Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2016, 10:35   #141
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Toch wel veelzeggend.
Dat zegt helemaal niets.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2016, 10:58   #142
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Uw buren van toen zijn niet alle buren.
Tja, gij zijt waarschijnlijk ook in een (zo goed als) islamvrije gemeente gaan wonen, omdat je islamieten zo'n fijn volk vindt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2016, 19:52   #143
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Tja, gij zijt waarschijnlijk ook in een (zo goed als) islamvrije gemeente gaan wonen, omdat je islamieten zo'n fijn volk vindt.
Islamvrij? Vlamingenvrij zal je bedoelen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
- Werk in een oftewel 100% Franstalige omgeving oftewel in een omgeving waarvan de grote meerderheid Franstalig is.
-Ga nooit meer naar Vlaanderen met vakantie of zelf voor een dag. Kies liever andere bestemmingen waar je zeker bent dat je er welkom zal zijn.
-Probeer met de tijd minder interesse te hebben voor Vlaanderen en kijk liever richting Frankrijk. In andere woorden, leef vooral in een Franstalige wereld.
Citaat:
De dag dat ik zoveel interesse voor Vlaanderen zal hebben als Fonteyn voor Wallonië is niet echt voor morgen. Zelfs als ik merk dat Vlaanderen een dynamisch regio/land is.
En ik weet wel dat Fonteyn voor de splitsing pleit. Hij zegt zelf dat de beste toekomst voor Wallonië de aansluiting bij Frankrijk is. En daarmee volg ik hem 100%. Mijn land heet Frankrijk, niet België.
Citaat:
als ik de mogelijkheid heb om te verhuizen, verhuis ik dan naar Frankrijk. Iedereen spreekt er Frans van Noord naar Zuid en van Oost naar West; de communautaire problemen zijn dus, wat mij betreft, opgelost.
Citaat:
Het echte vaderland van Franstalige Belgen is Frankrijk!
Franstalige Belgen spreken altijd over België maar hun echte land is Frankrijk.

Ik beschouw me alvast als een Fransman en verwerp meer en meer België.
Vive la République, Vive la France!
Het was vanuit zijn Brusselse locatie dat Fransman Everytime begin vorig jaar liet horen dat hij het forum voorgoed verliet. De reden lees je hier:

http://forum.politics.be/showpost.ph...55&postcount=1

Gelukkig voor Everytime heeft zijn geliefde Frankrijk geen last heeft van Vlaamse terroristen...
Oud 11 augustus 2016, 19:56   #144
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Islamvrij? Vlamingenvrij zal je bedoelen.

Het was vanuit zijn Brusselse locatie dat Fransman Everytime begin vorig jaar liet horen dat hij het forum voorgoed verliet. De reden lees je hier:

http://forum.politics.be/showpost.ph...55&postcount=1

Gelukkig voor Everytime heeft zijn geliefde Frankrijk geen last heeft van Vlaamse terroristen...

Vlamingenvrij ook, ja.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2016, 19:58   #145
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
U maakt gewoon deel van de "bange Vlamingen" die bang voor alles zijn en die de andere gemeenschappen verwerpen.
Uit de mond van een nep-Fransman die andere Franstaligen aanraadt om de Vlamingen te vermijden klinkt dat nogal hypocriet.....
Oud 11 augustus 2016, 20:07   #146
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Vlamingenvrij ook, ja.
Dat heeft Everytime op dit forum idd duidelijk genoeg gemaakt.
Franstaligen willen hun taal en cultuur behouden.
Overal.
Ook in Vlaanderen....

Everytime "vergeet" voor het gemak dat er geen volk is dat méér zijn "cultuur" wil behouden dan Mohamedanen.

Onze nep Fransman kan niet rap genoeg naar zijn geliefde Frankrijk verkassen. Zou hij de emigratie van moslims naar Frankrijk ook de beste oplossing vinden? Of is het naiëf om dat te denken?

http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=17
Oud 11 augustus 2016, 20:12   #147
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat heeft Everytime op dit forum idd duidelijk genoeg gemaakt.
Franstaligen willen hun taal en cultuur behouden.
Overal.
Ook in Vlaanderen....

Everytime "vergeet" voor het gemak dat er geen volk is dat méér zijn "cultuur" wil behouden dan Mohamedanen.

Onze nep Fransman kan niet rap genoeg naar zijn geliefde Frankrijk verkassen. Zou hij de emigratie van moslims naar Frankrijk ook de beste oplossing vinden? Of is het naiëf om dat te denken?

http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=17
Vreemd... zijn moslims een 'volk' ? En heeft dat 'volk' één cultuur ?
Is het daarom dat het halve midden oosten in oorlog of burgeroorlog met hun buren zit ?
Wat was de nationalistjes hun definitie nu weer van het -veronderstelde- begrip 'volk' ?

Ik denk dat we hier de expertise van een witte kaproen moeten inroepen !
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2016, 21:57   #148
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Vreemd... zijn moslims een 'volk' ? En heeft dat 'volk' één cultuur ?
Is het daarom dat het halve midden oosten in oorlog of burgeroorlog met hun buren zit ?
Wat was de nationalistjes hun definitie nu weer van het -veronderstelde- begrip 'volk' ?

Ik denk dat we hier de expertise van een witte kaproen moeten inroepen !
Je kan beter te rade gaan bij Everytime. Dat Frans nationalistje weet wat Cultuur, met een hoofdletter, betekent. Voor zijn Franstalige volksgenossen toch....Hun taal maakt daar deel van uit want die willen ze ten allen prijze beschermen en behouden. En niet alleen in Frankrijk, Brussel en Wallonië....

Het halve midden oosten ligt idd in oorlog met de buurlanden, maar niet alleen daar. Moslims spelen over heel de wereld oorlogje.....in naam van de islam. D�*t hebben ze allemaal gemeen. Hun religie. Die bepaalt hun levenswijze, hun politiek, én hun cultuur.

Dat heb ik persoonlijk ervaren bij een Turks gezin waar ik een tijdlang kind aan huis was. De vrouw droeg geen hoofddoek en keer neer op haar "achterlijke" landgenoten uit de bergen.

Ze had vier zonen. Toen ik haar vroeg of ze met een meisje van hier mochten thuiskomen was het antwoord: In geen geval! Dat gaat Mehmed (haar nochtans fervent ontrouwe echtgenoot) nooit toelaten!
Toen ik voet bij stuk hield en vroeg wat ZIJ zou doen als een van haar zonen met een niet islamitisch meisje zou afkomen was het antwoord: Dan zal ze zich tot de islam moeten bekeren en onze cultuur overnemen. Toen ik haar erop attent maakte dat wij niet in Turkije wonen maar zij wel in Limburg luidde het antwoord: Wie een Turk wil moet moslim worden en onze cultuur overnemen.

Al een geluk dat de vrouw geen dochter had want haar geliefde zou zich moeten laten besnijden om haar als bruid te krijgen. Dat is ook deel van de islamitische cutluur.
Haar dochter zal ook maagd moeten zijn als ze trouwt, en daar zullen papa en zijn zonen (die geen van allen vies zijn van Vlaamse "hoeren") wel voor zorgen.
En voor aids hoeven ze niet te vrezen want die ziekte komt bij moslims niet voor....omdat moslimvrouwen maagd moeten zijn als ze trouwen....
Oud 11 augustus 2016, 22:15   #149
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uit de mond van een nep-Fransman die andere Franstaligen aanraadt om de Vlamingen te vermijden klinkt dat nogal hypocriet.....
Het is zelfs een nep-Franstalige.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2016, 22:18   #150
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bestaan er volgens u geen volkeren dan?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2016, 22:28   #151
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kan beter te rade gaan bij Everytime. Dat Frans nationalistje weet wat Cultuur, met een hoofdletter, betekent. Voor zijn Franstalige volksgenossen toch....Hun taal maakt daar deel van uit want die willen ze ten allen prijze beschermen en behouden. En niet alleen in Frankrijk, Brussel en Wallonië....
Naast de kwestie, ik stelde de vraag aan jou.

Citaat:
Het halve midden oosten ligt idd in oorlog met de buurlanden, maar niet alleen daar. Moslims spelen over heel de wereld oorlogje.....in naam van de islam. D�*t hebben ze allemaal gemeen. Hun religie. Die bepaalt hun levenswijze, hun politiek, én hun cultuur.
Leuke boutade, maar antwoord nu eens op de vraag : "zijn moslims een 'volk' volgens jou" ? Met dezelfde cultuur ?
Dan moet je toch eens uitleggen hoe dat komt dat dat 'volk' in irak en syrië elkaar de kop zit in te slagen. Hoe het komt dat saoudi arabië met iran een proxy oorlog aan het uitvechten is.
Als ik jouw theorie letterlijk neem zijn saoudi's en iraniërs hetzelfde 'volk' aangezien ze allemaal moslim zijn.
Dat heb ik persoonlijk ervaren bij een Turks gezin waar ik een tijdlang kind aan huis was. De vrouw droeg geen hoofddoek en keer neer op haar "achterlijke" landgenoten uit de bergen.
Citaat:
Ze had vier zonen. Toen ik haar vroeg of ze met een meisje van hier mochten thuiskomen was het antwoord: In geen geval! Dat gaat Mehmed (haar nochtans fervent ontrouwe echtgenoot) nooit toelaten!
Toen ik voet bij stuk hield en vroeg wat ZIJ zou doen als een van haar zonen met een niet islamitisch meisje zou afkomen was het antwoord: Dan zal ze zich tot de islam moeten bekeren en onze cultuur overnemen. Toen ik haar erop attent maakte dat wij niet in Turkije wonen maar zij wel in Limburg luidde het antwoord: Wie een Turk wil moet moslim worden en onze cultuur overnemen.
Het enige dat ik hieruit leer is dat die vrouw extreem dom is. Wellicht is haar Mehmed even mongoloïde .

Triestige planten zijn dat, een triestige anekdote, maar wat daaruit als algemene conclusie kan getrokken worden is mij niet duidelijk.
Citaat:
Al een geluk dat de vrouw geen dochter had want haar geliefde zou zich moeten laten besnijden om haar als bruid te krijgen. Dat is ook deel van de islamitische cutluur.
Haar dochter zal ook maagd moeten zijn als ze trouwt, en daar zullen papa en zijn zonen (die geen van allen vies zijn van Vlaamse "hoeren") wel voor zorgen.
En voor aids hoeven ze niet te vrezen want die ziekte komt bij moslims niet voor....omdat moslimvrouwen maagd moeten zijn als ze trouwen....
In de leefwereld van zeloten is dat wellicht zo. In de realiteit lacht een belg daar eens goed mee met die 'verplichting' vooraleer hij zijn turkse bruid huwt. We leven niet meer in de jaren 1900 hee...
Oud 11 augustus 2016, 23:03   #152
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb je vraag beantwoord. De islam bepaalt de levenswijze, de politiek én de cultuur van moslims. Op vlak van religie behoren moslims dus tot één volk: Islamieten. Probeer hen maar eens iets anders dan moslims te noemen.
Oud 11 augustus 2016, 23:09   #153
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In de realiteit lacht een belg daar eens goed mee met die 'verplichting' vooraleer hij zijn turkse bruid huwt.
Ik ken zo ook Belgen. Wat niet wil zeggen dat moslims lachen met de verplichtingen die de islam hen oplegt.
Oud 12 augustus 2016, 06:08   #154
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb je vraag beantwoord. De islam bepaalt de levenswijze, de politiek én de cultuur van moslims. Op vlak van religie behoren moslims dus tot één volk: Islamieten. Probeer hen maar eens iets anders dan moslims te noemen.
Probeer maar eens een turk en een koerd plus een marokkaan en een iraniër samen te zetten en vertel hen dan dat ze hetzelfde volk zijn. Zorg wel voor een vluchtweg voor je hen die mededeling doet.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 12 augustus 2016 om 06:09.
Oud 12 augustus 2016, 06:13   #155
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ken zo ook Belgen. Wat niet wil zeggen dat moslims lachen met de verplichtingen die de islam hen oplegt.
Er mee lachen hoeft niet. Mag natuurlijk, maar hoeft niet. Dat hoort bij zijn individuele vrijheid.
Oud 12 augustus 2016, 07:02   #156
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Probeer maar eens een turk en een koerd plus een marokkaan en een iraniër samen te zetten en vertel hen dan dat ze hetzelfde volk zijn. Zorg wel voor een vluchtweg voor je hen die mededeling doet.
Heel mooi verwoord Pandareus. En dat terwijl Vlaams-nationalisten steigeren wanneer men het heeft over "Belgen". Maar wel anderen over eenzelfde kam scheren die zelfs niet eens van hetzelfde land zijn. Zoveel kortzichtigheid. Maar ja, het zijn slechts kleurtjes, allemaal 1 pot nat zeker. Of nee wacht, het is de islam, sure.

Laatst gewijzigd door bembem : 12 augustus 2016 om 07:09.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 07:06   #157
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat is de geruststellende gedachte van de De Morgen neoconservatieven. De N-VA meent dat niet, ze hebben de "verdienste" van VB-stemmers af te nemen, enzovoort. De realiteit is omgekeerd: de N-VA integreert uiterst-rechtse ideeën in de mainstream en probeert het centrum van de politiek zwaar naar rechts te verplaatsen. Ze probeert de etnische lezing van de politiek, het anti-vakbondendiscours, enzovoort mainstream te maken en ze is er voor een groot stuk in geslaagd ook. Daarom is de N-VA veel gevaarlijker dan die bende clowns van het VB.
Prachtig, Kallikles, gewoon prachtig wat je daar zegt. Ik dacht dat dus ook maar wist niet goed hoe het precies zat, maar het is inderdaad zoals je het zegt. Knap politiek inzicht; ik wou dat ik dat kon.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 07:29   #158
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Heel mooi verwoord Pandareus. En dat terwijl Vlaams-nationalisten steigeren wanneer men het heeft over "Belgen". Maar wel anderen over eenzelfde kam scheren die zelfs niet eens van hetzelfde land zijn. Zoveel kortzichtigheid. Maar ja, het zijn slechts kleurtjes, allemaal 1 pot nat zeker. Of nee wacht, het is de islam, sure.
Voor iemand die Vlaams-nationalisten constant verwijt racisten te zijn, zit je zelf ook wel opvallend vaak over kleur/ras te mekkeren.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 09:32   #159
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Alsof het al geen ambras zou zijn vóór je hen die mededeling doet
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 09:47   #160
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bron ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be