![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is erg gesteld met onze privacy. We protesteren terecht tegen de cameramaatschappij, maar (on)bewust doen we er gretig aan mee. Alle inkopen doen we via de kaart, smartphone of .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Friet: € 2,50 Worst: € 1,60 Saus: € 0,60 Totaal: € 4,70 Voor die prijs heb ik frietjes met ne steak, mayonaise en salade. Frietjes: € 0,25 Steak: € 2,00 Saus: € 0,05 Energie en olie € 0,50 salade: € 0,50 Totaal: € 3,10 Ik heb dan nog geld over om er ne heerlijke Grimbergen bij te drinken. We moeten wel het werk doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij eet en koopt waar jij wil. Net als die friturist zou mogen bepalen hoe hij betaald wil worden... Wij eten thuis éénmaal wekelijks frietjes van de frituur. Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 september 2016 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit dat met automaten ? Kan een automaat cash geld als betalingsmiddel weigeren en enkel virale betalingen aanvaarden ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, in Vlaanderen is er geen aanbod en daardoor wellicht geen vraag om prepaid wegwerp kredietkaarten. Een gat in de markt voor privacy-paranoïden. Bijvoorbeeld: toen ik mijn nieuwe auto kocht, kreeg ik er een tankkaart bij die voor 500 euro opgeladen was. (en ik keek ook raar op, toen een verhuurder in het buitenland mijn waarborg terug wou storten op mijn gewone visa-kaart. Maar ja hoor, dat is perfect mogelijk) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 september 2016 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() De Schoof, altijd boenk erop met zijn rake analyses gekruid met zijn unieke, onvervalsbare humor en gezonde, vitale ironie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zo'n kaart heeft voordelen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik koop daar amper soepvlees voor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op mijn smartphone heb ik ook die app van bancontact om van gsm naar gsm overschrijvingen te doen. Maar dat slaat ook niet aan. Nooit gebruikt. Zelfs SEQR heb ik, maar ik gebruik het ook nergens. Eigenlijk zijn debet- en creditkaart op zich al confortabel genoeg. (en mocht ik in een grotere stad wonen, wellicht parkeren betalen met sms) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lidl noemt dat steak.
Noemt gij dat soepvlees ? Goed genoeg voor zo eens door de week. 't Kan niet alle dagen tussenribstuk zijn. .
![]() |
![]() |