![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we de relativiteitstheorie even wat nader bestuderen.
Dat is simpel hoor. ![]() Ik leg uit: U zit in de trein en de trein die naast uw trein staat op het station zet zich in beweging en u denkt dat het uw trein is die vertrekt. Dat is het. ![]() Maar de rest van die uitleg ... pffffffff
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Intussen zag ik meer video's over Einstein
dan boeken die ik over hem las. Ik maakte ook een afspeellijstje via youtube over Einstein en daar is ook het moment dat Einstein e=mc2 bedacht, bij 1hr17m. Kennen jullie die video? Albert Einstein's Big Idea Nova HD |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zeer gemakkelijk boekje (strand literatuur) gebruikte zijn formule k' in mijn balanced score cards waarbij v en c werden vervangen door de ratio van het lokale meetpunt (werkt!!!!!!!!!!!!!)
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 10 september 2016 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga mij dat eens moeten aanschaffen want ik begrijp er precies niks van. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Q: Is it possible to refute e=mc2? It is not difficult to uncerstand that Newton was a genius with mathematics with his f=ma and his formula for universal gravity, and his laws of motion. It is untrue that Einstein was a genius with his e=mc2? And: e=mc2 is wrong? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beenhouwers-wiskunde:
"Magget wa meer zijn?"