![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geschiedenis is een ernstige zaak waar amateurs, geschifte religieuze gekken, paranoïde nazi's en zelfbenoemde autodidacten best van afblijven. |
|
![]() |
![]() |
#622 |
Banneling
|
![]() Diego Raga beweerde ooit dat boeken fysica vol met leugens staan omdat zij beweren dat de Aarde in een ellips beweegt, terwijl dat in de realiteit de Aarde in een elliptische spiraal beweegt omdat de Zon ook beweegt. Pogingen om relativiteit van assenstelsels uit te leggen, door meerdere forummers, faalden.
|
![]() |
![]() |
#623 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er moet toch wel één discipline zijn die hem ligt? |
|
![]() |
![]() |
#624 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=0jHsq36_NTU
![]() |
#625 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#626 | |
|
![]() Citaat:
Dat is verdomme zonet weerlegd geweest. Ben je nu aan het liegen, Zjaak ? Of probeer je je er weer uit te trollen ?
![]() |
#627 |
Banneling
|
![]() "woah gast, checkt dieje zotte spiroal gast! das egt het bewijs da alles vibreert en verbonden is, der is zoveel da ze veur ons verbergen ze gast"
|
![]() |
![]() |
#628 |
|
![]() Blijft m'n vraag: Heb jij dit soms geleerd op school ?
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 24 augustus 2016 om 22:16. |
![]() |
![]() |
#629 |
Banneling
|
![]() Iemand DJ Sadhu op school gehad?
Ik niet, ik weet zeker dat ik het me zou herinneren... |
![]() |
![]() |
#630 |
Banneling
|
![]() Dat beweer ik nergens.
|
![]() |
![]() |
#631 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat boek gelezen en 'n heleboel andere boeken over de holocaust & concentratie- & uitroeingskampen, ik heb Diego verteld wat er effectief in dat boek staat, want er is (nog) geen vertaling van. Ook hetgeen in 't boek van Rudi Vrba staat over de Hongaarse joden, waarvan er meer dan 400.000 gered hadden kunnen worden als meteen gehandeld werd ipv onnodige, nutteloze onderhandelingen van de Joods-Hongaarse hulpverleningsorganisatie met Eichmann om jodenlevens te "kopen". Dat samen met hetgeen in elk jodengetto gebeurde; de jodenraad die besliste wie er op de lijst kwam van deportatie als er 'n razzia kwam in 't getto, 'n èchte deportatie in beestenwagons naar uitroeingskampen, (geen fake "deportatie" wat jij ervan gemaakt hebt in je zielige draad om aandacht, met je achterban en medestanders van welgeteld 1 wraakzuchtig en onverdraagzaam manneke dat geobsedeerd is door andermans privé leven en 'n fetisj heeft voor 'goeikope wijn' en bezwete haren, 1 geestesgestoorde permanent verbannen dubbelnik wiens woordenschat 4 woorden 'rijk' is, die iemand 'm waarschijnlijk ergens in de muur van z'n kraakpand heeft moeten kerven zodat ie 't foutloos kan overschrijven en 1 iets met 'n IQ van 70. Je hebt je van je allerkleinste kantje laten zien, ik meende in jou 'n redelijk, verdraagzaam, tolerant mens te zien, 1 van de betere forummers, ik heb me schromelijk vergist. Dit echter terzijde) Dat alles samen gehusseld en daar is je wereldwijd zionistencomplot van truetorahjews, Neturei Karta religieuze zotten die menen dat Israel onterecht gesticht werd omdat hun messias nog niet te moeite genomen heeft om op te komen dagen. Ik heb tenminste geprobeerd 't te weerleggen en er mijn mening over te geven adhv de talrijke boeken die ik er over gelezen heb, omdat ook ik er niet in meega. Verder dan wat pietluttig, onnozel gekleineer, zonder er zelf waarschijnlijk ooit 'n deftig boek over gelezen te hebben, kwamen jullie echter niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#633 | |
|
![]() Je bent aan het liegen, Zjaak:
Citaat:
![]() |
#634 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#635 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#636 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alle Europese Joden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, jij niet.
Panda weet best wie zijn 3 'medestanders' zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 24 augustus 2016 om 22:34. |
![]() |
![]() |
#639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleszins niet van de minsten.....
#640 | |
|
![]() Citaat:
"Census figures from the January 1942 Wannsee Conference indicate that some 11 million Jews lived in the area that the Nazis considered “Greater Germany”—populations that were therefore subject to immediate deportation. It was in this context that the offer to Franco was made. The fact that the correspondence between Berlin and Madrid makes explicit reference to areas in which Ashkenazis were much more numerous than Sephardim suggests that the offer may actually have included many more than just those Jews of Sephardic origin who possessed Spanish papers. In fact, it is reasonable to assume that the Nazis, bent as they were on ridding themselves of the Jewish population at all cost and, for the sake of expediency, may have dubbed as “Spanish Jews” all Jewish populations living south of an imaginary geographic line, including Belgium, the Netherlands, Luxemburg, France, Greece, and the Balkans, and probably even Poland. Actual genealogy, in other words, mattered little. If this assumption is true, then Hitler and Franco were talking, at the very least, about hundreds of thousands of individuals." Interpretatie is 'n bitch, eh. ![]()