![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Zonbron over die handshake, note hoe het oog hier verborgen is.
De Dajjal, bekend mee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.ijsrp.org/research-paper-...jsrp-p4203.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het handsymbool symboliseert hun akkoord en met dat handsymbool uiten ze (onbewust) hun partnerschap met de duivel. Zij hebben dan in zijn dienst gewerkt. Ze zijn zich er niet altijd bewust van. Het zijn geen duivels, de duivel werkt via hen. Laatst gewijzigd door Peche : 8 augustus 2016 om 02:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://vigilantcitizen.com/hidden-kn...-mind-control/ The research and funds invested in project Monarch do not however only apply to mind control slaves. Many of the programming techniques perfected in these experiments are applied on a mass scale through mass media. Mainstream news, movies, music videos, advertisements and television shows are conceived using the most advanced data on human behavior ever compiled. A lot of this comes from Monarch programming. Laatst gewijzigd door zonbron : 8 augustus 2016 om 02:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Maar beste Zonbron, nu maakt U het betekenisloos.
Daar ik U de betekenis nuanceerde. Dat je het gelooft of niet is uw vrijheid. Het is de hele symboliek erachter. Lees eens over de dajjal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat handteken heeft niks met 'n dajjal te maken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() dbbl
Laatst gewijzigd door Peche : 8 augustus 2016 om 02:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Oh zeker wel.... Waarom niet en waarmee dan wel?
Kijk dit eens: https://www.youtube.com/watch?v=YiioHLKF1VE |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Nee nee dat is the light side. The dark side is de realiteit rondom mij heen.
Norse mensen, roddeltantes, en weinig aanbod tot vooruitzichten. Laatst gewijzigd door Peche : 8 augustus 2016 om 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Mijn ochtendgal stonk net iets te hard.
Ik wou niet te negatief doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Wat ga je terug gebruiken? Je hersens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Neen, liever niet!!!!! It is too much. I am overcome and overwhelmed.
Make me dumb again! I don't want to know, for I see the end approaching. Make me numb again. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Ik wankel door het huis als 'n stakker. Maar ondanks alles haal ik m'n doel, op het gevoel. Ja, ik ben een gebruiker. Het pure spul, dus zonder de suiker. Ik giet het zwarte goud in een kop,en ik leef weer op En de markt wordt stabieler De grote winkels werken als dealer Een angolees of Braziliaan levert het aan Het bevat cafeine, ik loop erop als was 't benzine Espresso, supra, altijd loodvrij, dus doet U mij Refrein: Een kopje koffie 2x Over de verzuiling heen is er troost voor iedereen In de uren van nood en ontbering, neem er nog een, een kopje koffie 4x Al die lui op kantoren Je mag ze in principe niet storen Maar als de koffiejuffrouw het wil, ligt alles stil En de school, de fabrieken De universiteiten, klinieken Al die tenten drijven volop, steeds weer op Een kopje koffie 2x Sterke drank, sigaretten We slippen langzaam dicht en vervetten Met al die luxe gaan we kapot aan ons genot Maar ik hou van beschaving Ik wil een keurig nette verslaving Na al die jaren weet ik het wel, en ik bestel Een kopje koffie ik ben een gebruiker. Een kopje koffie zonder de suiker, Ik ben een gebruiker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stop met zagen en klagen en leer genieten. Als je het mij vraagt tenminste... Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 augustus 2016 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind je dat niet rondom u: > zie vorige post. Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 augustus 2016 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van te gebruiken kan je je misschien wat minder laten beïnvloeden door de zever die op fora als dit gepost wordt.
Je gaat er ook naar op zoek denk ik (zie thread YouTube gore) Daar ga je je niet beter van voelen uiteraard
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |