![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De onbeschaamdheid om te lopen paraderen met mohamedaanse symbolen ìn de stad waar 'n paar maanden eerder zoveel slachtoffers vielen door mohamedaanse terreur, letterlijk voorgeschreven in hetzelfde boek dat ook zij aanhangen. Onbeschaamdheid natuurlijk of lompheid. Alleszins geen westerse waarde... die verdedigd of goedgekeurd dient te worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 29 augustus 2016 om 00:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jawel, vrijheid is een westerse waarde. Echte vrijheid. Niet de nepvrijheid die u ervan maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doodschamen zou ik me, en veel westerlingen samen met mij, om daar de provocateur te gaan uithangen. Vrijheid zei je? In hun ideologie is er geeneens vrijheid, ze kennen de betekenis van dat woord niet eens behalve om 't te misbruiken. Ik schreef reeds eerder dat wat mij betreft er geen verbod dient te komen, integendeel, hoe meer onbeschaamdheid tgo de nabestaanden en slachtoffers, hoe liever, hoe sneller er wat aan de ziekte zèlf gedaan wordt, hopelijk. Maar onbeschaamd en totaal respectloos vind ik 't en zal ik 't blijven vinden. Dat is mijn mening en die mag ik nog steeds hebben. Bovendien voel ik me, als vrouw, in geen enkele van mijn vrijheden aangetast indien dat onbeschaamd symbool voor bloeddorst & terreur zòu verboden worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kleur van je huid kan je niet veranderen, je verkondigt kolder.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 29 augustus 2016 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oproepen tot moord, terreur is ook binnen de krijtlijnen van de wet. Bovendien zijn krijtlijnen zó uitgewist en nieuwe getekend.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 29 augustus 2016 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 29 augustus 2016 om 01:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaneigens dat zulk volk geen schaamte kent, ze zijn er nog eens trots op ook.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een pedofiele moordenaar die dé verpersoonlijking was van het kwaad aanbidden ze, hoe komen ze daarbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat jij bvb, als Vlaming zijnde, in 'n ander land woont, in dat land worden de gevangenissen voor meer dan de helft gevuld met Vlamingen, aanslag na aanslag met talloze slachtoffers wordt gepleegd door ... Vlamingen. En jij gaat dan doodleuk over straat paraderen, in dat land, zelfs in die stad waar net nog zoveel aanslagen werden gepleegd met zoveel doden, met de vlag van de Vlaamse leeuw over heel je lijf gedrapeerd. Iedereen die recht just bij z'n verstand is schopt je 't land uit, of je wordt ter plekke gelyncht. Zo simpel is dat.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 29 augustus 2016 om 01:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Neen niet akkoord , het is een zwaarder kwestie dan dat hoor het gaat over de totale Islamisering van het Westen , die zijn intrede aan het doen is .. van den Berghe ge moet eerlijk blijven het is niet zo simpel zoals je de mensen wil voorliegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ruim een derde van dodelijke slachtoffers Nice was moslim http://www.hln.be/hln/nl/37622/Aansl...s-moslim.dhtml
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 29 augustus 2016 om 04:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet over hun huidskleur maar over de symbolen van een ideologie. |
|
![]() |
![]() |