Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 19 augustus 2016, 11:46   #461
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Er bestaan vele werelden naast de onze.
Vooral werelden die voor de machtelozen geheim worden gehouden.
Het is die geheimhouding die samenzweringstheorieën tot gevolg heeft.

Zoek, bijvoorbeeld, eens op wat Wikipedia over Robert Kennedy schrijft. Zijn politieke wereld wordt in het lang en het breed uit de doeken gedaan, maar over wat er zijn wereld(en) daarnaast gebeurde lees je geen woord. Kennedy was naast president van de VS een doodgewone man. Een man die de vrouwtjes graag zag, maar niet elke man geraakt tussen de benen van Marilyn Monroe.

Idem met Bill Clinton. Zijn politieke wereld wordt van naaldje tot draadje belicht, maar aan de wereld van Clinton waarin Monica Lewinsky een rol speelde word geen woord besteed.

Naast politieke en privé werelden bestaan er nog andere werelden. Werelden die voor de machtelozen strikt geheim worden gehouden. Werelden waarin een concentratie van supermachtigen de wereld regeren. Werelden die ten allen prijze verborgen worden gehouden voor degenen die denken vertegenwoordigd te worden door "volksvertegenwoordigers".
De EU-is ook zo'n wereld.

Jij mag lachen met mij, maar ik ben en blijf er vast van overtuigd dat er een pak werelden bestaan waar mensen zoals jij en ik geen toegang tot hebben. Daarom zal IK niet lachen met zogenaamde "flutverhalen". We weten niet eens wat een concentratie van machtigen in de Belgische loges "regelen", en nog veel minder wat in de hoogste regionen in het diepste geheim wordt bedisseld.
Op welke wereld ben je momenteel?
Ik ben momenteel op diegene waar iemand die een verzonnen boek gebruikt als bewijs voor een fantastisch verhaal slecht bezig is.
Héél slecht bezig is.

Geef je ons een seintje wanneer je terug bent?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 augustus 2016 om 11:55.
Another Jack is offline  
Oud 19 augustus 2016, 11:47   #462
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wel, om daarop te kunnen antwoorden, zou ik graag dat boek eens zien.
Dat boek waarnaar alle sites refereren die Diego ons aanbiedt.
Met andere woorden, je vindt ook dat er iets niet spoort.
Je weet alleen niet met zekerheid hoe het zit.

Ik weet wel met zekerheid dat je welk boek dan ook naar de prullenmand zult verwijzen als er iets in staat dat niet in de geschiedenis vermeld staat die voor ons verplichte ipv verboden toegang is.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 augustus 2016 om 11:52.
Knuppel is offline  
Oud 19 augustus 2016, 11:56   #463
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Met andere woorden, je vindt ook dat er iets niet spoort.
Je weet alleen niet met zekerheid hoe het zit.

Ik weet wel met zekerheid dat je welk boek dan ook naar de prullenmand zult verwijzen als er iets in staat dat niet in de geschiedenis vermeld staat die voor ons verplichte ipv verboden toegang is.
Ik wil het boek gewoon inkijken.
Dat blijkt een onoverkomelijk probleem te zijn...
Another Jack is offline  
Oud 19 augustus 2016, 12:10   #464
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er bestaan vele werelden naast de onze.
Vooral werelden die voor de machtelozen geheim worden gehouden.
Het is die geheimhouding die samenzweringstheorieën tot gevolg heeft.

Zoek, bijvoorbeeld, eens op wat Wikipedia over Robert Kennedy schrijft. Zijn politieke wereld wordt in het lang en het breed uit de doeken gedaan, maar over wat er zijn wereld(en) daarnaast gebeurde lees je geen woord. Kennedy was naast president van de VS een doodgewone man. Een man die de vrouwtjes graag zag, maar niet elke man geraakt tussen de benen van Marilyn Monroe.

Idem met Bill Clinton. Zijn politieke wereld wordt van naaldje tot draadje belicht, maar aan de wereld van Clinton waarin Monica Lewinsky een rol speelde word geen woord besteed.

Naast politieke en privé werelden bestaan er nog andere werelden. Werelden die voor de machtelozen strikt geheim worden gehouden. Werelden waarin een concentratie van supermachtigen de wereld regeren. Werelden die ten allen prijze verborgen worden gehouden voor degenen die denken vertegenwoordigd te worden door "volksvertegenwoordigers".
De EU-is ook zo'n wereld.

Jij mag lachen met mij, maar ik ben en blijf er vast van overtuigd dat er een pak werelden bestaan waar mensen zoals jij en ik geen toegang tot hebben. Daarom zal IK niet lachen met zogenaamde "flutverhalen". We weten niet eens wat een concentratie van machtigen in de Belgische loges "regelen", en nog veel minder wat in de hoogste regionen in het diepste geheim wordt bedisseld.
Ik lach alvast niet met jou. Jij behoort tot 1 van de weinigen die door de derde sluier kan heenkijken.
IJsboer is offline  
Oud 19 augustus 2016, 15:12   #465
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik lach alvast niet met jou. Jij behoort tot 1 van de weinigen die door de derde sluier kan heenkijken.
Je bedoelt waarschijnlijk 'iemand die er van overtuigd is dat er 'n 3de sluier bestaat', 'n wereld waar dingen gebeuren die 't daglicht niet mogen zien, er doorheen kijken is 'n andere zaak, ik ben er nl. van overtuigd dat niemand met zekerheid weet hoe 't zit, iig niet 1 mens die 't héle verhaal kent, maar meerdere mensen/hooggeplaatsten die stukjes van de puzzel kennen. Net omd�*t die dingen onder de hoogste geheimhouding bedisseld worden.

Mijn vraag is echter wat 't nut is om in die warboel van informatie - al dan niet complottheorieën - te gaan graven en 't woord van slechts 1 mens voor waarheid aan te nemen, terwijl 1. Hetgeen gebeurd is niet veranderd kan worden en 2. Er zoveel verschillende versies de ronde doen, er juist 1 uitpikken als de enige waarheid, en 3. Hetgeen gebeurt - nog steeds - bedisseld wordt, geheime operaties uitgevoerd, verzwegen, onder de mat geveegd, of wat dan ook, niemand - behalve de betrokkenen/invloedrijken zèlf, ook maar enige invloed heeft of verschil kan uitmaken. Niet jij, niet ik, niet janmetdepet.

Enkel als geheime informatie gelekt wordt, maar ook dan is 't "kwaad" al geschied. Wat doe(n) je(we) dan met die informatie, 't de volgende X voorkomen? Wie heeft daar de macht toe?
SDX is offline  
Oud 19 augustus 2016, 16:03   #466
Another Jack
Banneling

Standaard

Dat boek van Diego is wel heel goed gesluierd moet ik zeggen...
Another Jack is offline  
Oud 19 augustus 2016, 20:11   #467
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat boek van Diego is wel heel goed gesluierd moet ik zeggen...
Even geduld, Zjaak, niet iedereen heeft zoveel vrije tijd als een deeltijdse schoolmeester en zeker niet zoals een voltijds trollende.
Oud 19 augustus 2016, 20:11   #468
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Even geduld, Zjaak, niet iedereen heeft zoveel vrije tijd als een deeltijdse schoolmeester en zeker niet zoals een voltijds trollende.
Heb je het boek gevonden?
Another Jack is offline  
Oud 19 augustus 2016, 20:13   #469
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Zjaak hoeft niets te weerleggen want wat jij beweert berust op misinterpretatie. Zo kan ik bvb. ook gaan beweren dat de Indianen in de USA zichzelf een kopje kleiner zouden hebben willen maken om toch maar in de reservaten te mogen belanden en dubieuze anti-Indianen sites als bron citeren. Too bad maar de 'poco-lectuur' heeft tenminste the merit van niet op dergelijke leugens te berusten. En wij zijn ook niet van gisteren...
Neem me niet kwalijk, Bem, maar ik kap er even mee om je nulliteiten te blijven weerleggen, zodat je even de tijd hebt om het handje van Zjaak vast te houden als troost, want ik vermoed dat ‘m het nodig zal hebben.
Oud 19 augustus 2016, 20:13   #470
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
De "bron" komt uit op:
Tot zover de betrouwbaarheid van de door Diego aangereikte informatie
Next!
Jij mag nu z’n andere handje gaan vasthouden.
Oud 19 augustus 2016, 20:19   #471
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen probleem. Wil je de E-versie ?

“The Unheeded Cry: The Gripping Story of Rabbi Chaim Michael Dov Weissmandl, the Valian Holocaust Leader Who Battled Both Allied Indiffer”

http://booklibgbnet.ru/hesupic.pdf

Of heb mss liever de papieren versie ?

“Rabbi Michael Dov Weissmandl hatched imaginative plans to save millions of lives, but was thwarted by those who should have helped.”

https://www.amazon.com/exec/obidos/A...abbiweissmandl

Or take any pick:

https://www.google.be/?gws_rd=ssl#q=...Scroll+History)

En als je die ruim belegde boterham hebt doorgekauwd, kan je mss deze eens proberen te verteren:

51 Documents: Zionist Collaboration with the Nazis

This book brings to light, through the use of actual historic documents, the desservice that the Zionist did to Jews before and during the Holocaust.“

https://www.amazon.com/51-Documents-...HKCG6SJBEXHQ95

Mss dat nú de pellen van je ogen zullen vallen, beste negationist ?
Neen, Diego.

Het ging over dat boek:
"The Millions That Could Have Been Saved" van I.Dombit.

Waar kan ik dat vinden, kopen, downloaden,...?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 augustus 2016 om 20:21.
Another Jack is offline  
Oud 19 augustus 2016, 20:53   #472
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Neen, Diego.

Het ging over dat boek:
"The Millions That Could Have Been Saved" van I.Dombit.
Het loopt je dunnetjes door de broek precies…
Citaat:
Waar kan ik dat vinden, kopen, downloaden,...?
Als je deze tekst déftig had gelezen, is het betreffende boek uitsluitend in het Hebreeuws geschreven en een halve eeuw geleden uitgegeven:

“Many books have been published, read and forgotten. There is one book, however, which dare not be allowed to share this fate. This is the chronicles of Rabbi Michael Ber Weissmandl, ztl, of the war years, 1942 to 1945, so aptly named "Min Hametzar" (From the Depths). published in New York in 1961 in Hebrew. Not enough individuals have read this book. The ghastly facts uncovered in it are not sufficiently well known.”

http://oodegr.co/english/istorika/is...been_saved.htm

Die Hebreeuwse tekst is ondertussen vertaald en overgenomen, in de uitvoeringen van de links die ik je net heb gegeven, als onderwerp van onderzoek en bespreking door de betreffende auteur van The Unheeded Cry.
Ook 51 Documents: Zionist Collaboration with the Nazis, toont glashard aan wat Rabbi Weissmandl zelf heeft meegemaakt.
De links heb je al.

Mochten er nog eventuele onduidelijkheden zijn, kan dit mss ook enige verlichting brengen, met bronnen, links en referenties met alles erop en eraan:

Chaim Michael Dov Weissmandl

http://www.worldheritage.org/article...issmandl#Books

Zo, had je verder nog ’n zielig excuus gebruiksklaar liggen, om rond de negationistische pot te kunnen blijven draaien, meester Zjaak ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 augustus 2016 om 21:22.
Diego Raga is offline  
Oud 19 augustus 2016, 21:00   #473
Peche
Banneling

Standaard

Volgens mij kunt ge geen leerkracht worden zonder diep voorover te buigen voor la Belziek dat dan op keer voor SA en Turkije buigt.
Jihad collaborateurs.
Peche is offline  
Oud 19 augustus 2016, 21:12   #474
Wapper

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij mag nu z’n andere handje gaan vasthouden.
Dat zal niet nodig zijn - je hebt jezelf al voldoende te kakken gezet.
Wapper is offline  
Oud 19 augustus 2016, 21:27   #475
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Dat zal niet nodig zijn - je hebt jezelf al voldoende te kakken gezet.
Is onze Flapper nu ook al negationist ?
Anders toon je maar eens aan waar ik fout zit, d�*t moet pas poepsimpel zijn.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 augustus 2016 om 21:28.
Diego Raga is offline  
Oud 19 augustus 2016, 21:56   #476
Diego Raga

Standaard

Deze kopstoot kan er ook nog wel bij:

The Tragic Irony

Published for the Auschwitz Memorial Press Conference, held Anti-Zionist Holocaust survivors and spokespeople of Neturei Karta International, on January 27, 2014, in Berlin, Germany

"The unfortunate truth is that the Zionist policy during the
Holocaust was that only Jewish bloodshed on a massive scale
could help them achieve their state after the war. They provoked
anti-Semitism and sabotaged rescue efforts, all for their political
goals. They pursue the same tactic to this day: they cause the blood
of Jews and non-Jews to be spilled, and they benefit politically."

https://www.nkusa.org/pdf/Tragic_Irony.pdf

Maar dat zullen dan weer anti-semiten zijn of zo...

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 augustus 2016 om 21:57.
Diego Raga is offline  
Oud 19 augustus 2016, 22:41   #477
Another Jack
Banneling

Standaard

Moet ik je het zeggen, Diego?

Het boek "The Millions That Could Have Been Saved" by I.Dombit bestaat helemaal niet.
Het is uit de vette dikke duim gezogen van geschiedenisvervalsers van twijfelachtig allooi.

Het enige wat nog in uw voordeel zou kunnen pleiten is dat je te dom bent om te beseffen dat je gemanipuleerd wordt, maar dat geloof ik niet meer.
Terwijl één bron wordt gewogen, begin je de discussie met tientallen nieuwe flutlinks plat te gooien.
Jij weet verdomd goed wat de beweegredenen zijn van deze gore sites = revisionisme.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 augustus 2016 om 22:43.
Another Jack is offline  
Oud 19 augustus 2016, 23:23   #478
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Moet ik je het zeggen, Diego?

Het boek "The Millions That Could Have Been Saved" by I.Dombit bestaat helemaal niet.
Het is uit de vette dikke duim gezogen van geschiedenisvervalsers van twijfelachtig allooi.

Het enige wat nog in uw voordeel zou kunnen pleiten is dat je te dom bent om te beseffen dat je gemanipuleerd wordt, maar dat geloof ik niet meer.
Terwijl één bron wordt gewogen, begin je de discussie met tientallen nieuwe flutlinks plat te gooien.
Jij weet verdomd goed wat de beweegredenen zijn van deze gore sites = revisionisme
.
Meer dan wat zuur duimgekwijl kun je niet produceren, want onderbouwde tegenargumenten lees ik alvast niet (wanneer wél trouwens?).

Het zijn stuk voor stuk authentieke joodse sites, schrijvers en bronnen die daarover uitweiden, beste Zjaak, en jouw dégoutante ontkenningen en dito getrol k�*n en z�*l daar helemaal niks aan veranderen.

De enige revisionist hier ben jij dus. Proficiat.
Oud 19 augustus 2016, 23:23   #479
Wapper

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is onze Flapper nu ook al negationist ?
Anders toon je maar eens aan waar ik fout zit, d�*t moet pas poepsimpel zijn.
Hoe is het met de strafpuntjes voor je vorige poging een discussie in de negationisme/holocaust sfeer te sturen Diego? Zijn de druiven zuur?
Wapper is offline  
Oud 19 augustus 2016, 23:26   #480
Diego Raga

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 augustus 2016 om 23:26.
Diego Raga is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be