![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() ![]() Inge Vervotte |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa ja, waarom niet?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou mijn hond van Gennez schoppen mocht hij zo gek zijn om daar op te kruipen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou Serena Williams wel eens willen doen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat overleef je niet! Die zou voortdurend "more!" en "more!!" en "MORE!!!" willen tot je van pure uitputting het begeeft.
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinky!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Venus is 1m85, ik 1m84. Principieel begin ik daar niet aan. Nee, die Serena lijkt me wel een heet geval en zo nu en dan ne keer eentje met "wa pak" aan, mag wel.
Trouwens
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat is dat nu voor een raar principe ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit eens een afspraak voor gemaakt. Psychologe in kwestie bleek wel 1m90 te zijn zeker, dus ben ik het mij terug afgebold. Maar alle gekheid op een stokje, ik heb het meer voor de IPH'tjes.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 9 september 2016 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het kan ook aan het warme weer liggen, vooral op dezelfde tijd van het jaar. Laatst gewijzigd door Anitta : 9 september 2016 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Heeft iemand eigenlijk recent nog Natalia gezien? Ze is "dark" gegaan en toen ze in The Voice met zo'n SM rokje en boots op de buis verscheen viel mijn kaak toch naar beneden voor ik het door had.
Maar ik vind de foto niet terug waar ze dat aanhad, maar damn dat was sexy. Toen ze net opkwam in idool was ze op het randje. Nu draait ze heel Vlaanderen rond haar vinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 9 september 2016 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal toch ook wel tegen de 1m80 aanlopen denk ik. Op het randje dus en dus perfect voor dit topic.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat toch met die zure-druiven retoriek allemaal... Flanel heeft gelijk: zelfs veilig achter anonieme avatars durft niemand hier eerlijk over te zijn. Wat zegt dat over de maatschappelijke druk op mannen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |