![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heeft een volk een eeuwigdurend recht op bepaalde gebieden? Wel, zie vorige posts. Leuk dat je de vraag terug kaatst zonder ze eerst te beantwoorden. Niet dat ik van jou tout court antwoorden nog verwacht. Genetische verwantschap heb ik 2 dagen geleden al wat over gelezen. U vragen komen een paar dagen te laat. Uw antwoorden zullen waarschijnlijk nooit neergepend worden. I bid you adieu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker, kijk maar eens naar de verdwazing van het Westen op ethisch vlak. Abortus, euthanasie, homoseksualiteit... Heel begrijpelijk dat het moslims voor de borst stuit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Maar....dat ARCO bommetje zou tegen het einde van dit jaar, of in de loop van 2017 wel eens in het gezicht van het "eigen volk" kunnen ontploffen
![]() ![]() ![]() Maar het kan natuurlijk ook zijn dat de grote leider van dat "eigen volk" de stekker op tijd uit het stopcontact trekt, en het bommetje doorschuift naar "anderen" ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- wettelijke echtscheiding - wettelijk verspreiden van voorbehoedsmiddelen ? - het dragen van een rok die je enkel bloot laat, een knie bloot laat, het dragen van een bikini, laat staan een monokini verhaaltje dat ik onlangs las: in Benidorm is vanop het straf poniente boven op een hoge berg een heel groot kruis zichtbaar. Wat is het verhaal van dat kruis? Wel, dictator Franco, notoir kaloot, trachtte zeer lang het dragen van de bikini tegen te gaan. Het eerste strand waar die bikini wel mocht, was dat van Benidorm. De kaloten hebben dan dat kruis daar neergepoot, om de heidense invloed van al dat seksueel geweld in te dijken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 10 augustus 2016 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Youssef Kobo. Als ik dat hoor moet ik aan iemand denken die kokosnoten plukt.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 10 augustus 2016 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is iemand die de AIDS epidemie minder erg vindt dan het gebruik van condooms. En dat is iemand die vindt dat Marokkaanse vrouwen niks te vrezen hebben zolang ze maar blijven zwoegen op het land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat begint op 'n gevaarlijke sekte te lijken, net als islam.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Leefden moslims en christenen daarvoor in peis en vree ?
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik dan ergens gesteld dat de islam een vredevolle godsdienst is? Probeer toch eens echt te begrijpen wat mensen schrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
Vanderzapig kwam hier mee af...: "Wacht even ... bedoel je nu dat je begrip hebt voor de afkeer die moslims hebben van onze manier van leven, en wel omdat je christen bent?" ... waarop jij reageerde met...: "Jazeker, kijk maar eens naar de verdwazing van het Westen op ethisch vlak. Abortus, euthanasie, homoseksualiteit... Heel begrijpelijk dat het moslims voor de borst stuit." Vandaar mijn vraag of moslims ok waren met christenen, vóór de 'decadentie' toesloeg in het Westen, niet dus. Zelfs al had het Westen vandaag nog zo christelijk/katholiek geweest als in de paus' natste dromen, dus met uitsluitend (goed-) gelovige Europeanen die decadentie altijd zondig zouden vinden, dan nog zouden we niet gespaard blijven van de islamshit die de Europese agenda bepaalt. Je verwijzing naar de 'decadentie' van het Westen heeft dus geen zin, om je 'begrip' over de islamitische haat tegen ons te etaleren, want ook zonder die 'morele waardenloosheid' van het Westen is dat een vaststaand feit.
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() dubbel
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 10 augustus 2016 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De werkelijkheid is evenwel anders.
![]() |
![]() |
#196 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En waarom codoomgebruik de verspreiding van AIDS niet kan tegengaan? Mij lijkt dat namelijk de logica zelve. En ik vermoed dat jij die logica ook wel inziet, maar dat zoveel menselijk leed jou geen moer kan schelen, zolang iedereen zich maar houdt aan de bizarre regels uit jouw sprookjesboek. Het is ook tekenend hoe je blijft weigeren om jouw eerdere uitspraak te verduidelijken: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |