Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 augustus 2016, 07:06   #341
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zouden er geen fanclubs bestaan?
Diego zal je zeker een lijst met linkjes naar virtuele fanclubs willen bezorgen, geen twijfel over.
Of die LoLo's in real life ook samenkomen is eigenlijk wel een interessante vraag.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2016, 16:44   #342
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Diego zal je zeker een lijst met linkjes naar virtuele fanclubs willen bezorgen, geen twijfel over.
Of die LoLo's in real life ook samenkomen is eigenlijk wel een interessante vraag.
Steek voor de verandering eens wat tegenargumenten in je tweeloop en knal eens op de inhoud van de gegeven artikels/links, EU-Panda.
Kun je dat eens schaffen voor één keer ?

Niet dus, waarmee je jezelf weer hopeloos te kijk zet, comme d'habitude.
Dag jongen, en niet te zat vanavond, hee.
Oud 7 augustus 2016, 16:47   #343
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Moet ik ook een youtube filmpke plaatsen met iemand die het tegenovergestelde beweert, gaat ge dat dan ook geloven?
Ondertussen blijft het wachten op Godot...
Oud 7 augustus 2016, 17:46   #344
Diego Raga

Standaard

Op de vraag van senator Duncan aan de opperbono van de FED, of een federale audit van die monetaire instelling wenselijk is, antwoordde meneer Bernanke doodleuk het volgende:

“We will cause an Economic Collapse if you audit the Fed!”

https://www.youtube.com/watch?v=AidBugvVqpw

Voor de goede orde, dat zijn de beste maatjes van GoldmanSachs, de ECB ea tbtf bankmaffiosi.

Maar hey, da’s allemaal 'ingebeeld' hoor, niks aan de hand.
Oud 7 augustus 2016, 17:53   #345
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Is er nog wat bullshit van infowars.com zodat we vanavond nog wat kunnen lachen ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2016, 18:15   #346
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Op de vraag van senator Duncan aan de opperbono van de FED, of een federale audit van die monetaire instelling wenselijk is, antwoordde meneer Bernanke doodleuk het volgende:

“We will cause an Economic Collapse if you audit the Fed!”

https://www.youtube.com/watch?v=AidBugvVqpw

Voor de goede orde, dat zijn de beste maatjes van GoldmanSachs, de ECB ea tbtf bankmaffiosi.

Maar hey, da’s allemaal 'ingebeeld' hoor, niks aan de hand.
Ja, het is allemaal ingebeeld ... Het is een geloof.

http://rationalwiki.org/wiki/Goldman_Sachs

Of course, then there's the inevitable batshit conspiracy theories. Goldman Sachs comes up almost as often as the Rothschilds in the more laughable corners of the interwebs in relation to Unified Conspiracy Theory, New World Order, Illuminati and, inevitably, the insane musings of David it's the Rothschild-Goldman Zionists Icke. Of course they do.

En zoals elke fundamentalistisch geloof, is er de aandrang om anderen te bekeren.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 7 augustus 2016 om 18:16.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2016, 19:43   #347
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ja, het is allemaal ingebeeld ... Het is een geloof.

http://rationalwiki.org/wiki/Goldman_Sachs

Of course, then there's the inevitable batshit conspiracy theories. Goldman Sachs comes up almost as often as the Rothschilds in the more laughable corners of the interwebs in relation to Unified Conspiracy Theory, New World Order, Illuminati and, inevitably, the insane musings of David it's the Rothschild-Goldman Zionists Icke. Of course they do.

En zoals elke fundamentalistisch geloof, is er de aandrang om anderen te bekeren.
Om even jou te parafraseren:

Serieus ? Een Wiki-pagina van mensen die iets beweren? En dat is jouw 'bewijs' ?

Hoe dan ook, weerom ga je zwaar op het grote bekje, beste Geert, door namelijk een bron te gebruiken die vergeven is van de zionistische propagandisten, die hun zionbanksters uit de wind pogen te zetten, zelfs de Pandatrol weet ervan:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=673

Bye Geert, en niet té zat vanavond, eh ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 7 augustus 2016 om 19:52.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2016, 19:46   #348
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Is er nog wat bullshit van infowars.com zodat we vanavond nog wat kunnen lachen ?
Stop eens met aangetoonde feiten (over Goldman Sachs) onder de zelfde noemer te plaatsen als die commerciële rotzooi van infowars.
Oud 7 augustus 2016, 19:55   #349
Diego Raga

Standaard

Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=342

Oud 7 augustus 2016, 20:06   #350
geertvdb

Standaard

Citaat:
Om even jou te parafraseren:

Serieus ? Een Wiki-pagina van mensen die iets beweren? En dat is jouw 'bewijs' ?

Hoe dan ook, weerom ga je zwaar op het grote bekje, beste Geert, door namelijk een bron te gebruiken die vergeven is van de zionistische propagandisten, die hun zionbanksters uit de wind pogen te zetten, zelfs de Pandatrol weet ervan:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=673

Bye Geert, en niet té zat vanavond, eh ?
Ja ja ja, wiki pagina's zijn enkel goed als ze uw geloof bevestigen. Ik stel het hier niet voor als 'bewijs'. In tegenstelling tot u. Ik geloof namelijk in niets. Ik ben een totale atheist.
Ik weet dat de zionisten en Icke niet al te beste vriendjes zijn. Maar ik ben geen goede vriendjes met beiden. Dus mijn objectiviteit is gegarandeerd!

Mag ik u ook even er attent op maken dat u geen enkele poging doet om te ontkennen dat uw overtuiging een geloof is. Ik vind dat vreemd. Tenzij u ermee bent dat inderdaad u een gelovige bent.
Oud 7 augustus 2016, 21:15   #351
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ja ja ja, wiki pagina's zijn enkel goed als ze uw geloof bevestigen. Ik stel het hier niet voor als 'bewijs'. In tegenstelling tot u.
Emmer… snot …paling …
Citaat:
Ik geloof namelijk in niets.
Da's ook 'n geloof, eh.
Citaat:
Ik ben een totale atheist.
Ik weet dat de zionisten en Icke niet al te beste vriendjes zijn. Maar ik ben geen goede vriendjes met beiden. Dus mijn objectiviteit is gegarandeerd!
Gij gelóóft dat dus.
Citaat:
Mag ik u ook even er attent op maken dat u geen enkele poging doet om te ontkennen dat uw overtuiging een geloof is. Ik vind dat vreemd. Tenzij u ermee bent dat inderdaad u een gelovige bent.
Aangezien ge naar eigen bewering zelf geen enkele link hebt aangeklikt, waarin het frauduleuze trivium tussen de Griekse regering, GoldmanSachs en de EU-MinFins wordt aangetoond, en je dus ook geen enkel tegenargument k�*n geven, sta je niet echt in de gepaste schoentjes om de boodschappers ervan van een geloof te betichten.
Daarvoor vallen je zgn..ahum .. tegenargumenten nét iets te mager uit en dan ben ik nog goedmoedig in m'n woordgebruik.

Echter, dat je hier en in andere draden keihard je best doet om de boel te belazeren/trollen, d�*t geloof ik dan weer wél.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 7 augustus 2016 om 21:16.
Oud 7 augustus 2016, 21:25   #352
geertvdb

Standaard

Citaat:
Emmer… snot …paling …
Serieus, ja, dat is correct, ok, ik geloof nu in uw complot.
Citaat:
Da's ook 'n geloof, eh.
Nee, atheïsme is geen geloof, net zoals periodieke onthouding geen seks standje is.

Citaat:

Gij gelóóft dat dus.
nee, ik geloof u gewoon niet.

Citaat:

Aangezien ge naar eigen bewering zelf geen enkele link hebt aangeklikt, waarin het frauduleuze trivium tussen de Griekse regering, GoldmanSachs en de EU-MinFins wordt aangetoond, en je dus ook geen enkel tegenargument k�*n geven, sta je niet echt in de gepaste schoentjes om de boodschappers ervan van een geloof te betichten.
Welk tegenargument kan ik hebben? Als iemand in aardstralen gelooft, daar heb ik ook geen tegenargument voor klaar.
Citaat:

Daarvoor vallen je zgn..ahum .. tegenargumenten nét iets te mager uit en dan ben ik nog goedmoedig in m'n woordgebruik.
Maar allez, gij zijt goedmoedig!
Dat is een zwanske, hé?

Citaat:

Echter, dat je hier en in andere draden keihard je best doet om de boel te belazeren/trollen, d�*t geloof ik dan weer wél.
Ik weet niet wat trollen is. Als het betekent: flauwe kul ontmaskeren, wel dan kan ik goed trollen.
Oud 7 augustus 2016, 21:59   #353
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Serieus, ja, dat is correct, ok, ik geloof nu in uw complot.
Nee, atheïsme is geen geloof, net zoals periodieke onthouding geen seks standje is.

nee, ik geloof u gewoon niet.

Welk tegenargument kan ik hebben? Als iemand in aardstralen gelooft, daar heb ik ook geen tegenargument voor klaar.
Maar allez, gij zijt goedmoedig!
Dat is een zwanske, hé?

Ik weet niet wat trollen is. Als het betekent: flauwe kul ontmaskeren, wel dan kan ik goed trollen.
Je moet dat als een geuzennaam beschouwen wanneer Diego je zo noemt.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2016, 15:52   #354
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Je moet dat als een geuzennaam beschouwen wanneer Diego je zo noemt.
Fijn om te lezen dat je nog fier bent ook op je psychotisch kantje.
Hoe had het ook anders gekund ?

En gezien Geert blijkbaar niet weet wat trollen is/zijn, hier alvast 'n summiere beschrijving ervan:

http://www.joop.nl/nieuws/studie-int...he-psychopaten

Je bent dus goed bezig...

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 8 augustus 2016 om 15:53.
Oud 8 augustus 2016, 16:01   #355
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Fijn om te lezen dat je nog fier bent ook op je psychotisch kantje.
Hoe had het ook anders gekund ?

En gezien Geert blijkbaar niet weet wat trollen is/zijn, hier alvast 'n summiere beschrijving ervan:

http://www.joop.nl/nieuws/studie-int...he-psychopaten

Je bent dus goed bezig...
Neen, dat zijn psychopaten, daar zitten onder andere mensen bij die zaken zien die er niet zijn.

Hé, wacht eens even!
....
Oud 8 augustus 2016, 17:05   #356
Diego Raga

Standaard

Goed, even de forumtrollen laten voor wat ze zijn en back on topic met de échte psychopaten van deze wereld:

How much of that shitty deal did you sell to your clients?" Goldman Sachs Hearing

https://www.youtube.com/watch?v=whlzFWwVv98
Oud 8 augustus 2016, 17:23   #357
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Goed, even de forumtrollen laten voor wat ze zijn en back on topic met de échte psychopaten van deze wereld:

How much of that shitty deal did you sell to your clients?" Goldman Sachs Hearing

https://www.youtube.com/watch?v=whlzFWwVv98
Ja, back op topic.
De NWO is duidelijk aan het knoeien, impotent of onbestaande wanneer ik zie hoe verdeeld en hoe ingewikkeld de verhoudingen tussen de machtsblokken onderling zijn op mondiaal vlak.

Ik denk aan de derde mogelijkheid.
Wat denk jij?
Oud 8 augustus 2016, 19:06   #358
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Banken blijven alles opkopen, niet enkel staten, meer en meer CB's kopen aandelen in ondernemingen.

http://www.zerohedge.com/news/2016-0...first-half-rec

Citaat:
In the second quarter, the Swiss National Bank added $7.3 billion to its US equity portfolio, and according to its just filed 13-F, is now long a record $61.8 billion in US stocks, up from $54.5 billion a month ago. In fact, rising from $41.3 billion in total US stock holdings as of December 2015, this means that the Swiss central bank increased its total US holdings by a record 50% in the first half of 2016.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2016, 19:21   #359
geertvdb

Standaard

Citaat:
Ondertussen blijft het wachten op Godot...
Oh, ge neemt dat letterlijk!

Laat me het heel duidelijk stellen:

een filmke waarin iemand beweert dat hij ontvoerd is door aliens is geen bewijs.
een filmke waarin iemand beweert dat hij het monster van Loch Ness heeft gezien is geen bewijs.
Bewijs is: het monster zelf.

Een filmke waarin iemand beweert dat Goldman Sach al een hele tijd de geschiedenis bepaalt, dat is GEEN bewijs.

Ik kan een filmke maken waarin ik iemand betaal om te beweren dat het de de Carrefour is, en niet Goldman Sachs. En dat op YouTube zetten. Ik ga dat niet doen. Ik heb betere dingen te doen.
Oud 9 augustus 2016, 00:36   #360
N-Vb
Minister-President

N-Vb's schermafbeelding

Standaard

er is maar één strijd :

de klassenstrijd,

om die te winnen moeten proletariërs zich verenigen

want zolang er geen eenheid is zal er divida et impera zijn,
verdeel en heers

eenheid (NWO of eenheid van munt en wereldregering) = zekerheid, vrede, eerlijkheid,

wat er nu allemaal nog niet is,

eenheid = een plan = een gedragscode = gezond verstand = vooruitgang = vrede = eerlijkheid = samenwerking = geluk = globalisme = altruïsme =

divida et impera = verdeeldheid = chaos = oorlog = afbraak = terreur = egoïsme = corruptie =
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be