![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Banneling
|
![]() CVDV?
Ken ik niet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Minister
|
![]() Carl van de Velde just google
![]() |
#463 |
Banneling
|
![]() Ggi.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 augustus 2016 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Minister
|
![]() De voordracht is zo goed als klaar en gaat de meest originele en gedurfde voordracht zijn die er ooit is gegeven in recht en strategisch management.
ORIGNEEL : Geen enkel van de slides is gekopieerd of aangepast van andere binnenlandse en of buitenlandse befaamde sprekers. Alles is UNIEK en nog nooit vertoond of besproken. Het wordt gebracht in de vorm van een show en niet saai voorgelezen. Er zullen diverse discussie rondes zijn. GEDURFD Ik ga met mijn billen bloot en leg alles op tafel en het wordt een 1 tegen allen (rechters, advocaten, boekhouders, notarissen, bedrijfsadviseurs, bedrijfsrevisoren, gerechtelijke, kritische bedrijfsleiders) Men mag mij aanhouden in de zaal als ik iets onwettigs adviseer, breng de boeikes maar mee. IK DAAG IEDEREEN UIT OM EEN FOUT TE VINDEN IN MIJN CONSTRUCTIE. Zie Mohamed Ali in http://forum.politics.be/showthread.php?t=233383
![]() |
#465 |
Banneling
|
![]() Heb je al iemand om de taalfouten uit je presentatie te halen?
Voor €150 wil ik de meest originele en gedurfde voordracht uit de geschiedenis wel verbeteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vroeg 250 euro gezien het 125 slides zijn.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 9 augustus 2016 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Banneling
|
![]() Kijk eens aan, je bent €100 misgelopen...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 augustus 2016 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Minister
|
![]() Zeer veel sprekers kopieren buitenlanders en passen dit aan .De grote sales trainers van England en America worden getransformeerd door al de Belgische trainers.
![]() |
#470 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Zie da ge ni wordt opgepakt hé, of in elk geval dat ge nog foto's kunt posten hier |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Minister
|
![]() [quote=Klein Licht;8194035]Hier dacht ik: ge gaat ze in uwe pure geven. Om aan te tonen hoe ge een gefaald bedrijf volledig kunt uitkleden zodat enkel een stroman overblijft
![]() Ik doe geen slachthuisconstructies
![]() |
#472 |
Minister
|
![]() De voordracht heeft plaats rond 12 mei 2017 en loopt dan elke maand behalve in de augustus en januari.
De zaal wordt beperkt tot 100 betalende deelnemers (niet zoals vroeger met 1400 ) en 10 a 15 gasten niet betalend. De eerste 5 sessies zijn er geen gasten gezien we direct volgeboekt zijn. De eerste mail start rond 15 september en hij wie eerst maalt met het voorschot heeft de plaats. Voor al de leden van deze draad ,dwz zij die commentaar hebben gegeven positief of negatief worden er gastenplaatsen voorzien vanaf de 6e voordracht.die moeten dus niet betalen . Telkens zullen er 3 mogen komen en U zal natuurlijk de uitnodiging ontvangen in uw PB. De sheriff is de allereerste die zijn uitnodiging zal mogen ontvangen . Zij die nu nog reageren op deze draad zullen geen gratis plaatsen ontvangen, enkel de harde kern krijgt deze gratis plaatsen dus. ik hou U verder op de hoogte en plaats een copie van de uitnodigingsmail hier op deze draad.
![]() |
#473 |
Banneling
|
![]() Zullen er gezouten pindanootjes zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Minister
|
![]() dat kan er wel van die 35.000 euro af denk ik.
![]() |
#475 |
Banneling
|
![]() Hoeveel mensen van dit forum gaan komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Banneling
|
![]() Hoeveel mensen van dit forum gaan komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Minister
|
![]() Dit forum is totaal niet mijn doelgroep ,ik denk alleen dat een paar juristen die al commentaar hebben gegeven gaan geïnteresseerd zijn zoals Tashunka en nog een paar ,dus maximaal 5 leden denk ik (die dan nog niet moeten betalen )
Door deze draad (die zeer hoog scoort op google) is wel mijn google profiel en biografie zeer veel gedownload op het net (meer dan 26.000 op 2 maanden !) en dat is mijn doelgroep namelijk bedrijfsleiders en advocaten en vrije beroepen. 99,99 procent van de leden zijn niet geïnteresseerd in sterfhuisconstructies maar op google zitten er wel 350.000 die dat kan aanbelangen. Forums zijn de beste manieren om op te vallen en te scoren in google , beter dan een eigen webpagina en of blog. en ik herhaal : (ZIE CATO ) De voordracht heeft plaats rond 12 mei 2017 en loopt dan elke maand behalve in de augustus en januari. De zaal wordt beperkt tot 100 betalende deelnemers (niet zoals vroeger met 1400 ) en 10 a 15 gasten niet betalend. De eerste 5 sessies zijn er geen gasten gezien we direct volgeboekt zijn. De eerste mail start rond 15 september en hij wie eerst maalt met het voorschot heeft de plaats. Voor al de leden van deze draad ,dwz zij die commentaar hebben gegeven positief of negatief worden er gastenplaatsen voorzien vanaf de 6e voordracht.die moeten dus niet betalen . Telkens zullen er 3 mogen komen en U zal natuurlijk de uitnodiging ontvangen in uw PB. De sheriff is de allereerste die zijn uitnodiging zal mogen ontvangen . Zij die nu nog reageren op deze draad zullen geen gratis plaatsen ontvangen, enkel de harde kern krijgt deze gratis plaatsen dus. ik hou U verder op de hoogte en plaats een copie van de uitnodigingsmail hier op deze draad.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 10 augustus 2016 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Banneling
|
![]() Jij vindt dat dit forum goede reclame voor jou is??
Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 augustus 2016 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Minister-President
|
![]() Dat kan ik wel volgen. Zo'n publieke pagina boordevol links scoort heel goed op Google.
Tik in Google maar eens 'sterfhuisconstructie legaal?' dan zal je zien dat Paul met zijn forumoffensief wel degelijk terug in de picture gekomen is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en ik herhaal : (ZIE CATO ) De voordracht heeft plaats rond 12 mei 2017 en loopt dan elke maand behalve in de augustus en januari. De zaal wordt beperkt tot 100 betalende deelnemers (niet zoals vroeger met 1400 ) en 10 a 15 gasten niet betalend. De eerste 5 sessies zijn er geen gasten gezien we direct volgeboekt zijn. De eerste mail start rond 15 september en hij wie eerst maalt met het voorschot heeft de plaats. Voor al de leden van deze draad ,dwz zij die commentaar hebben gegeven positief of negatief worden er gastenplaatsen voorzien vanaf de 6e voordracht.die moeten dus niet betalen . Telkens zullen er 3 mogen komen en U zal natuurlijk de uitnodiging ontvangen in uw PB. De sheriff is de allereerste die zijn uitnodiging zal mogen ontvangen . Zij die nu nog reageren op deze draad zullen geen gratis plaatsen ontvangen, enkel de harde kern krijgt deze gratis plaatsen dus. ik hou U verder op de hoogte en plaats een copie van de uitnodigingsmail hier op deze draad. __________________
![]() |