![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft dus ongelijk, en poneert uw mening als te volgen uitgangspunt, alsof daar anders over denken fout is. Dat zie ik als de arrogantie van gelovigen, maar noch u of Allah bepalen wat we wel of niet als wenselijk zien binnen de samenleving, mensen doen dit, zoals gezaghebbende burgemeesters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kattekwaad van een stel ondeugende jongetjes? Het equivalent van een stinkbom in een brievenbus...
![]() |
![]() |
#463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, omdat u een sektarisch gedeelte van moslims kent, denkt u kennis te hebben over wat gangbaar is voor de gemiddelde moslim hier...die dus totaal niet tot die subgroep behoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom kun jij daar zo moeilijk mee leven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dan geef je toe dat er ruimte is om de " vrijheid jezelf te kleden hoe je wilt" niet absoluut is en bijgevolg een verbod kan en mag. Het is niet omdat er ergens een vrouw met een sari loopt ( zie je trouwens erg weinig) of een lama,of een hare chrishna,dat wij ook dan alle zelfverkozen apartheid van moslims ruimte moeten geven. Want daar gaat het natuurlijk over, jezelf onderscheiden, van anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en toch denk jij kennis te hebben over wat gangbaar is voor de gemiddelde moslim hier.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 22 augustus 2016 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat jij dit kunt beoordelen. Integendeel, je hebt nog nooit kunnen aantonen dat mijn kennis niet grondig en juist is. Wanneer ik al onderscheid wil maken, ik baseer me op erg veel gesprekken met moslims zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als er dan een "vrijheidsbeknottend" voorstel gedaan wordt, omdat velen zich onveilig voelen, dan staat JVDB als eerste op de barricaden om dat voorstel en de vocale proponenten op de brandstapel te gooien
![]() |
#470 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ben je het ook? Komaan alice, verlos me uit mijn lijden! Ik zal U niet stalken als gij het zijt zenne lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Minister-President
|
![]() Jammer dat er nog zulke mensen zoals jij bestaan die de vrijheden, waar onze (over)grootmoeders zo hard voor gevochten hebben, willen terugdraaien.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 22 augustus 2016 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet dat niet weten; maar de moslimgroten van deze aarde hebben al genoeg hun minachting voor vrouwen en andersdenkenden laten blijken en ik moet daar niets, maar dan ook niets van weten, laat staan hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zijn de mohammedanen die de klok terugdraaien. Niet met 100 jaar, maar ineens met meer dan 10 eeuwen.
![]() |
#474 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hunne God zou dat verbieden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Europees Commissaris
|
![]() De vrijheid om GEEN hoofddoek te dragen. Zelfs ONZE meisjes en vrouwen worden belaagd en lastiggevallen door het islamcrapuul. En wat doet onze rechtsstaat? Enkel met het vermanend vingertje wijzen ...
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 22 augustus 2016 om 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Banneling
|
![]() Zelfs dat niet! Er zijn er zelfs vrijgesproken omdat ze zo opgevoed zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 22 augustus 2016 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Minister-President
|
![]() Jij hebt de vrijheid om geen boerkini te dragen.
als iemand anders dat op het strand wel doet, doet niets af aan die vrijheid.
![]() |
#479 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik werk dagelijks met tientallen moslima's, sommige met, sommige zonder hoofddoek. Nog geen 1 die ooit heeft beweerd/gezegd/laat blijken dat ze minachting heeft voor andere vrouwen. Geen enkele
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 22 augustus 2016 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Europees Commissaris
|
![]() Vrouwen of meisjes die geen hoofddoek dragen, zijn degenen die lastiggevallen worden door het moslimcrapuul. Dat werd al genoeg vastgesteld. Als men de boerkini toelaat, krijgt men hetzelfde effect op onze stranden. Dus al die rotzooi verbieden. Vroeger liepen onze vrouwen 'zedig' gekleed op het strand, maar dat gold ook voor de mannen. Waarom moeten moslimmannen zich dan ook niet bedekken op het strand? Dat zijn twee maten en gewichten en stinkt naar vrouwenonderdrukking.