![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij gaf ze een opdracht om een idee uit werken. En nu komt hij even zeggen dat het rapport waar ze jaren aan werkten totaal van geen tel is bij de volgende verkiezingen en in de vuilbak zal belanden. Ik kan me goed inbeelden dat die twee dachten '' houd BDW ons voor onnozelaars?'' |
|
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Ze zullen vast ook nog eens terug gedacht hebben aan de afspraak met grote leider om vooral niet meer zonder onderling overleg naar de media te lopen.
|
|
|
|
#283 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Schepen
|
Persoonlijke benadering? Ik heb hem nooit anders geweten dan van die fratsen uithalen.
|
|
|
#285 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Klopt niet, N-VA keurde ze wél goed in het Vlaams parlement!
Laatst gewijzigd door daiwa : 21 september 2016 om 01:32. |
|
|
|
|
|
#286 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij het buiten komen na het gesprek met BDW vroeg men aan Vuye of hij steun krijgt van nog andere N-VA 'ers en daarop antwoorde hij .... heel zeker !! |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Der Untergang !!
Dansen op het graf van NVA.De fanfare is al besteld. Joepie !!! https://www.youtube.com/watch?v=sivITuX0gQI Laatst gewijzigd door killimandjaro : 21 september 2016 om 02:07. |
|
|
|
|
|
#289 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Aan een dikke boom kunnen veel zwijnen zich goed wrijven.
https://www.youtube.com/watch?v=zE8BIZOQ0jk |
|
|
|
|
|
#291 |
|
Gouverneur
|
Na een Frans wingewest, en deze regering gaat nog veel makkelijker en dieper door de knieën voor Suez dan de vorige, worden we nu ook nog een Chinees wingewest.
http://deredactie.be/permalink/1.2772974 Vlaanderen onafhankelijk ... van wie of wat ... Gisteren heette Boer Cois Magnette welkom in Hasselt bij de opening van het academiejaar. Boer Cois komt van de verre kuste en Magnette kan van Luik tot Hasselt pissen. Ik begrijp de Vlaams Nationalisten trouwens niet. Moest ik Vlaams nationalist zijn dan gaf ik De Wever en De Roover groot gelijk. Helaas of gelukkig kan ik me door de rechtse socioeconomische koers die dat Vlaams Nationalisme steeds vaart geen Vlaming meer voelen. Waar gaan we ons als Palestijntjes terug trekken wanneer hier alles is verkocht en onder de voet gelopen. De kempen ? Of is er in de Vlaanders nog ergens een streek waar we heen kunnen als de tijd ons heeft ingehaald ? |
|
|
|
|
|
#292 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#293 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb je eigenlijk verder gelezen dan de titel ? Het gequote artikel bevat het gedetailleerde antwoord op je vraag. Ik begin mij af te vragen of je nu de onschuld zit te spelen of dat je werkelijk de laatste bent die deze mislukte maskerade van Sanctorum niet weet te plaatsen. Lees vooral de nogal zwakzinnige verdedigingslijn van onze vriend als hij zegt dat hij annick verbauwen wel kent vanuit haar bijdragen maar niet kan verklaren hoe zij vanop zijn persoonlijke PC thuis en met zijn IP adres stukken naar t palieterke (en ook naar apache.be) stuurt. D�*t is pas met de billen bloot gaan. |
|
|
|
|
|
|
#294 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou graag één citaat zien waarin hij Morel beschadigde, panda. Eén volstaat.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 september 2016 om 06:28. |
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Onmiskenbare duidelijkheid, goed wetende dat ze nooooooooit aan de macht komt om het te verwezenlijken.
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#297 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De partij en de kiezer weet dat het verloren stemmen zijn. Ergo, stemmen die de Vlaamse zaak verzwakken i.p.v. ze te versterken. |
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#299 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk het niet. Binnen de N-VA zijn er genoeg momenten om deze discussie te voeren. Vuye en Wouters zijn / waren lid van: Het AB De Partijraad Het partijbestuur Het dagelijks bestuur Als je vanonder uit je ding niet kan communiceren in onze partij, dan is er toch duidelijk iets mis met je communicatieve vaardigheden. |
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wapper zei geen woord over het aantal zuivere flaminganten, en ik heb het nooit gehad over een eenzijdige Vlaamse onafhankelijkheidsverklaring.
|