Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2016, 11:58   #21
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Je vraagt je af waarom die vrouw daar nu pas mee naar buiten komt.
Wie is er fier om zo een verhaal te doen als vrouw ? "die verkrachter werd wel de president van t' land .... en wat kon ze doen tegen die vulgaire macht .... stel u maar eens in de plaats van die dame hoe vernederend het moet geweest zijn :roll
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2016, 16:40   #22
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Wie is er fier om zo een verhaal te doen als vrouw ? "die verkrachter werd wel de president van t' land .... en wat kon ze doen tegen die vulgaire macht .... stel u maar eens in de plaats van die dame hoe vernederend het moet geweest zijn :roll
Precies , het was alleen Paula Jones die iets durfde doen , toen zijn anderen ook met hun eigen verhaal naar buiten beginnen komen zoals o.a Juanita Broaddrick, het is gewoon afschuwelijk wat deze arme vrouw overkwam en erge is de dader is nooit gestraft vanwege zijn politiek gewicht, en Hillary wist ervan maar vernederde zelfs deze slachtoffers:

Juanita Broaddrick Relives Bill Clinton Rape/Hillary Intimidation

https://www.youtube.com/watch?v=zHh73fkDUIs
Oud 9 oktober 2016, 17:28   #23
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Precies , het was alleen Paula Jones die iets durfde doen , toen zijn anderen ook met hun eigen verhaal naar buiten beginnen komen zoals o.a Juanita Broaddrick, het is gewoon afschuwelijk wat deze arme vrouw overkwam en erge is de dader is nooit gestraft vanwege zijn politiek gewicht, en Hillary wist ervan maar vernederde zelfs deze slachtoffers:

Zeg, kunt ge nog eens wat YouTube fimpkes posten? het is al een uur geleden sinds uw laatste filmpke; en ik ben een beetje ongerust aan't worden of alles nog ok met u is.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2016, 17:28   #24
geertvdb

Standaard

Citaat:

Zeg, kunt ge nog eens wat YouTube fimpkes posten? het is al een uur geleden sinds uw laatste filmpke; en ik ben een beetje ongerust aan't worden of alles nog ok met u is.
Oud 9 oktober 2016, 17:35   #25
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
We weten nu al van uw psychopathie. Wist u dat u kan geholpen worden hiermee?

http://www.nemokennislink.nl/publica...jn-eigen-brein
Oud 9 oktober 2016, 17:37   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Verkrachting is een zeer ernstig misdrijf.
Het is voor ons onbegrijpelijk dat er vroeger licht (of helemaal) anders over gedacht werd.

Maar voor mij is de slotsom wel: het gaat nu over Mevr. Clinton, en niet over hare vent.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2016, 18:43   #27
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is voor ons onbegrijpelijk dat er vroeger licht (of helemaal) anders over gedacht werd.

Maar voor mij is de slotsom wel: het gaat nu over Mevr. Clinton, en niet over hare vent.

.
Als je de getuigenissen leest is zij eigenlijk medeplichtig . Het vreemde is dat het voorval Monica Lewinsky met haar sigaar nog wordt herinnerd door de oudere generatie maar over de verkrachtingen is er nooit veel heisa geweest. Zo wist ik ook nog niet dat Juanita Broaddrick eigenlijk tweemaal achter elkaar is verkracht door hem. Geschat wordt door Kathleen Willey die ook slachtoffer was, dat het om een 30 tal slachtoffers gaat.

Maar de laatste paar dagen komen deze al oudere vrouwen weer meer en meer naar buiten met hun verhaal in interviews naarmate de verkiezingsdatum nadert.
Oud 9 oktober 2016, 18:48   #28
geertvdb

Standaard

Citaat:
Als je de getuigenissen leest is zij eigenlijk medeplichtig . Het vreemde is dat het voorval Monica Lewinsky met haar sigaar nog wordt herinnerd door de oudere generatie maar over de verkrachtingen is er nooit veel heisa geweest. Zo wist ik ook nog niet dat Juanita Broaddrick eigenlijk tweemaal achter elkaar is verkracht door hem. Geschat wordt door Kathleen Willey die ook slachtoffer was, dat het om een 30 tal slachtoffers gaat.

Maar de laatste paar dagen komen deze al oudere vrouwen weer meer en meer naar buiten met hun verhaal in interviews naarmate de verkiezingsdatum nadert.
Ja, het is nu niet dat 'oudere' vrouwen naar buiten komen met verhalen over Trump!

Hallooo-ooo? Volgt gij het nieuws wel? Hallo -o-o-o-o-o-!!!!

Eigenlijk al veel mensen bekeerd? Uw kruistocht is wel interessant.
Oud 9 oktober 2016, 19:33   #29
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Ja, het is nu niet dat 'oudere' vrouwen naar buiten komen met verhalen over Trump!

Hallooo-ooo? Volgt gij het nieuws wel? Hallo -o-o-o-o-o-!!!!

Eigenlijk al veel mensen bekeerd? Uw kruistocht is wel interessant.
Waar is de negeer knop?
Oud 9 oktober 2016, 19:51   #30
geertvdb

Standaard

Citaat:
Waar is de negeer knop?
Doen! doen! doen! Negeer mij!
Oud 9 oktober 2016, 19:52   #31
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
De pussy grabber vs de bedrogen echtgenote.

Wie zou het winnen....
De bedrogen echtgenote die de slachtoffers onder druk zette om te zwijgen, om haar man (en haar eigen positie) uit de wind te zetten. Ik zou nu geen Amerikaan willen zijn: moeten kiezen tussen een lompe boer of een hypocriete en corrupte trut. Maar onze media en politici hebben voor ons beslist dat Trump niet mag winnen en dus geven ze zedig geen kritiek op de hypocriete houding van Hillary. Eén ding hebben Trump en Clinton wel gemeen: ze zouden niet opvallen in een bejaardentehuis .
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2016, 19:55   #32
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

.
Als mevrouw Clinton het meent met haar feministisch gedaas, dan had ze al lang haar overspelige en verkrachtende echtgenoot de deur gewezen. Dat ze dit niet doet, bewijst alleen maar dat ze haar eigen positie wil veiligstellen.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2016, 20:56   #33
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Doen! doen! doen! Negeer mij!
Nee ik kan je niet missen
Oud 9 oktober 2016, 21:01   #34
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Als mevrouw Clinton het meent met haar feministisch gedaas, dan had ze al lang haar overspelige en verkrachtende echtgenoot de deur gewezen. Dat ze dit niet doet, bewijst alleen maar dat ze haar eigen positie wil veiligstellen.
Corruptie en nog eens corruptie. Combineer dit al met haar e-mail schandalen en ISIS connectie . Wat gaat dat mens nog allemaal uitsteken?

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 9 oktober 2016 om 21:02.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2016, 21:02   #35
Tavek
Banneling

Standaard

Ik denk niet dat Amerika wakker ligt van deze zaken. Er zijn bijzonder veel vrouwen die hun overspelige man nog in huis houden.

En ik vind dat kwa karakter HC nog steeds pakken beter is als Trump, de pussy grabber.

Het is de keuze tussen de griep en ebola, met trump die laatste....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2016, 21:04   #36
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik denk niet dat Amerika wakker ligt van deze zaken. Er zijn bijzonder veel vrouwen die hun overspelige man nog in huis houden.

En ik vind dat kwa karakter HC nog steeds pakken beter is als Trump, de pussy grabber.

Het is de keuze tussen de griep en ebola, met trump die laatste....
Allé g'hebt goe gevolgd. of kunt ge het verschil nog niet tussen overspel en verkrachting?

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 9 oktober 2016 om 21:05.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2016, 21:10   #37
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
En dan kom je in 2016 alsnog naar buiten met dat feit. 15 jaar nadat Bill Clintons presidentschap afliep.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2016, 21:49   #38
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
En dan kom je in 2016 alsnog naar buiten met dat feit. 15 jaar nadat Bill Clintons presidentschap afliep.
Feiten. Wel ja hoe is het mogelijk?
Oud 9 oktober 2016, 23:56   #39
geertvdb

Standaard

Citaat:
Corruptie en nog eens corruptie. Combineer dit al met haar e-mail schandalen en ISIS connectie . Wat gaat dat mens nog allemaal uitsteken?
Ze gaat winnen. niet omdat ze zo goed is, maar omdat zelfs ongeveer alle republikeinen een hekel hebben aan Trump!

Hoe komt dat gij achter zo'ne loser aanloopt.

laat me eens raden, er zijn religieuze motieven bij u? En die mogen wj op dit forum niet weten? Zo zit het hé? Ik heb u wel door!

Gij denkt ook dat de opwarming van de aarde een hoax is? Niet waar?
Oud 10 oktober 2016, 00:13   #40
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ze gaat winnen. niet omdat ze zo goed is, maar omdat zelfs ongeveer alle republikeinen een hekel hebben aan Trump!

Hoe komt dat gij achter zo'ne loser aanloopt.

laat me eens raden, er zijn religieuze motieven bij u? En die mogen wj op dit forum niet weten? Zo zit het hé? Ik heb u wel door!

Gij denkt ook dat de opwarming van de aarde een hoax is? Niet waar?
Geert Van den Bosch/Brande zijn brein is aan het overkoken!

Nietwaar Geert? Ge kunt het allemaal niet meer aan hé?!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be