![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben momenteel op diegene waar iemand die een verzonnen boek gebruikt als bewijs voor een fantastisch verhaal slecht bezig is. Héél slecht bezig is. Geef je ons een seintje wanneer je terug bent? Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 augustus 2016 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet alleen niet met zekerheid hoe het zit. Ik weet wel met zekerheid dat je welk boek dan ook naar de prullenmand zult verwijzen als er iets in staat dat niet in de geschiedenis vermeld staat die voor ons verplichte ipv verboden toegang is.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 augustus 2016 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
#463 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat blijkt een onoverkomelijk probleem te zijn... |
|
![]() |
![]() |
#464 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vraag is echter wat 't nut is om in die warboel van informatie - al dan niet complottheorieën - te gaan graven en 't woord van slechts 1 mens voor waarheid aan te nemen, terwijl 1. Hetgeen gebeurd is niet veranderd kan worden en 2. Er zoveel verschillende versies de ronde doen, er juist 1 uitpikken als de enige waarheid, en 3. Hetgeen gebeurt - nog steeds - bedisseld wordt, geheime operaties uitgevoerd, verzwegen, onder de mat geveegd, of wat dan ook, niemand - behalve de betrokkenen/invloedrijken zèlf, ook maar enige invloed heeft of verschil kan uitmaken. Niet jij, niet ik, niet janmetdepet. Enkel als geheime informatie gelekt wordt, maar ook dan is 't "kwaad" al geschied. Wat doe(n) je(we) dan met die informatie, 't de volgende X voorkomen? Wie heeft daar de macht toe?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#466 |
Banneling
|
![]() Dat boek van Diego is wel heel goed gesluierd moet ik zeggen...
|
![]() |
![]() |
#467 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Even geduld, Zjaak, niet iedereen heeft zoveel vrije tijd als een deeltijdse schoolmeester en zeker niet zoals een voltijds trollende.
#468 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#470 |
|
![]() Jij mag nu z’n andere handje gaan vasthouden.
#471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ging over dat boek: "The Millions That Could Have Been Saved" van I.Dombit. Waar kan ik dat vinden, kopen, downloaden,...? Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 augustus 2016 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
#472 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
“Many books have been published, read and forgotten. There is one book, however, which dare not be allowed to share this fate. This is the chronicles of Rabbi Michael Ber Weissmandl, ztl, of the war years, 1942 to 1945, so aptly named "Min Hametzar" (From the Depths). published in New York in 1961 in Hebrew. Not enough individuals have read this book. The ghastly facts uncovered in it are not sufficiently well known.” http://oodegr.co/english/istorika/is...been_saved.htm Die Hebreeuwse tekst is ondertussen vertaald en overgenomen, in de uitvoeringen van de links die ik je net heb gegeven, als onderwerp van onderzoek en bespreking door de betreffende auteur van The Unheeded Cry. Ook 51 Documents: Zionist Collaboration with the Nazis, toont glashard aan wat Rabbi Weissmandl zelf heeft meegemaakt. De links heb je al. Mochten er nog eventuele onduidelijkheden zijn, kan dit mss ook enige verlichting brengen, met bronnen, links en referenties met alles erop en eraan: Chaim Michael Dov Weissmandl http://www.worldheritage.org/article...issmandl#Books Zo, had je verder nog ’n zielig excuus gebruiksklaar liggen, om rond de negationistische pot te kunnen blijven draaien, meester Zjaak ?
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 augustus 2016 om 21:22. |
||
![]() |
![]() |
#473 |
Banneling
|
![]() Volgens mij kunt ge geen leerkracht worden zonder diep voorover te buigen voor la Belziek dat dan op keer voor SA en Turkije buigt.
Jihad collaborateurs. |
![]() |
![]() |
#474 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
|
![]() Citaat:
Anders toon je maar eens aan waar ik fout zit, d�*t moet pas poepsimpel zijn.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 augustus 2016 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
#476 |
|
![]() Deze kopstoot kan er ook nog wel bij:
The Tragic Irony Published for the Auschwitz Memorial Press Conference, held Anti-Zionist Holocaust survivors and spokespeople of Neturei Karta International, on January 27, 2014, in Berlin, Germany "The unfortunate truth is that the Zionist policy during the Holocaust was that only Jewish bloodshed on a massive scale could help them achieve their state after the war. They provoked anti-Semitism and sabotaged rescue efforts, all for their political goals. They pursue the same tactic to this day: they cause the blood of Jews and non-Jews to be spilled, and they benefit politically." https://www.nkusa.org/pdf/Tragic_Irony.pdf Maar dat zullen dan weer anti-semiten zijn of zo...
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 augustus 2016 om 21:57. |
![]() |
![]() |
#477 |
Banneling
|
![]() Moet ik je het zeggen, Diego?
Het boek "The Millions That Could Have Been Saved" by I.Dombit bestaat helemaal niet. Het is uit de vette dikke duim gezogen van geschiedenisvervalsers van twijfelachtig allooi. Het enige wat nog in uw voordeel zou kunnen pleiten is dat je te dom bent om te beseffen dat je gemanipuleerd wordt, maar dat geloof ik niet meer. Terwijl één bron wordt gewogen, begin je de discussie met tientallen nieuwe flutlinks plat te gooien. Jij weet verdomd goed wat de beweegredenen zijn van deze gore sites = revisionisme. Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 augustus 2016 om 22:43. |
![]() |
![]() |
#478 | |
|
![]() Citaat:
Het zijn stuk voor stuk authentieke joodse sites, schrijvers en bronnen die daarover uitweiden, beste Zjaak, en jouw dégoutante ontkenningen en dito getrol k�*n en z�*l daar helemaal niks aan veranderen. De enige revisionist hier ben jij dus. Proficiat.
![]() |
#479 |
|
![]() Hoe is het met de strafpuntjes voor je vorige poging een discussie in de negationisme/holocaust sfeer te sturen Diego? Zijn de druiven zuur?
|
![]() |
![]() |
#480 |
|
![]() dubbel
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 19 augustus 2016 om 23:26. |
![]() |