![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het 'Paard van Troje' blijft nog steeds zijn weg verderzetten. HOOG tijd dat men 'spaken' in de wielen gaat steken, van dat 'voortrollende paard van troje' anders gaat het echt niet goed aflopen volgens mijn zwartgalligste gedachte. ![]() Kan je u de vraag stellen: Zou België die EU ook niet beter laten voor wat het is of zou moeten geweest zijn? Zou België het hoofdstad van de EU zijn niet beter overlaten aan een ander land? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 september 2016 om 06:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er hier vol zit met criminele Roemenen, daarentegen...
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zit ook een logica in, die landen zijn het niet gewoon volgens een democratisch systeem te werken. Een paar landen (zoals Slovenie) slagen erin om het snel en correct in te voeren, voor de anderen is het vaak met vallen en opstaan. Wij zijn dus niet 'te ver' gegaan, wij zijn 'te snel' gegaan. ![]()
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 14 september 2016 om 07:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
maar ze willen geen verplichtingen. Stoppen met die subsidie is mijn idee. Een EU van verschillende delen is dringend noodzakelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd? Zelfs psychiaters zeggen dat Merkel alle contact met de realiteit verloren is. Europa moet verantwoordelijkheid nemen, een muur bouwen, een grenskamp bouwen, de IS verpletteren en die "mensen" terugsturen van waar ze komen om hun land terug op te bouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zag dat al van in het prille begin ondanks ze toen zelf zei dat de multiculturele samenleving geen kans op slagen had. Daarna is ze zwaar doorgeflipt ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij doet nu net alsof Polen, Hongarije, enz...de stoute kinderen van de klas zijn, omdat ze niet luisteren naar het EU dictaat, maar in feite zijn zij de enigste landen die naar hun eigen bevolking luisteren. Zoals het hoort in een democratie. Je verdedigt gewoon een machtsstructuur. Geen democratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Orban zijn speech werd hier maar enkele seconden belicht, mensen moeten nu al op youtube en liveleak gaan om de situatie naar waarde te schatten. Het is niet Merkel alleen, het zijn ALLE tradio's. Net daarom moet ge ze afstraffen bij de volgende verkiezingen. Het bloed van aanslagen kleeft aan hun handen, want zij lieten zij die het deden binnen. Zij pamperen terroristen verder uit schrik dat ze zouden ageren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn Europese landen, ze horen bij Europa, de bevolking is Europees. Die landen zijn lang genoeg stiefmoederlijk behandeld, lang genoeg achtergesteld zonder dat 't westelijk deel ook maar 1 vinger uitstak. Dat geld (van andere landen) is daar beter besteed dan massaal uitdelen/wegsmijten aan niet-Europese "vluchtelingen", die met datzelfde geld naar land waaruit gevlucht werd op vakantie gaan
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Belgie ontvangt per inwoner gewoon iets minder dan Roemenie( cijfers 2014). Dit in schril contrast met de grootste bijdrager: Nederland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat wel een meerderheid vinden die zegt dat die mensen eens de oorlog gedaan is, moeten terugkeren. Maar het probleem is natuurlijk dat alles op 1 hoop wordt gegooid, oorlogsvluchtelingen, migranten van de 3e generatie, islamterroristen, ....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() X2
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met vluchtelingen bedoel ik , mensen die hun land omwille van vervolging om politieke redenen moeten ontvluchten. Dus geen criminelen , gelukzoekers etc... Wat de mensen echter grondig hun viool begint uit te hangen is de manier waarop al die gasten gepamperd worden, en de manier waarop ze zich denken alles te mogen permiteren. bomen uittrekken en over autostrades gooien, camions in brand proberen steken, filles veroorzaken, hun afval dumpen waar ze het denken. minderjarigen aanranden en verkrachten in publieke zwembaden , vrouwen aanranden en verkrachten op straat waar de flikken op staan te kijken. Moet allemaal maar kunnen want ocheere ochottekes het zijn oorlogsvluchtelingen. Als ge ergens te gast zijt, gedraag u dan als gast. Ik moet bij u thuis ook niet in uwen bloempot komen schijten en uw vrouw even komen entertainen denk ik he ? |
|
![]() |
![]() |