![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk niet dat ze de laatste dagen vele nationalistische (
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() Mij lijkt dat ze louter de waarde van vlaams nationalisten hebben ontmaskerd professor.
oerbelg Laatst gewijzigd door Matonge : 19 september 2016 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#24 |
|
![]() Voor mij was het al een tijdje duidelijk dat de NVA geen Vlaams nationalistische partij meer is, maar nu zijn de maskers gevallen voor de grote publieke opinie.
De vrije val is ingezet. Bovendien hebben ze grandioos gefaald in hun sociaal economische doelstellingen ook: - er is nog steeds begrotingstekort - er is te weinig jobcreatie in vergelijking met het verlies aan tewerkstelling, zeker in de laatste maanden - er is nauwelijks economische groei Maar hun grootste blunder is de uitspraak van Dewever dat de huidige regering eventueel kan doorgaan zonder staatshervorming !!!! Je moet maar durven. Je kan veel zeggen over Leterme, maar hij ambieerde wel altijd een staatshervorming. NVA vraagt zelfs niets in ruil. Dat is gewoon een tweede Open VLD geworden. Ik roep op om massaal voor Filip Dewinter te stemmen, hij moet de volgende Vlaams minister president worden. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 19 september 2016 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is "een beetje" een aperte leugen.
Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werd Marie Rose Morel misschien ook "weggeplukt". Me dunkt anders dat deze twee vrouwen geen types waren om zich te laten wegplukken.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe zit het met dat wegplukken van De Bont?
![]() |
#29 |
|
![]() Ik zou Bart De Wever niet onderschatten. De man heeft een biezonder scherp politiek inzicht, communiceert sterk en hij heeft een plan, dat hij niet noodzakelijk nu uit de doeken doet om het plebs te amuseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of dit via een plukactie ging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Net zoals Barack Obama is Bart Dewever vooral een vlotte prater, maar de verandering bleef uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Alleen een dictator met de macht die een dictatuur meebrengt kan snel veranderingen doorvoeren, en het zijn meestal niet noodzakelijk de goede veranderingen. We zitten niet in dit soort van proces.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Ook de manier waarin de NVA meegaat met de Europese Unie, de NAVO en dergelijke stoort mij mateloos. Allemaal zeker niet in het belang van de Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry hoor Robert, maar ik ben het niet met je eens.
Ik heb Henri écht niet nodig om te weten dat De Wever een kemel heeft geschoten die de N-VA duur, zeer duur, te staan zal komen. Ik heb ook al eerder laten horen dat ik de houding van Peter De Roover niet begrijp. Ik herinner hem mij o.a. van de betoging tegen het Lambermont-akkoord. De Roover is een begenadigd spreker. Hij was zelfs voorzitter van de Vlaamse Volksbeweging en nog altijd erevoorzitter. En die pikt zomaar dat Bart het eerste programmapunt van zijn partij te grabbel gooit? Zonder ook maar iemand te vragen of daarmee akkoord wordt gegaan? Geef mij maar Ivan Mertens. Die zou zeker niet over zijn kant hebben laten gaan wat Bart de Vlaams-nationalisten de laatste dagen lapt.
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. en vielen Schade für den nazionalistischen Pipo ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Men hoopt dat de PS vragende partij zou zijn voor een staatshervorming, maar met de opkomst van de PTB en dus stevige concurrentie op de linkerzijde, is dat politieke zelfmoord voor de PS. Dus dat zal niet gebeuren. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 19 september 2016 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha ja, natuurlijk niet met het plebs. Ik denk dat hij veeleer een van deze dagen u zal contacteren om eens van gedacht te wisselen. Kwestie van vervelende vragen van het plebs te vermijden.
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |