![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
'Politiek correct links' vecht tegen gematigd rechts door extreemrecht (islam) te omarmen. |
|
|
|
|
|
|
#302 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat klopt, dat is een fundamentele fout die politiek correct links heeft begaan. De oorsprong ligt in de strijd tegen het Vlaams Blok in de jaren 80 en 90. Men dacht: de vijand van mijn vijand is mijn vriend. Maar de vijand van de vijand is hier ook de vijand.
|
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zijn zij die op de mistoestanden hebben gewezen. |
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Banneling
|
Citaat:
dat is het zo wat. maar laat me raden, die was weer rethorisch zeker ? Laatst gewijzigd door Anna List : 1 september 2016 om 14:00. |
|
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op veel vlakken zijn er tal van overeenkomsten tussen het VB en de islam. |
|
|
|
|
|
|
#306 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar waar heeft hij gelogen? En als hij nu nog 20 jaar achter zou lopen is dat een ramp want de situatie is nu nog 20 keer erger dan 20 jaar geleden. |
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Banneling
|
ge leest slecht, ik heb niet gezegd dat de inhoud ergens fout zit, maar een product in een verpakking van 20 jaar oud, dat verkoopt niet meer.
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar daarom niet getreurd we winnen blijbaar het laatste jaar ongeveer 1 procent per maand, aan dat tempo betekent dat , tegen de volgende verkiezingen eebn absolute meerderheid. Gij doet toch mee Anna? Laatst gewijzigd door Pericles : 1 september 2016 om 14:10. |
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja. Het VB is een mannelijke chauvinistische macho partij maar vrouwen komen ook niet met oplossingen wat betreft islam. Het VB is vooral een zweeppartij om die sukkels in t parlement wat wakker te houden.
|
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al heb ik eigenlijk geen mening, en vind beide opties verdedigbaar.
|
|
|
|
#311 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sterker nog, hoewel ik voorstander ben van verdoofd slachten, zou ik liever hebben dat onverdoofd slachten voor iedereen wordt toegelaten dan dat er uitzonderingen zijn enkel en alleen voor bepaalde religieuze groepen. Dat principe vind ik nog belangrijker dan dierenwelzijn. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 1 september 2016 om 16:33. |
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#313 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb nooit geweten dat dieren martelen 'n "mensenrecht" was.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#314 | |
|
|
Citaat:
https://youtu.be/zNjaJB10__Q |
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#316 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
Europees Commissaris
|
De islam is niet links of rechts. De islam is de islam. Natuurlijk wil men de radicale islam in de extreemrechtse hoek duwen, om partijen zoals het VB, FN, PVV, AfD nog meer te beschadigen. Straks gaat men nog beweren dat Mao en Stalin ook extreemrechts waren.
|
|
|
#318 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze laatste heeft immers een persoonlijk component naar de burger toe, al besef ik wel dat beide begrippen heel dicht bij elkaar aanleunen. Voor het overige moet ik vaststellen dat andere fundamentele vrijheden eigenlijk ook aanleiding geven tot uitzonderingen op de algemene regel. Neem het dragen van wapens. Niks met godsdienstvrijheid te maken, maar ik ben geen lid van een schietclub (ik ken de juiste regelgeving niet, maar dat is ook het punt niet), en ik mag dus geen wapen in huis hebben, in tegenstelling tot mijn overbuur die wel lid is, en het wel mag. Is dat dan normaal? Moeten wij de vrijheid tot associatie in vraag stellen omdat clubleden een 'privilege' krijgen tegenover niet-clubleden? Los daarvan vind ik dat je toch eventjes beter nadenkt over wat godsdienst is. Het is bullshit, dat klopt, maar wel niet eender welke bullshit. Het maakt in weze integraal deel uit van jouw identiteit. Zo heeft onderzoek aangetoond dat de meeste gelovige Amerikanen hun godsdienst als eerste component plaatsen van hun identiteit, nog voor hun 'Amerikaans zijn'. Godsdienst bepaalt dus voor een heel groot stuk hoe een gelovige zichzelf als mens ziet, en wie hij eigenlijk is. En hoe geloviger, hoe sterker dat component wordt (met soms alle kwalijke gevolgen van dien, zoals fundamentalisme, fanatisme en terrorisme). Dat luik van de identiteit bestaat mi nergens binnen de andere fundamentele rechten, en kan dus, in de huidige omstandigheden, moeilijk 'vervangen' worden. Daarom dat ik, ondanks het feit dat ik het bullshit vind, ik geneigd ben om de vrijheid van godsdienst toch te handhaven als fundamentele vrijheid. EDIT: 'je' uiteraard te begrijpen als 'men'
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 1 september 2016 om 17:15. |
|
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat is er mis met de mensheid? http://www.liveleak.com/view?i=f85_1437928338 |
|
|
|
|
|
|
#320 | |
|
|
Citaat:
Ge gaat toch niet ontkennen dat de islam het toppunt van conservatisme is? Een 1400 jaar oud boek dat onveranderlijk is, is ook de basis van de staatsstructuur. Conservatiever kan toch niet? Vindt u dat de islam visie over homo's en vrouwenrechten progressief is? En over abortus, doodstraf, euthanasie? Niemand heeft dat hier beweerd. Integendeel, veel rechtsen proberen Hitler hier als links af te schilderen. |
|
|
|
|