Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2016, 09:07   #101
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
zijn uitspraken over het vermoorden van Clinton
Trump heeft nooit uitspraken over het vermoorden van Clinton gedaan.
Maar wie hem wil demoniseren, die zal dat ervan maken natuurlijk.

Citaat:
-gezegd dat Obama de OPRICHTER is van IS, en Clinton de mede-oprichter: http://uk.businessinsider.com/donald...of-isis-2016-8
Die twee hebben een enorm aandeel in het ontstaan en de groei van IS.
Het is goed dat iemand die twee globalistische schurken publiek aanwijst voor wat ze zijn.

Citaat:
-gezegd dat hij Dodd-Frank wil herroepen.
Dat is dan ook niet zo'n succes gebleken.
http://www.wsj.com/articles/after-fi...ure-1437342607
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 09:16   #102
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Trump heeft nooit uitspraken over het vermoorden van Clinton gedaan.
Maar wie hem wil demoniseren, die zal dat ervan maken natuurlijk.
"If she gets to pick her judges, nothing you can do, folks. Although the second amendment people, maybe there is, I don’t know. But I’ll tell you what, that will be a horrible day. "

Leg mij eens uit hoe dat GEEN referentie is naar het vermoorden van Clinton, of tenminste van de door haar benoemde rechters. Toe. Ik wil zien hoe je je in bochten wringt om je daar uit te praten.

Citaat:
Die twee hebben een enorm aandeel in het ontstaan en de groei van IS.
Het is goed dat iemand die twee globalistische schurken publiek aanwijst voor wat ze zijn.
Tuurlijk jongen.

Citaat:
Dat is dan ook niet zo'n succes gebleken.
http://www.wsj.com/articles/after-fi...ure-1437342607
Dus laat ons gewoon terug gaan naar de situatie van voor de financiële crisis, met alle gevolgen vandien...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 09:29   #103
Thuleander

Standaard

Citaat:
"Toe. Ik wil zien hoe je je in bochten wringt om je daar uit te praten.
Ik hoef mij niet in bochten te wringen vermits er nergens sprake is van het 'vermoorden' van eender wie.

Citaat:
Tuurlijk jongen.
Dan zijn we het eens.
Mooi.

Citaat:
Dus laat ons gewoon terug gaan naar de situatie van voor de financiële crisis, met alle gevolgen vandien...
Ik wijs gewoon maar op het falen van die maatregel hoor.
Oud 12 augustus 2016, 09:41   #104
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik hoef mij niet in bochten te wringen vermits er nergens sprake is van het 'vermoorden' van eender wie.
Wel, leg dan eens uit wat hij bedoelde.

Ik wacht.
Oud 12 augustus 2016, 09:42   #105
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Letterlijk heeft hij dat niet gezegd. Hij zei wel dat de aanhangers/leden van de NRA haar zouden kunnen afstoppen.

Verbale slalomtechniek derhalve. Het gros van de NRA is dan wel sportschutter en/of jager. De lower class in de VS op het platte land is veelal afhankelijk van de jacht als voedselbron.
Er zijn echter ook NRA-leden die hoogst geavanceerde wapens hebben waarmee je op een afstand van zo'n 1500 mtr (en verder) iemand kan omleggen. Er zijn veel 'wildcats' in de omloop, lange afstandswapen met eigen gemaakte munitie in niet commerciëel verkrijgbare kalibers.
Het verkrijgen van een vuurwapen is per staat verschillend: wat in Utah kan, is in New Jersey volstrekt illegaal.

Wat Trump probeerde te zeggen is dat Clinton er politiek mee dreigt een strenge wetgeving te creëren die het wapenbezit aan banden moet leggen. Kortom ze wil het 2e amendement opblazen in een ultieme poging de burgerstemmen aan haar kant te krijgen.
Het hebben van een vuurwapen is echter een grondwettelijk recht in de VS.
Immers, de VS is nog steeds een land van gangsters en politiek geboefte. De gewapende burger houdt deze lieden enigzins in toom.
Het zorgt er om voor dat de overheid niet te brutaal wordt. Daarvoor was dat grondwettelijke recht ook bedoeld.

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 12 augustus 2016 om 09:44.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 09:45   #106
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Letterlijk heeft hij dat niet gezegd. Hij zei wel dat de aanhangers/leden van de NRA haar zouden kunnen afstoppen.
Inderdaad. En hij voegde er meteen aan toe dat dat 'een verschrikkelijke dag' zou zijn. Wat ZOU hij daar toch kunnen mee bedoeld hebben...
Oud 12 augustus 2016, 09:58   #107
XenApp
Parlementslid

XenApp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. En hij voegde er meteen aan toe dat dat 'een verschrikkelijke dag' zou zijn. Wat ZOU hij daar toch kunnen mee bedoeld hebben...
Stel: Alle NRA leden verkiezen Trump, en daardoor haalt hij het net. Denk je dat Hilary dan een vrolijke dag beleeft? Kan ook een beetje sarcasme zijn, niet?
Anyway, hij heeft hiervoor een verklaring gegeven na de uitspraak.
XenApp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 10:07   #108
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XenApp Bekijk bericht
Stel: Alle NRA leden verkiezen Trump, en daardoor haalt hij het net. Denk je dat Hilary dan een vrolijke dag beleeft? Kan ook een beetje sarcasme zijn, niet?
Anyway, hij heeft hiervoor een verklaring gegeven na de uitspraak.
Hij bedoelde dat ze haar zouden kunnen omleggen. Niks meer, niks minder, en je weet dat zelf ook. Jouw uitleg waarom hij dat een 'verschrikkelijke dag' zou noemen zijn wel één van de zieligere en meest vergezochte pogingen die ik al gezien heb.

En ja, hij heeft achteraf voor de zoveelste keer inderdaad proberen uit te leggen dat hij niet gezegd heeft wat hij gezegd heeft. Niemand met een IQ hoger dan z'n schoenmaat gelooft dat echter. Als je de beelden bekijkt, zie je dat zelfs mensen in het publiek achter hem verbijsterd reageren op zijn uitspraak. En dat zijn Trump-fans he.
Oud 12 augustus 2016, 10:28   #109
geertvdb

Standaard

Citaat:
Hij bedoelde dat ze haar zouden kunnen omleggen. Niks meer, niks minder, en je weet dat zelf ook. Jouw uitleg waarom hij dat een 'verschrikkelijke dag' zou noemen zijn wel één van de zieligere en meest vergezochte pogingen die ik al gezien heb.

En ja, hij heeft achteraf voor de zoveelste keer inderdaad proberen uit te leggen dat hij niet gezegd heeft wat hij gezegd heeft. Niemand met een IQ hoger dan z'n schoenmaat gelooft dat echter. Als je de beelden bekijkt, zie je dat zelfs mensen in het publiek achter hem verbijsterd reageren op zijn uitspraak. En dat zijn Trump-fans he.
Natuurlijk bedoelde hij 'omleggen'. Hij heeft nog zo'n uitspraken gedaan in die zin, waar hij toegaf dat hij er over nadacht om 'liberals' dood te schieten. Hij denkt dat dat humor is.

En los daarvan heeft hij een hele reeks van andere 'ongelukkige' uitspraken gedaan. Denk aan de insinuatie dat een Fox (ja, Fox) journaliste ambetante vragen stelt omdat ze haar maandstonden heeft, en zijn bewering dat Obama niet in de US is geboren. Dat is allemaal terug in zijn gezicht ontploft, en het is niet te verwonderen dat hij zoveel weerstand oproept, OOK van republikeinen.

Die man is een kind. Die leert niet van zijn fouten.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 12 augustus 2016 om 10:30.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 10:44   #110
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Natuurlijk bedoelde hij 'omleggen'. Hij heeft nog zo'n uitspraken gedaan in die zin, waar hij toegaf dat hij er over nadacht om 'liberals' dood te schieten. Hij denkt dat dat humor is.

En los daarvan heeft hij een hele reeks van andere 'ongelukkige' uitspraken gedaan. Denk aan de insinuatie dat een Fox (ja, Fox) journaliste ambetante vragen stelt omdat ze haar maandstonden heeft, en zijn bewering dat Obama niet in de US is geboren. Dat is allemaal terug in zijn gezicht ontploft, en het is niet te verwonderen dat hij zoveel weerstand oproept, OOK van republikeinen.

Die man is een kind. Die leert niet van zijn fouten.
"9 times Trump said he didn’t say what he said

From criticism of John McCain to the Megyn Kelly ‘blood’ remark, Republican nominee has repeatedly distanced himself from his own comments"

http://www.timesofisrael.com/nine-ti...-what-he-said/
Oud 12 augustus 2016, 11:33   #111
Thuleander

Standaard

Citaat:
Wel, leg dan eens uit wat hij bedoelde.
Hoe moet ik dat nu weten?
Oud 12 augustus 2016, 12:12   #112
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hoe moet ik dat nu weten?
Wat een mens al niet doet om maar geen antwoord te moeten geven goed wetende dat er maar één realistisch antwoord is...
Oud 12 augustus 2016, 12:28   #113
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een mens al niet doet om maar geen antwoord te moeten geven goed wetende dat er maar één realistisch antwoord is...
laat me raden, het uwe zeker ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 12:46   #114
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
laat me raden, het uwe zeker ??
Hetgene dat letterlijk iedereen behalve de die-hard Trump-fans geeft. En aan de reacties achter Trump z'n podium te zien op het moment dat hij z'n uitspraak deed hadden zelfs die het op het moment zelf ook zo begrepen, nl. dat hij refereerde naar het neerschieten van Clinton.

Maar voel je vrij om een betere verklaring te geven hoor.

Laatst gewijzigd door Scorpio : 12 augustus 2016 om 12:53.
Oud 12 augustus 2016, 12:51   #115
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hetgene dat letterlijk iedereen behalve de die-hard Trump-fans geven. En aan de reacties achter Trump z'n podium te zien op het moment dat hij z'n uitspraak deed hadden zelfs die het op het moment zelf ook zo begrepen, nl. dat hij refereerde naar het neerschieten van Clinton.

Maar voel je vrij om een betere verklaring te geven hoor.
Dat hij 't niet "letterlijk" gezegd heeft en elke idioot er van kan maken wat ie graag wil horen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 12:55   #116
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat hij 't niet "letterlijk" gezegd heeft en elke idioot er van kan maken wat ie graag wil horen.
Maak dat vooral jezelf wijs dat hij iets anders bedoelde, als je daar beter van slaapt.

Maar je weet eigenlijk diep vanbinnen zelf ook wel dat het onzin is.
Oud 12 augustus 2016, 13:02   #117
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maak dat vooral jezelf wijs dat hij iets anders bedoelde, als je daar beter van slaapt.

Maar je weet eigenlijk diep vanbinnen zelf ook wel dat het onzin is.
Je hebt nog steeds speciale gaven?
Je kan daar fortuin mee maken ... op de kermis.

Feit is dat hij 't niet LETTERLIJK gezegd heeft en elke idioot er van kan maken wat ie graag wil horen, als ie daar beter van kan slapen.

Ik maak mezelf niks wijs, ik heb gehoord wat hij LETTERLIJK zei, ik hoef daar niets bij te fantaseren, gij blijkbaar wel.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 13:23   #118
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Je hebt nog steeds speciale gaven?
Je kan daar fortuin mee maken ... op de kermis.

Feit is dat hij 't niet LETTERLIJK gezegd heeft en elke idioot er van kan maken wat ie graag wil horen, als ie daar beter van kan slapen.

Ik maak mezelf niks wijs, ik heb gehoord wat hij LETTERLIJK zei, ik hoef daar niets bij te fantaseren, gij blijkbaar wel.
Geef eens een andere mogelijke interpretatie.
Oud 12 augustus 2016, 17:56   #119
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Dat ziet er niet al te best uit.
En het kan nog slechter worden voor Hilary Clinton.

WikiLeaks’ Julian Assange: Clinton Lied Under Oath About Her Knowledge of Libyan Arms Exports

Julian Assange heeft verklaard dat hij in het bezit is van emails waaruit blijkt dat Clinton wist dat er wapens zouden verstuurd worden naar Lybië. Wapens waarvan een gedeelte in handen kwam van de rebellen en zo in handen van IS.

Hilary beweerde onder ede voor een commissie van het Congres dat ze daar niets van wist. Nu zou blijken uit de emails van Assange dat ze dit wel degelijk wist. Meineed dus gepleegd door Hilary Clinton. We zullen dus zien hoe dat gaat uitdraaien.

Als het waar is en Assange niet bluft, ziet het er niet goed uit voor Hilary Clinton. De straf voor meineed in dit geval is 5 jaar.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 augustus 2016 om 18:19.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2016, 18:25   #120
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe presidentieel, echt, dat is nu toch echt het soort man die je moet hebben voor onderhandelingen met China of Rusland.

Nucleaire oorlog binnen de week, gegarandeerd.

Zou hij nu eindelijk al weten wat de functie van president precies inhoud?
Geen schijn van kans he?

Zoals Thomas Friedman schrijft in de NYT : hij is een verachtelijke persoon.

http://www.nytimes.com/2016/08/10/op...ype=collection

Citaat:
People are playing with fire here, and there is no bigger flamethrower than Donald Trump. Forget politics; he is a disgusting human being. His children should be ashamed of him. I only pray that he is not simply defeated, but that he loses all 50 states so that the message goes out across the land — unambiguously, loud and clear: The likes of you should never come this way again.

Laatst gewijzigd door parcifal : 12 augustus 2016 om 18:28.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be