![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar het gaat om het "naakte vlees" principe. Want dan worden wij mannen ineens geile grotbewoners, hoor. Het is daarom ook dat de moslims in grote getallen rondhangen in alle rosse buurten van West-Europa omdat zo'n aardappelenpak nu éénmaal niet zo sexy is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je sleurt dat er allemaal bij omdat het u een beetje op de heupen werkt dat de moslimvrouwen eens extra in het vizier worden genomen. Maar daarover hoef je niet verbaasd te zijn. Mochten de moslims in onze samenleving slechts even weinig problemen veroorzaken als de Joden dan zou er ook veel minder over geschreven en gepraat worden.
![]() |
![]() |
#406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke vraag?
Of ze moslima is? En hoe hun boek heet? En wat daar zoal in staat? En of ze de leer van mohamed maw; islam, volgt, moslima zijnde?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 20 augustus 2016 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk dat mijn standpunt duidelijk is, ik weet dat onze culturele bagage waar het zelfbeschikkingsrecht en gelijkheid man en vrouw betreft, superieur is aan hoe islam dit benadert, en bijgevolg moeten we niet per definitie iedere uiting van die religie toelaten. En ja een bourkini is een uiting van die intolerante islam, of denkt u dat vrouwen in badpak zondig en onzedelijk zijn?En ja, dat proces werkt integratie tegen, en ja, het leidt tot collectieve druk onder moslima's toe en ja, het zorgt voor apartheid, omdat mannen zich anders gedragen tegenover zusters die zich onderwerpen, dan wie dit niet doet. Dat zien we al bij hoofddoeken,er is geen reden om te veronderstellen dat het met de rest van die kleding dan anders zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar u lastig van wordt, is dat de vrijheid van het individu om zijn of haar religie te beleven, niet betekent dat de samenleving alles moet toestaan, en nergens nog nee op mag zeggen. Dat mogen we gerust, die religieuze vrijheid van het individu is ondergeschikt aan de principes ( lees normen en waarden) van deze samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom moeten wij nog niet iedere uiting van religie via tekenen toelaten, we mogen die krijtlijn zelf bepalen, geen bourkini en hoofddoeken niet steeds en overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel, vaak trouwens.
Even een bloemlezing? 1. mijn vader ( moslima 16 jaar oud) zegt dat ik een diamant ben en wanneer iedereen kan zien hoe mooi ik ben, willen ze de diamant stelen. Daarom verstop je je schoonheid, net zoals je met diamanten zou doen. 2. Omdat vrouwen zich horen te bedekken, anders leiden ze mannen af, die zijn nu eenmaal zo, anders dan vrouwen... 3. Ik wil gewaardeerd worden om wie in ben en niet om mijn schoonheid, die is voor de man die me kiest en niemand anders. 4. Het moet van mijn man/vader/ broers/ moeder/ zussen. 5. Mijn religie schrijft dit voor dus daar onderwerp ik me aan. 6. Goede meisjes bedekken zich, anders wil niemand met je trouwen, dan heb je de reputatie een losbol te zijn. Dat schaadt dan ook je hele familie. 7. Wanneer ik ze niet draag heb ik zever. 8. Ik ben het gewoon, draag ze al sinds ik negen was. 9. Het staat in de koran dat dit moet... 10. Ik kan dat beter doen, zo zien mensen wie ik ben, een goed meisje.Vrouwen zijn nu eenmaal verleidelijk, ik wil maagd blijven, en geen aandacht op me vestigen, daarom mogen we onze vormen ook niet laten zien, dat is verleiden. Vrouwen als duivels dus, die verleiden, je aanzetten tot gedrag wat voor gelovigen niet mag, vrouwen zonder zelfrespect, hoeren. Mannen moeten dit in toom houden dus volgt ze de regels niet? Dan treft je als man geen blaam,wanneer je de gelegenheid gebruikt, het is de taak van vrouwen iedere gelegenheid te voorkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Banneling
|
![]() Sommige meisjes schamen zich ook voor hun lichaam en bedekken dat liever. Nogmaals, een boerkiniverbod in het zwembad wegens hygiënische redenen? Best mogelijk.
Maar op het strand? Dat kan ik niet begrijpen. Je treft er de cultuur niet mee, maar neemt de meisjes hun recreatie af. Dit lost weinig op, maar maakt de kloof alleen maar groter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een verschil nietwaar. Iets verbieden of iets verplichten is beiden een inbreuk op net die vrijheid die U blijkbaar promoot.
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij nemen die meisjes niets af, mogen ze niet zwemmen met een badpak? Die zijn er ook voor iets grotere maten, hooggesloten, met dichte rug, enkel armen en benen zijn dan echt zichtbaar. Voor je lichaam hoef je jezelf niet te schamen, ook mannen voelen zich daar soms onzeker door, je ziet nochtans geen enkele man met bourkini die ook niet om die reden gedragen wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan neem ik afstand, lees ik, overdenk ik alles en maak ik mijn mening. Ik weet dat ik van links naar rechts getrokken kan worden, waarvoor mijn excuses. Gaan zij in badpak zwemmen bij een boerkiniverbod? De ene lapt de regels aan haar laars en de andere stopt met zwemmen. Wat bereikt? Ik vraag mij af of dit wel de vrijheden zijn die aan banden gelegd dienen te worden. Dat men eerst de radicale groepen aanpakt, ... Ik vind dit een bliksemafleider om aan de ware problematiek voorbij te gaan. Voer strijd tegen terrorisme, niet tegen de moslima. Zij is "slachtoffer". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Grenskampen bouwen, massale deportaties naar die grenskampen en de economische gewoon terug naar land van herkomst flikkeren. Hoe zij met vrouwen omgaan is hier totaal ongepast, maar de EU doet niets. Ze neemt ze op en integreert ze verder. Weet je wat ze met Calais moeten doen? Een legerpatrouille en waarschuwen: wie zich op de autostrade verplaatst wordt neergeschoten. Goed waarschuwen en dan ook daadwerkelijk doen. Het zal snel gedaan zijn. Maar ze hebben zich intussen zoveel kunnen permitteren dat ze zich hier onschendbaar voelen, verander dat. |
|
![]() |
![]() |