou dat pijnlijk zijn?
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook jij zit in de ontkenningsfase... dat is wel duidelijk.
|
![]() |
![]() |
#234 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Iedereen die het eens is met mij, heeft gelijk. Iedereen die het niet eens is, zit nog in de ontkenningsfase." Tjah, dat kunt ge altijd zeggen. Net zoals marxisten al honderd jaar zitten te roepen dat de arbeidersrevolutie er nog aankomt. Mij goed.
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een streng immigratiebeleid (immigratiestop) plus het tegengaan van de islamisering. Misschien moet je mij eens vertellen welk probleem je daarmee hebt? Hoe monsterlijk en inhumaan dit allemaal is? Hoeveel aanslagen moeten er nog volgen? Is het nog altijd een ver-van-mijn-bed show voor je? |
|
![]() |
![]() |
#236 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent dus een anarchist?
|
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan het niet toestaan dat een terrorist de individuele vrijheid heeft om onze luchthaven op te blazen.
|
![]() |
![]() |
#239 |
Minister-President
|
![]() Eerder een libertair met anarcho-kapitalistische neigingen.
#240 |
Minister-President
|
![]() U hoeft dat niet toestaan. Het opblazen van onschuldigen is geen uiting van vrijheid, maar wel van geweld en macht.