![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een Duits politicus die zich in Saksen kandidaat stelt, heeft ook niets te winnen in Berlijn...
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet goed, want de staatskas zou op 'n jaar leeg zijn.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 10 oktober 2016 om 08:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duitsers voelen zich veel meer Duitser dan Belgen zich Belg voelen, blijkbaar.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom? ik weet het niet, had ik nog geld in de kas kon ik dat onderzoeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() http://mapsontheweb.zoom-maps.com/image/45667244053 Aanschouw deze kaart, met daarop de uitslagen van die Linke. De Duitse versie van de PVDA.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan de reden waarom ik op mijn Vlaamse pik getrapt ben: zelfs al moet ik je feliciteren met je bronnen, het stoort me dat je sprak in het onderwerp van een boost. Als je zo'n redelijk straf woord in de mond neemt, moet je bij mij met harde cijfers komen. Als ik nu de peiling zie, dan is de val blijkbaar gestopt, en zelfs een heel klein beetje gekeerd. Nu, eind goed al goed. 'k Zal de volgende keer wel iets minder van stapel lopen. Hier zie, een mogelijks makkelijker raadpleegbaar kaartje, dan dat van de bRT:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor MR is dat een schitterende zaak : PTB vreet een stuk van PS op en maakt dat het marktleiderschap in wallonië dus niet meer quasi automatisch naar PS gaat. In 2019 zal dat nog een bijzonder belangrijke rol spelen, als de coalitiegesprekken gaan beginnen.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 oktober 2016 om 08:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bij hun leden zal het niet veel beter zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zoiets nooit zitten beweren hee...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Hoe leid jij af uit verkiezingen dat het voor de Duitsers niet uitmaakt uit welke regio een persoon komt?
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar als ik de peiling bekijk, baar ik me zorgen dat de BUB nu eindelijk doorbreekt.
Hans als premier? we zullen het moeten aanvaarden.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou ik toch niet zomaar durven beweren, hoor...
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is uiteraard niet wit-zwart, maar ik denk dat een Duitser zich toch meer Duitser voelt dan een Belg zich Belg voelt. Bij de meeste Belgen is het Belg-Vlaming of Belg-Waal. Bij Duitsers heb ik daar toch geen weet van dat ze zich bv Duitser/Noord-Rijn-Westfaler voelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das de foto die de cover van hun partijprogramma siet.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan het traditionele lijstje met de pop poll van de populairst politici.
1 Maggie De Block, incontournable 2 Kris Peeters 3 Bart De Wever, springt terug over de premier 4 Charles Michel, daalt 1 plaats 5 Hilde Crevits 6 Theo Francken 7 Alexander De Croo, stijgt 2 plaatsen 8 Gwendolyn Rutten, stijgt 6 plaatsen 9 Wouter Beke, daalt 2 plaatsen 10Koen Geens, stijgt 3 plaatsen 23Liesbeth Homans, blijft het heel slecht doen 28Philip Dewinter 30de coiffeur |
![]() |
![]() |