Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2016, 11:36   #9941
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Carmagnole is schuppes. Spijtig.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2016, 11:38   #9942
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Sovjet-basissen bevinden zich op plaatsen waar de Russen, etnische Russen en Russische cultuur al eeuwen verankerd zijn. Datzelfde kun je onmogelijk van de Amerikanen zeggen.
Er zijn enkele uitzonderingen, zoals de kleine Russische basis in Syrië.
De Russen plannen voor 2018 een ongelofelijke 'voorpost' in Oost-Rusland, net op de grens met Alaska.

HIER
Oud 10 september 2016, 11:41   #9943
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je Rus bent, waarom steun je dan het regime in Kiev? Of haat je het land waar je geboren bent wegens een bepaalde reden? Zo zijn er ook natuurlijk. Ik ben communist ik kom daar openlijk voor uit, maar ik heb geen specifiek "doel".
Over mij mag U denken wat U wil meneer @tomm, maar voor mij bent U OK.

Het doel is echter wel vooruitgang, want behouden leidt tot aftakeling en uiteindelijk de dood. Zie 'Europa'.
HIER
Oud 10 september 2016, 12:32   #9944
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
De Russen plannen voor 2018 een ongelofelijke 'voorpost' in Oost-Rusland, net op de grens met Alaska.

Tja, de russen plannen zelfs om democratische verkiezingen te houden.
Misschien tegen het jaar 3000 als ze geevolueerd zijn en een of andere vorm van verlichting hebben doorgemaakt, zoals west europa in 1700. (Wishfull thinking, ik weet het)
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2016, 12:42   #9945
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Misschien tegen het jaar 3000 als ze geevolueerd zijn en een of andere vorm van verlichting hebben doorgemaakt, zoals west europa in 1700. (Wishfull thinking, ik weet het)
Best mogelijk, wat U daar zo even post.

Maar toch slaagt U er niet in om in 'eigen nest' te kijken. Dat komt uiteraard totaal ongeloofwaardig over, ondanks Uw poging wat sympathie op te wekken bij andere forumleden met fabeltjeskrantjes zoals Uw poXnoverleden als bystander bvb.

Kijk mijn beste, problemen lost men niet op met liegen, misschien wel met problemen te (h)erkennen.

Het ga JE goed & van harte,

zb

tip: U bent bijster slim meneer @Parcifal, U zal weten te beslissen- right from wrong

Niemand neemt U dat kwalijk. Nochmaals. Gegroet.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 10 september 2016 om 12:50.
Oud 10 september 2016, 23:53   #9946
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus U vindt dat Rusland meer moet worden zoals Uw geliefde Oekraïense regime? Dan moeten de lonen dringend naar beneden, moeten er meer mediagebouwen in brand gestoken worden, meer journalisten en opposanten vermoord worden, en meer raketten op burgerdoelen gegooid worden. En moeten ze nog corrupter worden.

U bekritiseert Rusland (dikwijls terecht) maar anderzijds steunt U een regime dat nog veel erger is, enkel en alleen omdat ze tegen Rusland zijn. Uw voormalige heldin Savchenko zwijgt niet langer en zegt gewoon wat iedereen in Oekraïne denkt. (en zelfs in het Westen, maar men zwijgt nog om Putin niet in de kaart te spelen volgens het aloude gezegde "he's a son of a bitch, but he's our son of a bitch")
Ik denk dat iedereen op deze draad ook al door heeft dat het huidige regime van Oekraïne geen westers, democratisch en welvarend land zal maken.

Laatst gewijzigd door tomm : 11 september 2016 om 00:00.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2016, 00:14   #9947
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Ik Skype nog regelmatig met m'n Oekraïense vrienden. Toen ik hen vroeg hoe de situatie nu is, luidt het antwoord "dat weet je best, geen stomme vragen stellen".
Dat zegt het zowat... iedereen is wel bang, want de moorden tegen opposanten volgen elkaar in vlug tempo op. Ondertussen scannen de ultranationalisten ook het internet af op zoek naar "Russische ratten". Justitie is een grap, nog niemand werd veroordeeld voor de vele politieke moorden van de laatste 2 jaar. Ook gebouwen van mediabedrijven in brand steken "omdat ze niet anti-Russisch genoeg zijn" moet kunnen, niemand wordt vervolgd. Zelfs de Amerikanen hebben dit veroordeeld. Er zijn natuurlijk nog pro-Russen, zoals de burgemeester van Odesa, de stille meerderheid in Zuid- en Oost-Oekraïne, maar die houden zich gedeisd en tooien zich met Oekraïense symbolen om onverdacht te blijven.
De oppositiepartij krijgt veel stemmen, gewoon omdat ze het verst afstaan van het huidige regime. Maar ook deze moeten hun woorden wikken en wegen, want sommigen pleiten er nu al voor om hen te verbieden, net als de communistische partij. Savchenko is geen pro-Rus, ze zat lang in Russische gevangenissen. Maar wat ze zegt is wel wat de meeste mensen denken: start onderhandelingen met de Russen, doe iets aan de corruptie en de oligarchen, geef autonomie aan regio's.
Oud 11 september 2016, 14:42   #9948
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Om de rol te illustreren van de angelsaksische pers, nu in Oekraïne. En in Syrië. En een paar jaar geleden in Libië.
Uit een angelsaksische krant, datum 6 december 1993.
Om het 11 september is vandaag.

(aanklikken om te vergroten)
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  anti%20soviet%20warrior.jpg‎
Bekeken: 1086
Grootte:  189,5 KB
ID: 103961  

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 11 september 2016 om 14:43.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2016, 20:43   #9949
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Kleine correctie:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Om de rol te illustreren van de angelsaksische pers, nu in Oekraïne. En in Syrië. En een paar jaar geleden in Libië.
Uit een angelsaksische krant, datum 6 december 1993.
Omdat het 11 september is vandaag.

(aanklikken om te vergroten)
En ja, het is 11 september vandaag.
Het is vandaag 15 jaar geleden dat de twee torens in elkaar zakten nadat twee passagiersvliegtuigen gekaapt werden in opdracht van een voormalige vredesduif. Zie het artikel hierboven, uit 1993. Van de hand van Robert Fisk, een gerenommeerd angelsaksisch journalist.

Zo zie je maar. Lees hun onzin niet en maak je eigen analyse.
Oud 12 september 2016, 02:13   #9950
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

langzaam valt Oekraïne als een rijpe vrucht in de schoot van de Russen, zoals ik voorspeld had. Dit regime in Oekraïne is een godsgeschenk voor Putin. Nog meer dan Georgië, symboliseert Oekraïne een land dat zichzelf volledig in de vernieling rijdt.
Poetin zei daarover al: als iemand beslist om zich te verdrinken in de zee, wat kun je daar aan doen?
En ik vind dat geen goede zaak, want ik heb niets met het Putin regime. Het Westen heeft andermaal de zaken bijzonder slecht aangepakt, gewoon blind iedereen steunen die tegen Rusland is, zal zich tegen het Westen keren. Net als in het Midden-Oosten gebeurde.
Oud 12 september 2016, 15:15   #9951
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Nog meer dan Georgië, symboliseert Oekraïne een land dat zichzelf volledig in de vernieling rijdt.
Het land rijdt niet zichzelf in de vernieling, het wordt in de vernieling geholpen door hun ex-broeders (die al eens een poging tot genocide op hen hebben uitgevoerd) in het Oosten.

Niet dat het zal lukken, Oekraiene komt hierdoor.

Oud 12 september 2016, 20:32   #9952
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Vergeet de Brexit niet. En de "annexatie" van de Krim.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  russiamap.jpg‎
Bekeken: 1089
Grootte:  34,7 KB
ID: 103984  

Oud 12 september 2016, 22:23   #9953
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het land rijdt niet zichzelf in de vernieling, het wordt in de vernieling geholpen door hun ex-broeders (die al eens een poging tot genocide op hen hebben uitgevoerd) in het Oosten.

Niet dat het zal lukken, Oekraiene komt hierdoor.

Het land rijdt zichzelf in de vernieling, evenwel geholpen door Washington, dat er altijd als eerste bij is om een land kapot te maken. (de lijst is lang: Vietnam, Irak, Libië, etc.)
De democratisch verkozen president werd omvergeworpen. In plaats van daarna te proberen een compromis te vinden met de Oost-Oekraïners en een regering van nationale verzoening gebeurde net het omgekeerde.
Met drastische gevolgen.

Oekraïne komt erdoor zegt U? Ik heb U nog niet weten reageren op de populariteit van minder dan 3% voor Poroshenko, de grote populariteit van Savchenko die bruggen wil slaan naar Rusland, de talloze politiek geïnspireerde moorden en andere aanslagen tegen de pers, enzovoort.
Daar reageert U gewoon niet op, past niet in uw "positief" verhaal over Oekraïne. Daarmee maakt U zich echter weinig geloofwaardig.
Als het ooit goed komt met Oekraïne, en dat hoop ik, zal het zeker niet onder dit regime zijn, en een verzoening met Rusland en de rebellen, en verregaande federalisering, een meer neutrale internationale politiek, zullen basisvoorwaarden zijn.
Oud 13 september 2016, 08:56   #9954
parcifal
Banneling

Standaard

Ondertussen in Sebastopol : dit is wat ze daar je met doen als je op je fiets een pro-oekraiense sticker durft plakken :

https://www.youtube.com/watch?v=yR5--ZnWtDc

Dat is hoe het leven eraan toegaat in een dictatuur.
Oud 13 september 2016, 09:00   #9955
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Vergeet de Brexit niet. En de "annexatie" van de Krim.
Wat heeft de Brexit te maken met de afbeelding? De groene kleur stelt niet de EU-lidstaten voor.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2016, 09:13   #9956
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Het land rijdt zichzelf in de vernieling, evenwel geholpen door Washington, dat er altijd als eerste bij is om een land kapot te maken. (de lijst is lang: Vietnam, Irak, Libië, etc.)
De democratisch verkozen president werd omvergeworpen. In plaats van daarna te proberen een compromis te vinden met de Oost-Oekraïners en een regering van nationale verzoening gebeurde net het omgekeerde.
Met drastische gevolgen.
Die 'president' was een crimineel, een oplichter, een fraudeur en op het einde ook een massamoordenaar. Zijn verkiezing was uiteraard fraude, dat weet iedereen, net zoals een wielrenner die tegen 60 km/u een berg oprijdt doping gebruikt. Dat ze het toen niet hebben gedetecteerd (of mogen detecteren) dat er fraude was, is irrelevant in feite.

Ik zal dat crapuul dus nooit een democratisch verkozen president noemen omdat hij dat absoluut niet was. End of sory.

Citaat:
Oekraïne komt erdoor zegt U? Ik heb U nog niet weten reageren op de populariteit van minder dan 3% voor Poroshenko, de grote populariteit van Savchenko die bruggen wil slaan naar Rusland, de talloze politiek geïnspireerde moorden en andere aanslagen tegen de pers, enzovoort.
Daar reageert U gewoon niet op, past niet in uw "positief" verhaal over Oekraïne. Daarmee maakt U zich echter weinig geloofwaardig.
Als het ooit goed komt met Oekraïne, en dat hoop ik, zal het zeker niet onder dit regime zijn, en een verzoening met Rusland en de rebellen, en verregaande federalisering, een meer neutrale internationale politiek, zullen basisvoorwaarden zijn.
Zucht, ik heb al gezegd aan wiens kant ik sta, de populariteit van de regering zal mij worst wezen, dat is irrelevant in dit verhaal.
Het gaat om de pro-maidan generatie die zich afzet tegen de oude sovjet-structuren en het slaafse sovjet-denken dat nog altijd in de maatschappij zit en waardoor deze aan de top en daaronder nog steeds volledig rot is, net als in rusland natuurlijk.

Zij zullen het land uit het slop trekken, volgend jaar? of binnen 10 of 20 of 30 jaar?
En het is vreemd dat je nu plots Savchenko 'misbruikt', toen ze ontvoerd was en illegaal werd vastgehouden door uw russische maffiavriendjes hoorden we van jou niets over haar, IK heb toen enkele keren over haar geschreven. Wat zij in de eerste plaats is, uiteraard, is een nationaliste.

Grappig dat je nu een rasechte Oekraiense anti-russische nationaliste voor je kar probeert te spannen. Straks ga je nog leden van het Azov-bataljon opvoeren en quoten als grote voorbeelden.

In afrika een beetje teveel aan de Changaa gezeten eventueel?
Oud 13 september 2016, 12:10   #9957
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ondertussen in Sebastopol : dit is wat ze daar je met doen als je op je fiets een pro-oekraiense sticker durft plakken :

https://www.youtube.com/watch?v=yR5--ZnWtDc

Dat is hoe het leven eraan toegaat in een dictatuur.
Met een Russische vlag door Kiev fietsen is zelfmoord... http://www.ibtimes.co.uk/ukraines-sp...ations-1563545
Oud 13 september 2016, 12:21   #9958
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
langzaam valt Oekraïne als een rijpe vrucht in de schoot van de Russen, zoals ik voorspeld had. Dit regime in Oekraïne is een godsgeschenk voor Putin. Nog meer dan Georgië, symboliseert Oekraïne een land dat zichzelf volledig in de vernieling rijdt.
Poetin zei daarover al: als iemand beslist om zich te verdrinken in de zee, wat kun je daar aan doen?
En ik vind dat geen goede zaak, want ik heb niets met het Putin regime. Het Westen heeft andermaal de zaken bijzonder slecht aangepakt, gewoon blind iedereen steunen die tegen Rusland is, zal zich tegen het Westen keren. Net als in het Midden-Oosten gebeurde.
Of je nu voor Putin bent of niet, hij is een sterke leider en dat is wat Rusland en bij uitbreiding Europa / wereld nodig heeft. Momenteel is hij sterker als barry uit honoloeloe die in een wit huis woont in de us of a. Hij mag dan militair niet zo sterk zijn, zijn charisma en wil om ergens te geraken maakt veel goed.

ipv met hem de draak te steken en hem te pesten zou het westen beter met hem business doen. De russen verdienen graag geld, wij ook, wij hebben een probleem met die idiooten in de zandbak, wij ook.

Er ligt daar een massa te ontwikkelen gebied, hij heeft de grondstoffen wij de kennis, De spoorlijn naar China uitbouwen etc,... het kan allemaal als je nonkel Putin te vriend hebt.

Het word tijd dat we zijn goeie vriend berlusconi van onder het stof halen, die samen met een paar bunga bunga girls op een boot in de zwarte zee zetten ze 72 uur met elkaar laten feesten en de helft van de huidige wereldproblemen zijn geregeld.

Hoe moeilijk kan het zijn, ... ja je moet dan wel vriendjes worden met een dictator, maar er zijn ergere dingen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2016, 12:29   #9959
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

parcifal

Citaat:
Die 'president' was een crimineel, een oplichter, een fraudeur en op het einde ook een massamoordenaar.
Oh ja, werd hij ooit veroordeeld? Is er eigenlijk iemand ooit veroordeeld voor de doden op Maidan?
Nee natuurlijk. BBC heeft duidelijk gemaakt dat de opstandelingen zelf verantwoordelijk waren voor het bloedbad (zie boven).
Hij was democratisch verkozen volgens zowel de OVSE als de EU en de VS.
Natuurlijk dat het huidige regime zich van leugens bedient, maar U moet weten dat die leugens gemakkelijk te ontkrachten zijn... Heel dit regime is gebaseerd op leugens. Heel deze draad lang hebt U leugenaars en bedriegers zitten verdedigen. Het Oekraïense volk beseft dit ondertussen, U nog niet...

Citaat:
Zijn verkiezing was uiteraard fraude, dat weet iedereen
Dus de EU, de OVSE en de VS hadden het toen bij het verkeerde eind?
Alleen het huidige regime heeft de waarheid in pacht volgens U blijkbaar...

Citaat:
Ik zal dat crapuul dus nooit een democratisch verkozen president noemen omdat hij dat absoluut niet was. End of sory.
Observers from the Organisation for Security and Co-operation in Europe (OSCE) said there were no indications of serious fraud and described the vote as an "impressive display" of democracy. "For everyone in Ukraine this election was a victory," João Soares, president of the OSCE's parliamentary assembly, said.

https://www.theguardian.com/world/20...ident-election

U wil blijkbaar graag de sprookjes geloven van het huidige regime. Iedereen beseft ondertussen dat dit regime een en al gebaseerd is op leugens en dat mensen voorgelogen werden, ook en vooral de Oekraïense bevolking. Oekraïne was er in 2013 op alle vlakken beter aan toe dan in 2016.

Citaat:

Zucht, ik heb al gezegd aan wiens kant ik sta, de populariteit van de regering zal mij worst wezen, dat is irrelevant in dit verhaal.
Nog nooit nergens was een president populair bij minder dan 3% van de bevolking. Toont aan dat er iets ernstig mis is in Oekraïne.

Citaat:
Het gaat om de pro-maidan generatie die zich afzet tegen de oude sovjet-structuren en het slaafse sovjet-denken dat nog altijd in de maatschappij zit en waardoor deze aan de top en daaronder nog steeds volledig rot is, net als in rusland natuurlijk.
Maidan is volledig verbrand door hun steun aan het huidige regime. De Oekraïners hebben hun buik vol van Maidan. Zoals ik al zei dit is een enorme opsteker voor Poetin. Poetin kan nu al z'n tegenstanders, iedereen die iets anders wil, verwijten dat ze hun land naar de haaien willen helpen als Oekraïne. Alleen Lukashenko houdt stand, z'n model is een rots in de branding gebleken. De levensstandaard in Belarus is hoger dan in Rusland en VEEL hoger dan in Oekraïne.

Citaat:
Zij zullen het land uit het slop trekken, volgend jaar? of binnen 10 of 20 of 30 jaar?
Nee, ze zullen roemloos ten einde komen. De volgende verkiezingen al zal het hommeles zijn. De Oekraïners zijn hen zo beu als koude pap.

Citaat:
En het is vreemd dat je nu plots Savchenko 'misbruikt', toen ze ontvoerd was en illegaal werd vastgehouden door uw russische maffiavriendjes hoorden we van jou niets over haar, IK heb toen enkele keren over haar geschreven. Wat zij in de eerste plaats is, uiteraard, is een nationaliste.
Misschien wel, maar ze zwijgt niet, en haar ideeën zijn levensgevaarlijk voor het huidige regime. Ze wil onderhandelingen met de rebellen en Rusland en Oekraïne omvormen tot een federale, neutrale staat.

Citaat:
Grappig dat je nu een rasechte Oekraiense anti-russische nationaliste voor je kar probeert te spannen.
Ze wil onderhandelen met Rusland en de rebellen en Oekraïne omvormen tot een federale staat. Wat vind je van die ideeën? Het regime wil haar vermoorden.

Citaat:
Straks ga je nog leden van het Azov-bataljon opvoeren en quoten als grote voorbeelden.
Dat zijn nazi's en moordenaars. Die stellen niet voor om te onderhandelen, en willen geen federaal, neutraal Oekraïne, wel in tegendeel.

Citaat:
Ik wil net hetzelfde als Savchenko: dat Oekraïne onderhandelt met de Russen en de rebellen, dat Oekraïne z'n prowesterse koers opgeeft, dat Oekraïne grote autonomie geeft aan de pro-Russische gebieden.
Oud 13 september 2016, 12:29   #9960
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

parcifal

Citaat:
Die 'president' was een crimineel, een oplichter, een fraudeur en op het einde ook een massamoordenaar.
Oh ja, werd hij ooit veroordeeld? Is er eigenlijk iemand ooit veroordeeld voor de doden op Maidan?
Nee natuurlijk. BBC heeft duidelijk gemaakt dat de opstandelingen zelf verantwoordelijk waren voor het bloedbad (zie boven).
Hij was democratisch verkozen volgens zowel de OVSE als de EU en de VS.
Natuurlijk dat het huidige regime zich van leugens bedient, maar U moet weten dat die leugens gemakkelijk te ontkrachten zijn... Heel dit regime is gebaseerd op leugens. Heel deze draad lang hebt U leugenaars en bedriegers zitten verdedigen. Het Oekraïense volk beseft dit ondertussen, U nog niet...

Citaat:
Zijn verkiezing was uiteraard fraude, dat weet iedereen
Dus de EU, de OVSE en de VS hadden het toen bij het verkeerde eind?
Alleen het huidige regime heeft de waarheid in pacht volgens U blijkbaar...

Citaat:
Observers from the Organisation for Security and Co-operation in Europe (OSCE) said there were no indications of serious fraud and described the vote as an "impressive display" of democracy. "For everyone in Ukraine this election was a victory," João Soares, president of the OSCE's parliamentary assembly, said.

https://www.theguardian.com/world/20...ident-election

U wil blijkbaar graag de sprookjes geloven van het huidige regime. Iedereen beseft ondertussen dat dit regime een en al gebaseerd is op leugens en dat mensen voorgelogen werden, ook en vooral de Oekraïense bevolking. Oekraïne was er in 2013 op alle vlakken beter aan toe dan in 2016.

Citaat:

Nog nooit nergens was een president populair bij minder dan 3% van de bevolking. Toont aan dat er iets ernstig mis is in Oekraïne.

Citaat:
Maidan is volledig verbrand door hun steun aan het huidige regime. De Oekraïners hebben hun buik vol van Maidan. Zoals ik al zei dit is een enorme opsteker voor Poetin. Poetin kan nu al z'n tegenstanders, iedereen die iets anders wil, verwijten dat ze hun land naar de haaien willen helpen als Oekraïne. Alleen Lukashenko houdt stand, z'n model is een rots in de branding gebleken. De levensstandaard in Belarus is hoger dan in Rusland en VEEL hoger dan in Oekraïne.

Citaat:
Nee, ze zullen roemloos ten einde komen. De volgende verkiezingen al zal het hommeles zijn. De Oekraïners zijn hen zo beu als koude pap.

Citaat:
Misschien wel, maar ze zwijgt niet, en haar ideeën zijn levensgevaarlijk voor het huidige regime. Ze wil onderhandelingen met de rebellen en Rusland en Oekraïne omvormen tot een federale, neutrale staat.

Citaat:
Grappig dat je nu een rasechte Oekraiense anti-russische nationaliste voor je kar probeert te spannen.
Ze wil onderhandelen met Rusland en de rebellen en Oekraïne omvormen tot een federale staat. Wat vind je van die ideeën? Het regime wil haar vermoorden.

Citaat:
Straks ga je nog leden van het Azov-bataljon opvoeren en quoten als grote voorbeelden.
Dat zijn nazi's en moordenaars. Die stellen niet voor om te onderhandelen, en willen geen federaal, neutraal Oekraïne, wel in tegendeel.

Citaat:
Ik wil net hetzelfde als Savchenko: dat Oekraïne onderhandelt met de Russen en de rebellen, dat Oekraïne z'n prowesterse koers opgeeft, dat Oekraïne grote autonomie geeft aan de pro-Russische gebieden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be