![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom zou ik moeten citeren, zoek zelf zijn relaas op. En ik geef enkel mijn mening, ik vind zijn uitlating racistisch en daarmee uit. En voor een De Wever nog redelijk onverstandig ook. Jullie reageren nu krak hetzelfde als de Vlaams belangers toen die ook van racisme beschuldigd werden, het was ook nooit waar. De wever heeft een enorme stommiteit gedaan met die uitspraken en was serieus aan het hengelen naar vlaams belang stemmen. Problemen mogen benoemd worden, maar er zijn andere manieren om dat te doen dan jezelf te laten verworden tot een De Winter light Er zijn gelukkig beter tussenkomsten van De Wever. Laatst gewijzigd door stuyckp : 8 augustus 2016 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#425 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Feiten zijn feiten, en die moeten benoemd kunnen worden (behalve door de GEDAPO - de alomtegenwoordige gedachtenpolitie) Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dus zeggen dat Noord-Afrikaanse en vooral dan Berber immigranten meer integratieproblemen meebrengen dan andere immigranten, dat is volgens u "verboten"? Ook al is het de nuchtere waarheid, toch mag het niet gezegd worden. Wel dat noem ik politiek-correcte schijnheiligheid. En dat is blijkbaar ook de mening van de rechtbank vermits de klacht die werd neergelegd door de heren Laaloui en Kobo door de rechter werd geseponeerd. Het doet mij denken aan het stof, de rond dwarrelende pluimen en het gekakel in het linkse kippenhok wanneer begin van onze eeuw het rapport Van San werd gepubliceerd. Daaruit bleek dat in Nederland de Marokkaanse gemeenschap in de criminaliteitscijfers oververtegenwoordigd was. Onze schare gelovigen in de linkse leer waren gewoon razend. ![]()
![]() |
![]() |
#427 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, als het racistisch was, waarom seponeert het Belgische gerecht dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vinden uw forumgenoten nu net niet. Soit...
![]() |
#431 |
Banneling
|
![]() Neen dat is dan spijtig want ze is wel geargumenteerd.
Trouwens zelfs als was er geen argumentatie, dan nog heb ik recht op mijn mening. Daar lijkt u nogal een probleem mee te hebben. En dat is al een probleem om zich. Soit. Laatst gewijzigd door stuyckp : 8 augustus 2016 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politiek-correcte moedwillige blindheid zal de dood van België worden en uiteindelijk ook de dood van Europa. Met uw recht op uw eigen mening heb ik volstrekt geen probleem. Wel met die mening zelf.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 8 augustus 2016 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verschil ontgaat u wellicht. Ik doe trouwens niet mee aan poltieke correctheid. Problemen mogen benoemd worden, maar er zijn uiteraard verschillende manieren om dat te doen. De Winter benoemt de problemen ook. En die wordt trouwens ook niet om de 5 minuten veroordeeld voor racisme. Maar ik vrees dat de meeste mensen hier geen kritiek op hun boegbeeld kunnen verdragen. Milde kritiek dan nog. U trekt nogal verregaande conclusies aan mijn adres. Alsof ik achter het 'Wir schaffen das" zou staan. Alsof ik gezegd zou hebben dat er geen problemen zouden zijn met migranten. Homohaat, gelijke rechten voor mannen en vrouwen, hun eigen racisme, .... Laatst gewijzigd door stuyckp : 8 augustus 2016 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom wachtte het gerecht 1 jaar om te communiceren over het feit dat de zaak geseponeerd werd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En.....lees ook vooral het einde van die tekst. Wat de seponering van de klacht betreft, merkt hij op dat het om een appreciatie van het parket gaat. "Het betreft hier geen vrijspraak of buitenvervolgingstelling door een rechter. Ik stel mij ook vragen over hoe die beslissing tot stand is gekomen. Welke onderzoeksdaden zijn er gebeurd? Mijn cliënt werd niet eens verhoord. Is Bart De Wever verhoord? Wij gaan zeker inzage vragen in het geseponeerde dossier", aldus Lahlali. De advocaat benadrukt dat ook het VN-mensenrechtencommissariaat in Genève zich over de uitspraken van Bart De Wever buigt en dat dat onderzoek nog lopende is. http://www.demorgen.be/binnenland/ra...hten-b1a2cad3/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, uiteindelijk moet ge van niets verschieten. Rechtspraak is zeker geen exacte wetenschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door stuyckp : 9 augustus 2016 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou het, als "mohammed" een blanke is ??