![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Europees Commissaris
|
![]() Bembemmeke vergeet dat de islamieten ooit haar sociale woning en uitkering zullen afpakken als zij aan de macht komen.
#102 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Voor een migrant uit de meest maghreblanden en anderen waarmee bilaterale akkoorden werden afgesloten geldt dat zij één dag moeten werken in belgië voor een uitkering. Een belg die nooit werkte kan naargelang zijn leeftijd geen recht hebben op een uitkering, of recht hebben op een uitkering die eindigt na drie jaar na een wachttijd van 12 maanden (ingeval -25 jaar en diploma). Laatst gewijzigd door Paddenstoel : 7 augustus 2016 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom we wapens naar FSA sturen maar eigen volk van de dop schrosen enzovoort. Realiteit is anders dan gij voorgelogen krijgt. Het is nu wel gebleken dat gij ver van de realiteit ontspoord zijt. Uw onrechtstreekse steun ten spijt paddenstoel zonder dmt. Laatst gewijzigd door Peche : 7 augustus 2016 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
#104 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De vraag die ik stelde is wanneer zal het europese / belgische volk reageren? Niet wanneer de overheid zal reageren. En oké dan bent u een visionair, maar goed de eerste doden door islamterrorisme vielen denk ik 11/09/2001? Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160718_02389686 Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#105 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dat is toch niet portugees noch schots, en al zeker niet vlaams. Als je rustig leest, lees je dat allo's net meer rechten krijgen dan auto's. Ik ga u en die bembem negeren want jullie lijken te denken dat dit jullie warrior terrein is waarbij jullie vechten tegen elkaar en denkbeeldige spoken. Gezelligheid troef! Laatst gewijzigd door Paddenstoel : 7 augustus 2016 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Hoe gij mij ziet raakt mijn koude kleren niet....
Ik heb geen agenda, ik doorzie enkel het agenda van een ander. Ik waarschuwde daarvoor, u ontwaakt nu pas als de adem in uw nek staat. Ik was al eerder wakker. Dus ik heb van u NIETS lessen te trekken. ZWIJG GEWOON! (niet dat je dit moet maar dat is mijn mening) Ge biedt geen oplossingen, noch zag je dit aankomen. Wat heb jij dan voor meerwaarde te brengen? F...... cultuurrelativist. Niet meer en niet minder, dat zijt ge. |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heb je gerookt/gesnoven/geslikt/gespoten/gezopen. Lees alles eens rustig opnieuw. Ik schreef net al dat Paddenstoel niet je/de vijand is. In feite denkt zij er exact hetzelfde over als jij.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een paddenstoel zonder DMT is meestal giftig. Er is NIETS aan dmt gehalte te merken in paddenstoel. Laatst gewijzigd door Peche : 7 augustus 2016 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die braadworsten zijn wel ongezond, maar meestal val ik er toch niet van dood.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telkens opnieuw als je beweert dat islam vrede is, er niks mis mee is en de "blankjes" racisten zijn omdat ze zich niet willen conformeren/onderwerpen.
Je weet niet wat je overkomt als je onder 't regime vd vredelievende islam zou dienen te leven. D�*n zal je pas kennismaken met ècht racisme, geen ingebeeld als iemand je in 't Engels aanspreekt, plat racisme krijten. Je hebt dan zelfs niks meer te krijten. Jij gaat van 't principe uit; "Feeding the crocodile, hoping it will eat you last", de "appeaser" dus, maar die worden eerst gevreten.
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je roes uitslapen want morgen schaam je je alweer rot.
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Schamen om te reageren tegenover mensen die zich optrekken aan mij?
IK DACHT HET NIET. Paddenstoel is een analyst van kust mijn kl.... Het probleem is al decennia zichtbaar. Wie nu pas wakker schiet dienen we niet serieus te nemen. Mensen die de situatie voorspelde echter.... |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zònder dope!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 7 augustus 2016 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Zelfs met dope zag ik dat Assad gene slechte was en Khadaffi moest blijven. De EU deelde wapens uit om STUDENTEN neer te maaien. Dat zag ik zelfs onder dope... U niet dan? Ziet U ook hoe deze regering collaboreerde met de jihad?
Zij die het niet zagen...Wat maakt dat van mensen die geen dope gebruikte? Als jij denkt dat "dope" een maatstaf is zijt ge zelf gebrainwased en staat ge schoon te blinken naast Paddenstoel. Het is natuurlijk makkelijk iemand op zijn slechtste eigenschap te pakken. Moet ik U ook pakken op hetgene U het hardste raakt? Dat zou niet net zijn he? Laten we dus effe bij de essentie blijven. Ideeën zoals alice pamperen ze meer, wat bracht paddenstoel? Niets nieuw dat ik al drie jaar geleden bracht. Laatst gewijzigd door Peche : 7 augustus 2016 om 22:36. |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gast, dit werd reeds voorspeld toen gij nog niet geboren was.
Dit is al eeuwen bezig.
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga echter niet mee in de stelling van sommige die-hard racistische partijen dat dit enkel een recht zou dienen te zijn van diegene met autochtone roots. In wat is dat een Eurabia + islam wensen? I do not wish to feed any crocodile if you see what i mean. |
|
![]() |