![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat wat ik voorspelde uitgekomen is. Het Westen heeft diegene bevrijd die al eeuwen bezig waren jegens ons. We moesten respect voor die sukkelaars opbrengen en Khadaffi en Saddam moesten vertrekken. Dit is het resultaat. Een resultaat waarvoor gewaarschuwd is geweest. |
|
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() En die sukkelaars dat we moesten respecteren en wapens in de handen duwde schoten studenten af die aan vredevolle marsen deelnamen.
Mede mogelijk gemaakt door deze regering. |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat je nog wat te wensen zal hebben? Eens de meerderheid zal niemand aan jou komen vragen wat jij wenst. En die meerderheid komt er, net dankzij dat "appeasen"/slappe beleid en de krokodil voeren/wensen inwilligen opdat ze maar niet radicaliseren. 't Gaat immers al lang niet meer over de dingen waar jij over loopt te wauwelen. Iedereen hééft dezelfde rechten, in feite heeft de autochtoon zelfs minder rechten. Ik hoor je daar niet over klagen, enkel over hetgeen je je in je hoofd inbeeldt wat 't VB zou zijn en wil.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren scheen de zon, ik voorspel vandaag dat gisteren de zon scheen. Da's uwe logica, gij hebt iets voorspeld dat anderen al jaren eerder voorspeld hadden; dat is geen voorspelling meer.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Dit gaat niet over het warm water uitvinden.
Maar om correctheid. De EU heeft deze barbaren bevrijd. Khadaffi en Saddam hielden het onder controle. Rebellen die de EU bewapende hebben gematigden afgeknald die vredesvol hun land terug wenste. Zegt U dat niet genoeg? Laatst gewijzigd door Peche : 7 augustus 2016 om 23:15. |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met extreem rechts aan de macht zal het gewoon nog meer chaos zijn. Die zullen mij ook niet komen vragen wat ik als kleurlinge wens. Ik zal dan net als de anderen buitengebonjourd worden, islam of niet. Too bad maar ik ben niet te naïef om dat niet in te zien. History always repeats itself. |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar. ![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 7 augustus 2016 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Neen Hoomer, die hebben de makkakendans.
|
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze moeten zich beperken op cultuur. Dat wint meer zieltjes. Enneuh, ik sta wel achter dat lied. Ga door Brusselstad tot je ze allemaal hebt gehad. Wie is daar nu tegen? Laatst gewijzigd door Peche : 7 augustus 2016 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
De echte VB-ers die voor normen en waarden staan. |
|
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() ![]() Als ik het stemhokje zou halen stemde ik ook VB deze maal Hoomer. Wou alleen maar zeggen, VB wijst geen Chinezen aan, maar wel Marokkanen. Dat is ook een vorm van cultuurrelativisme wat mij ertoe drijft NIET te stemmen. Fuck dit jihad collaborerend land. |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anti-China sentiment is hier dan wel een ver van m'n bed show, in de USA hebben ze - in het bijzonder, white suprematists, er een iets andere mening over:
Citaat:
Ik maak me geen illusies. Als Aziaten hier een bepaald percentage van de bevolking beginnen overschrijden, de economische malaise erger zou worden zoals nu in de VS... Dan zal het vlug van "vuile rijstkakker, spleetoog enz." zijn van hoofdzakelijk individuën die bepaalde partijen aanhangen. Los van dat ben ik (i shall repeat) voor het gelijkheidsprincipe van alle BE burgers. Het is zeker niet omdat ik een kleurtje heb dat ik voor links kies. |
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien de huidige machthebbers niet willen dat extreemrechts aan de macht komt zal er ingegrepen moeten worden tegen dat "wir schaffen das-beleid" en niet iedereen die tegen dat beleid is demoniseren en als racist of nazie wegzetten alsof wij de grootste vijanden van- en gevaar voor de maatschappij zijn, ze zullen zich moeten focussen op 't èchte gevaar, de hoek van waaruit 't èchte gevaar komt, 't eindelijk durven te benoemen en van daaruit naar oplossingen zoeken, zoniet geven ze slechts steeds meer munitie aan extreemrechts. Om 't even wèlk extreemrechts, dat extreemrechts waar jij voor vreest of 't islamitische extreemrechts. Bij dat laatste zijn we allemaal de klos en kan je vaarwel zeggen aan onze democratie en alle verworven rechten & vrijheden waar onze voorouders voor gestreden hebben. Bij 't andere waar jij voor vreest kan ik geen voorspellingen doen want die hebben de kans nooit gekregen. Vergeet niet dat de nazies zichzelf sociaaldemocraten noemden en dat Hitler eerder links was, de meeste dictators en massamoordenaars trouwens.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 7 augustus 2016 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zeker Bemlala niet, ze is mijn lievelingschinees.
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke Belg heeft gelijke rechten & kansen. Welke rechten heb jij minder dan elke andere Belg?
|
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk gevaar gaat er eigenlijk uit van JVDB voor jou?
Bovendien hoef je van mij geen VB'ers te leren kennen, maar informeer je degelijk voordat je je dingen in je hoofd haalt, en dat kan enkel bij de bron. Op die manier heb ik me geïnformeerd over islam. Niet op 1 of andere stormfrontsite.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 8 augustus 2016 om 00:00. |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN