![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Het VB heeft, naast (pover doordachte en onrealistische) plannen om de toestroom te stoppen, ook nog eens een agressief sociaal programma doorspekt met vrouwonvriendelijke en homofobe standpunten.
De meeste mensen die de toestroom te groot vinden, vinden vooral dat de toestroom van religieus-collectivistisch conservatief gedachtegoed te groot is. Waarom dit vervangen zou moeten worden door nog meer religieus-collectivistisch conservatief gedachtegoed, is mij en velen hier een raadsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, als ik iemand in een stad uit een huis (slechte betaler bvb) zet en "verplaats" naar bvb twee straten verder, dan is die persoon "gedeporteerd"? Komt er niets meer bij kijken? Een Marokkaan tegen zijn zin in China zetten ipv Marokko, dat misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Ja, deportaties zijn onderdeel van de oplossing en consequent.
Mijn stem heeft ie. Weg ermee! |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat dit draadje over furher Philip van het Vlaams Blok gaat is duidelijk, maar het gaat over JOUW visie op die fuhrer, en zoals dat met fuhrers gaat verdraag je geen andere meningen dan de jouwe. Wie het niet met je eens is maak je belachelijk of verklaar je gek. Wat je niet bevalt, omdat het je stelling ondergraaft, negeer je straal. Ik heb nooit een boontje voor Dewinter gehad, integendeel, maar de waarheid heeft haar rechten. "Fhilip" is geen mof, en dus ook geen fuhrer. Hij gebruikte het woord dat JIJ gebruikt niet in zijn 70-puntenplan. Hij gebruikte wél de woorden die ?*lle regeringen in de mond namen die ongewenste vreemdelingen uit hebben gewezen en laten repatriëren. Dat zijn er vier op een rij. Geen enkele dacht zelfs maar aan het 70-puntenplan waarmee jij je gram hier probeert te halen. Ik vermoed dat je draad is ingegeven door mijn vraag om de punten op te noemen uit het 70-puntenplan waar jij het niet mee eens bent. We weten het nu. Niets stoort je meer dan de "intentie" om ongewenste vreemdelingen te "deporteren". Maar je negeert met opzet dat de vier laatste regeringen het niet bij "intentie" lieten. Je bent door de mand gevallen met je "antwoord" op post 116, panda. Voor wie het niet wil opzoeken, of er niet op wenste te reageren: Citaat:
Citaat:
In mijn ogen toch.
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Kerel, wij maken die moslims in alle talen duidelijk dat ze hier niet gewenst zijn.
Weldra varkensbloed paintbal ballekes en tien punten per getroffenen. Rotte eieren op boerkini's en noem maar op. We zijn nog niet half begonnen. Laatst gewijzigd door Peche : 23 augustus 2016 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() Ik heb de OP wel gelezen, en eerlijk gezegd zie ik in de geciteerde stukjes geen enkele intentie tot deportatie.
Het zal aan mij liggen zeker ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Gouverneur
|
![]() Als men door honger of oorlog gedwongen wordt een land te verlaten, te vluchten dus, valt dat dan ook onder deportatie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Philip kan veel willen, zijn partij zit in het cordon. Hij heeft niets te koeken en ik hoop dat dit zo blijft. Nee maar wat denkt die wel, nazi-standpunten innemen en er nog denken mee weg te komen. Hij kan met die van het Afd in zee gaan. Maar zowel de Duitsers als de Belgen zijn wel iets slimmer geworden alsook 'gekleurder'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat de nazi standpunten snel wederkeren en wij draconisch het nieuwe fascisme bestrijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat vlaanderen verstand genoeg heeft VB boven de 50% te stemmen. Deze jihad collaborerende staat pushte haar limiet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze neo-nazi schreeuwt wel hoog van zijn toren, maar hij vergeet dat een groot deel van de mensen zijn spelletje wel degelijk doorziet. |
|
![]() |
![]() |