Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 september 2016, 11:57   #61
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Wiskunde en recht in juridische constructies

DEDUCTIEF SYSTEEM

In tegenstelling tot de logica wordt het antecedent van de implicatie steeds als WAAR ondersteld; dit heeft tot gevolg dat onze waarheidstafel gehalveerd wordt. Elke implicatie wordt dus in de Modus Ponens vorm verondersteld.

We hadden ook al gezien dat de exclusieve or (v) gebruikt wordt in juridische constructies ,indien we de inclusieve or nodig hebben moeten we hem dus construeren :

((A ^ B ) v (A v B))

Beiden of een van beiden.

Dit boekje is alles wat je nodig hebt om van Z(spec) naar Q(spec) te gaan.
Hat wordt gegeven aan kleuters (logibloks) en aan de basisschool !
K.I.S. Meer moet je niet kennen van propositie logica.
Een kopie van dit boekje wordt daags te voren aan al de deelnemers van de brainstorm gezonden.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2016-09-13.jpg‎
Bekeken: 177
Grootte:  152,7 KB
ID: 103992  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 13 september 2016 om 11:59.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 07:36   #62
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard wiskunde en recht in juridische constructies

Voorbeeld

uit BW 1101 volgt (bw1165 v~BW1165)

Een contract mag geen schade toebrengen aan derde.

ingeval van sterfhuisconstructies hebben we

uit ~1165 volgt (BW1167 V faill wet art 20)

uit (BW 1167 V faill wet art 20 ) volgt ~BW 1101

Een contract dat schade toebrengt aan derde wordt niet tegenstelbaar

Bijgevolg als de prijs juist is ,is de sterfhuisconstructie gelukt.


Dit is een voorbeeld van een stabilizer


je schrijft die zo in Q(spec)

(uit BW 1101 volgt BW 1165) V{(uit BW 1101 volgt ~ BW1165) en daaruit volgt (BW 1167 V faill wet art 20) en daaruit volgt ~BW 1101}

dit wordt verduidelijkt door dit plaatje
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 14 september 2016 om 07:38.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 08:12   #63
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard wiskunde en recht in juridische constructies

Q(spec)
REDUCIBLE

in Q(spec) gaan we dus het bewijs leveren zonder rechtspraak en rechtsleer,dit kunnen we omdat al de wetsartikelen onze axioma's zijn ,ze moeten niet worden bewezen want de wet is wet PUNT.

Bovendien zijn deze wetsartikelen onze primitifs (Kronecker constructie).

Waarom gebruiken we nog geen rechtspraak en is dit dan volledig?

Het is te verkiezen om onze bewijsvoering zuiver op wetsartikelen te baseren, wij noemen dit REDUCIBLE (bese field uit Galois theorie).

Als een bewijs of een constructie reducible is, dan valt ze uiteen in logische elementen verbonden door connectieven .

Een vonnis of arrest kan haar conclusie baseren op 2 zaken

Intuitie m.a.w gebaseerd op de innerlijke overtuiging van de rechter en dan is dit in ons systeem een conjecture en geen bewijs. Veel van deze vonnissen en of arresten worden herroepen zelfs met een bocht van 180 graden (Cassatie heeft er een patent op )

Formele logica Het vonnis baseert zich enkel op wetsartikelen en combineert hen net zoals het vorig bericht (in woorden)

Enkel de 2e soort vonnis en of Arrest zullen wij in de extensie van het base field gebruiken als we overgaan naar R(spec)

Normaal zouden wij zelf tot deze consclusie moeten zijn gekomen in onze brainstorm en gebruiken wij dus vonnissen en Arresten enkel als negen proef en of verduidelijking (juiste prijs is going concern ,want dat staat niet in een wetsartikel)

In de brainstorms werken wij dus uitsluitend met Q(spec) en gebruiken onze R(spec) als controle.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  quote-Leopold-Kronecker-god-made-integers-all-else-is-the-154347.png‎
Bekeken: 187
Grootte:  43,8 KB
ID: 104031  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 14 september 2016 om 08:18.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 10:15   #64
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Wiskunde En Recht In Juridische Constructies

TRY OUT

Ben op zoek naar studenten genootschappen waar ik gratis de voordracht kan houden als try out .

liefst een mix van economie ,toegepaste wetenschap en recht

+- 100 man (critisch ingesteld)

TEL 0475 875 125
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  prev10.jpg‎
Bekeken: 142
Grootte:  64,8 KB
ID: 104034  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 14 september 2016 om 10:19.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 12:51   #65
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Ik ga verder hopelijk zonder die spammers

contra legem

Je moet ook voorzien dat je tegen een verbodsartikel kan ingaan (contra legem).Zie ook de draad van het fabriek waar ik tegen art 181 Vennootschapswet inging omdat de boete maar 250 euro was.

Dit is de reden waarom ik Sv opnam in mijn basis wetten en niet de strafwet zelf .

In juridische constructies en zeker in sterfhuisconstructies geld de regel van Machiavelli 'het doel heiligt de middellen'

Dus je propositie logica moet dit dus ook mogelijk maken 'onwettig en toch doen'

je moet dus voorzien 'Als ik de boete betaal of de sanctie riskeer' en dan je implementatie.

((~181 volgt sv x ) ^ sv x ) volgt Sv x
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 14 september 2016 om 13:07.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:06   #66
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
contra legem

Je moet ook voorzien dat je tegen een verbodsartikel kan ingaan (contra legem).Zie ook de draad van het fabriek waar ik tegen art 181 Vennootschapswet inging omdat de boete maar 250 euro was.

Dit is de reden waarom ik Sv opnam in mijn basis wetten en niet de strafwet zelf .

In juridische constructies en zeker in sterfhuisconstructies geld de regel van Machiavelli 'het doel heiligt de middellen'

Dus je propositie logica moet dit dus ook mogelijk maken 'onwettig en toch doen'

je moet dus voorzien Als ik de boete betaal of de sanctie riskeer en dan je implementatie.
Waarom zou men wel tegen materieel strafrecht mogen ingaan en niet tegen formeel strafrecht? Waarom dit verschil?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:11   #67
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Waarom zou men wel tegen materieel strafrecht mogen ingaan en niet tegen formeel strafrecht? Waarom dit verschil?
welk is het verschil van beiden ,ik gebruik alleen strafvorderingswet om te zien of de baten de kosten overtreffen ,zoals in mijn vorig bericht ,ik bekommer mij niet om de strafwet als dusdanig (materieel of formeel) ,daarom staat de strafwet ook niet in mijn basis 5 wetten. Het is de strafvordering die bepaalt of ik iets doe of niet doe, niet de strafwet.

Zeer mooie vraag ,nog van dat aub
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:17   #68
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
welk is het verschil van beiden ,ik gebruik alleen strafvorderingswet om te zien of de baten de kosten overtreffen ,zoals in mijn vorig bericht ,ik bekommer mij niet om de strafwet als dusdanig (materieel of formeel) ,daarom staat de strafwet ook niet in mijn basis 5 wetten. Het is de strafvordering die bepaalt of ik iets doe of niet doe, niet de strafwet.

Zeer mooie vraag ,nog van dat aub
Verklaar? Zonder de strafwet is de strafvordering een lege doos?

En waarin verschilt dit dan van het burgerlijk recht, waarbij u wel materieel recht gebruikt (o.a. het BW) en niet louter het gerechtelijk wetboek (formeel recht)?

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 14 september 2016 om 13:22.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:27   #69
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard WISKUNDE EN RECHT in juridische constructies

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Verklaar? Zonder de strafwet is de strafvordering een lege doos?
klopt maar de sw staat ook in de wetsartikelen rechtstreeks en met de sancties lees maar eens goed art 181 venn wet en achteraan geloof ik staan de sancties

Heb lange tijd getwijfeld of ik 'intellectuele valsheid ' niet moest opnemen in mijn basis wetten en "Fraus " maar gezien de transparantie van de sterfhuisconstructie en de voorafgaandelijke brainstorm welke getekend wordt door de advocaten en bijgeroepen curator heb ik het tot nu toe weggelaten.

De waarheid wordt niet vermomd omdat in het bijzonder verslag er letterlijk staat dat het om een legale en goedgekeurde sterfhuisconstructie gaat,er gebeurt niets heimelijk en de geboden prijs is 5 x de liquidatie waarde en het uur 00:00 wordt onmiddellijk na de overdracht met terugwerkende kracht ingesteld .
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 14 september 2016 om 13:29.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:34   #70
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Verklaar?
En waarin verschilt dit dan van het burgerlijk recht, waarbij u wel materieel recht gebruikt (o.a. het BW) en niet louter het gerechtelijk wetboek (formeel recht)?
ik gebruik 5 WETBOEKEN in combinatorics zoals hierboven uitvoerig uitgelegd ,ik bekommer mij niet om formeel of materieel ,ik wek zoals het hierboven is beschreven met Z(spec)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 14 september 2016 om 13:35.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:34   #71
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
klopt maar de sw staat ook in de wetsartikelen rechtstreeks en met de sancties lees maar eens goed art 181 venn wet en achteraan geloof ik staan de sancties
Ik begrijp niet wat u hiermee bedoelt.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:39   #72
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
ik gebruik 5 WETBOEKEN in combinatorics zoals hierboven uitvoerig uitgelegd ,ik bekommer mij niet om formeel of materieel ,ik wek zoals het hierboven is beschreven met Z(spec)

U zei daarnet het volgende:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
welk is het verschil van beiden ,ik gebruik alleen strafvorderingswet om te zien of de baten de kosten overtreffen ,zoals in mijn vorig bericht ,ik bekommer mij niet om de strafwet als dusdanig (materieel of formeel) ,daarom staat de strafwet ook niet in mijn basis 5 wetten. [Het is de strafvordering die bepaalt of ik iets doe of niet doe, niet de strafwet.

Zeer mooie vraag ,nog van dat aub
Ik begrijp nog steeds niet waarom u op strafgebied enkel kijkt naar formeel recht (het wetboek strafvordering is formeel recht, het strafwetboek is materieel recht) maar dit niet doet wat betreft burgerlijk recht (waarbij, o.a., het gerechtelijk wetboek het formeel recht is).
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:40   #73
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Even voor de duidelijkheid:

Formeel recht = het procesrecht. Bij strafrecht is dit het wetboek van strafvordering, bij burgerlijk recht is dit het gerechtelijk wetboek.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:41   #74
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ik begrijp niet wat u hiermee bedoelt.
gebod en verbods artikelen staan letterlijk in de wetboeken dus ik heb SW niet nodig ,die herneemt deze maar en voegt er de andere bij die niet worden vermeld in wetboeken zoals roof verkrachting moord diefstal etc etc
die worden expliciet in de SW gezet .

Lees maar eens goed de huidige vereffeningswet dan lees je dat je een verslag moet hebben en als je dat niet hebt de akte niet tegenstelbaar is en je een boete hebt van 250 EURO . Hoe ik die niet tegenstelbaarheid heb opgelost las U in de draad van het fabriek (was trouwens de fout gevonden door een forum jurist ,welke ik ondertussen heb gepareerd.)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 14 september 2016 om 13:43.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:43   #75
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Even voor de duidelijkheid:

Formeel recht = het procesrecht. Bij strafrecht is dit het wetboek van strafvordering, bij burgerlijk recht is dit het gerechtelijk wetboek.
bedankt dan heb ik dat weer bijgeleerd ,dat heb ik nooit door iemand horen zeggen.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:44   #76
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht

Lees maar eens goed de huidige vereffeningswet dan lees je dat je een verslag moet hebben en als je dat niet hebt de akte niet tegenstelbaar is en je een boete hebt van 250 EURO . Hoe ik die niet tegenstelbaarheid heb opgelost las U in de draad van het fabriek (was trouwens de fout gevonden door een forum jurist ,welke ik ondertussen heb gepareerd.
Dat is bij strafrecht toch ook zo? Zowel gedrag (moord) als gevolg (opsluiting) staan in dezelfde wet.

Bij strafrecht heb je het wetboek van strafvordering nodig om die straf effectief op te leggen (het vonnis dat de opsluiting oplegt). Bij burgerlijk recht heb je het gerechtelijk wetboek nodig om de straf op te leggen (de boete van €250 in uw voorbeeld).
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:46   #77
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
bedankt dan heb ik dat weer bijgeleerd ,dat heb ik nooit door iemand horen zeggen.
Rechtstreeks van wikipedia (en zoals uitgelegd in de bachelor rechten): Regels van materieel recht zijn regels die de rechten en plichten van personen in hun onderling verkeer regelen. Het materieel recht staat tegenover het formeel recht, ofwel procesrecht.

Dit verschil wordt uitgelegd in elke inleidende cursus strafrecht of burgerlijk recht.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 14 september 2016 om 13:48.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:50   #78
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Men is weer aan het spammen Het wordt tijd dat de draad wordt uitgekuisd want mensen van mathematica en het Nederlands juristen forum zijn deze draad aan het volgen om te weten hoe ik het doe

rectificatie FOUR HORSEMEN SPAMT NIET ,het zijn die van die berichten met de studenten
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 14 september 2016 om 14:05.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:52   #79
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Men Is Weer Aan Het spammen Het wordt tijd dat de draad wordt uitgekuisd want mensen van mathematica en het Nederlands juristen forum zijn deze draad aan het volgen om te weten hoe ik het doe
Spammen? Ik probeer net je gekozen bronnen te begrijpen.

Ik snap niet waarom je op het vlak van burgerlijk recht wél kijkt naar de materiële regels (de regels die aan een bepaalde gedraging een gevolg koppelen) terwijl je bij het strafrecht enkel zou kijken naar de formele regels (de procesregels dus).

Dit zijn puur juridische vragen.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 14 september 2016 om 13:53.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2016, 13:53   #80
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Rechtstreeks van wikipedia (en zoals uitgelegd in de bachelor rechten): Regels van materieel recht zijn regels die de rechten en plichten van personen in hun onderling verkeer regelen. Het materieel recht staat tegenover het formeel recht, ofwel procesrecht.

Dit verschil wordt uitgelegd in elke inleidende cursus strafrecht of burgerlijk recht.
bedankt maar dit heeft geen invloed op de constructie van mijn Z(spec)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be