![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is maar één topjudas: Wir schaffen das. Over exact 10 dagen krijgt ze de rekening. Europa zal NIET verder verbruinen. Als ze dat nu in de UNO beseffen is dat een teken aan de wand. Zeker weten ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En waarom worden die lieden niet gewoon terug op een Libisch strand afgezet, eventueel daar waar ze vertrokken?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 6 september 2016 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() U bent dan ook een groot bewonderaar van Adolf Hitler neem ik aan? Die week namelijk ook niet van zijn beleid af ondanks alle tegenkanting.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met het enige verschil dat Merkel zich laat veroveren en Hitler een veroveraar was. Eerst allemaal vergassen en nu beentjes open; het totale tegenovergestelde. Als die Duitsers iets doen, doen ze het ineens grondig. Geen gezeik en compromissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar die had misschien een ietsie pitsy meer gelul onder de snor?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 7 september 2016 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zondag zijn er deelstaatverkiezingen in Berlijn...
Volgende week vrijdag is er de EU-top in Bratislava... Dat wordt exiting ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.welt.de/politik/deutschl...-Wahlziel.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wel, laten we hopen dat Fritz en Heidi hun gezond verstand deze keer goed gebruiken, al zal het nog wat aarde in de voeten hebben vooraleer het tij zal keren. Ik hoop alvast met je mee. ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denkt u dat Europa hetzelfde is als Noorwegen of Finland? Al eens goed gekeken naar de doorsnee Spanjaard, Italiaan of Griek? En zelfs menig Bulgaar heeft soms een donkere huidskleur in vergelijking met een inwoner uit Noord-Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan, niet bang zijn. De verlegenheid duurt maar een kort momentje .
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Pakweg 1,5 miljoen heeft Indonesisch bloed ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Vanaf 1830 wordt in Nederland bijgehouden de gezindten Wat leren de cijfers uit 2013? Islamieten: 5% Op het totaal van 5%: - Nooit een moskee bezoekt: 3,1% - Bezoek Moskee: 1,9% Een kerk, moskee etc bezoekt Protestanten: - Hervormd: 30% - PKN en Gereformeerd: 60% Islamiet: 38% Joods, Boedist. Hindoe: 20% Katholieken: 17% Wat nog een Moskee bezoekt is in veel sneller tempo gegaan dan de daling kerkbezoek bij Christenen Op het totaal gelovigen in Nederland (53%) - Katholiek: 47,2% - Protestant: 30,2% - Joods: 0,2% Totaal: 77,6% Vrees echter dat statistiek niet in de kraam te pas komt van de Witte Suprematie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht ten overbode gezegd: zeker geen apologeet voor religieuze suprematie gedanken.. -behalve Asterix dan. Wellicht overbodig dat te melden maar toch... -Mijn Gedacht.
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Zal mijn probleem zijn. Geloof op voorhand niets wat geschiedenis, of wie dan ook, me probeert voor te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vandaag, dinsdag, over 3 dagen krijgt Wir schaffen das, in Bratislava onder haar kont.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Ik geloof geen pest, "voor en tegen" - zonder bewijs- wat over Moslims beweerd word. Geen enkel onderwerp overigens, waar het ook over mag gaan. Iedereen lult altijd vanuit z'n eigen straatje en probeert een beeld te verkopen wat bij elkaar gelogen wordt. Er is geen enkel onderwerp in de geschiedenis waarvan het meeste niet bij elkaar gelogen werd. Steevast laten mensen zich voorliegen en gebruiken, met als gevolg haat, oorlog en ellende. Later kunnen burgers van volken evt roepen: "Ik heb het niet geweten" Had dan GVD je hersens gebruikt ipv achter miserabele volksmenners aan te lopen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |